Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowości budżetowej i archiwum
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2020-01-15
Ogłoszono dnia: 2020-01-15
Termin składania dokumentów: 2020-01-24 14:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2020
Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Posiada obywatelstwo polskie.
- Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- W pełni zdolna do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych.
- Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Posiada nieposzlakowaną opinię.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność, zaangażowanie.
- Wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie dochodówi wydatków budżetu GOPS.
2. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetu państwa pobieranych przez GOPS i przekazywanie ich do budżetu Gminy.
3. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej w zakresie dochodów i wydatków.
4. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencji ilościowo – wartościowej oraz ilościowej pozostałych środków trwałych, w tym:
- rozliczanie i uzgadnianie stanów magazynowych,
- rozliczanie inwentaryzacji i ustalanie wyników inwentaryzacyjnych ,
- prowadzenie tabel umorzeniowych i naliczanie amortyzacji,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych.
5. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji akt.
6. Inicjowanie brakowania akt.
7. Udział w komisyjnym brakowaniu akt.
8. Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
9. Wykonywanie obowiązków głównej księgowej podczas jej nieobecności, w szczególności prowadzenia ewidencji księgowej dochodów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz prowadzenie kont w układzie syntetycznym i analitycznym oraz sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Umowa o pracę, 1 etat.
- Zatrudnienie od 28.01.2020r.
- Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-01-24 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Konkurs na stanowisko referent ds. księgowości budżetowej i archiwum ” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznejw Świdnicy przy ul. Długiej 85/1 w terminie do dnia 24.01.2020r. do godz. 14.00.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Świdnica.
c. Miejsce:
Dokumenty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznejw Świdnicy przy ul. Długiej 85/1
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie lub ofertyniekompletnenie będą rozpatrywane. GOPS w Świdnicy zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi oferentami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.