ˆ

Komunikaty i Ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-13 14:10:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-13 14:10:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-13 14:13:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
293 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Pomoc seniorom w związku z epidemią koronawirusa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ośrodek Pomocy Społecznej w Babimoście prosi, by osoby starsze pozostawały w domach, maksymalnie ograniczyły przebywanie w miejscach publicznych. Pracownicy socjalni pomogą w załatwianiu zakupów, wykupieniu recept.
 
W razie potrzeby:
  1. Senior kontaktuje się z OPS Babimost pod numerem telefonu
    (68) 351-24-44 i zgłasza potrzebę zakupu żywności, środków higienicznych, leków (realizacja recept) – pomoc nie obejmuje zakupu m.in. art. tytoniowych, alkoholu, odzieży, obuwia, artykułów agd i rtv, opłaty usług. Realizacja najpóźniej w ciągu 2 dni.
  2. Pracownik socjalny przyjdzie do seniora z legitymacją służbową.
  3. Pracownik socjalny weźmie od seniora listę potrzebnych produktów oraz pieniądze i zrobi zakupy (max. za 100 zł.- produkty żywnościowe), w sklepie, aptece która znajduje się w najbliższym otoczeniu. Potem je dostarczy i rozliczy się z wydanych środków (paragon). Zakupy zostaną przekazane seniorom z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
  4. Działamy tylko na wyraźną prośbę telefoniczną samego seniora. Jeśli senior nie zatelefonował, a pojawił się u niego ktoś, kto ma rzekomo zrobić zakupy, prosimy zachować ostrożność. To na pewno nie osoba z OPS.
  5. Senior będzie mógł skorzystać z takiej usługi dwa razy w tygodniu.
  6. Pomoc skierowana jest do samotnych seniorów, powyżej 65 roku życia, które nie są objęte usługami opiekuńczymi.
  7. Każdy senior dzwoniący do tutejszego Ośrodka wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Babimoście w celu realizacji pomocy zakupowej.
Osoby, które potrzebują takiej pomocy są proszone o kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Babimoście pod numerem telefonu (68) 351-24-44. Zgłoszenia będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00.
Akcja będzie trwała do odwołania stanu zagrożenia epidemicznego.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-18 13:55:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-18 13:55:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-18 14:55:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1541 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

POMÓŻMY SENIOROM !

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z okresem kwarantanny, związanej z zagrożeniem zarażenia koronawirusem,  prosimy, by bardziej zainteresować się osobami starszymi mieszkającymi w sąsiedztwie, szczególnie tymi, które nie mogą liczyć na pomoc ze strony rodziny, przyjaciół lub sąsiadów, poniżej podajemy numery telefonów do pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy pomogą Państwu w tym trudnym okresie zrobić najbardziej pilne zakupy artykułów pierwszej potrzeby, udzielą również wsparcia i pomocy w sytuacji kryzysowej.
 
Dane kontaktowe:
68 351-24-44
68 351-33-61
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-16 11:53:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-16 11:55:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-18 14:56:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1551 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia o ograniczeniu kontaktów, prosimy by w miarę możliwości ograniczyć osobiste załatwianie spraw w Ośrodku Pomocy Społecznej i korzystać z jednej z poniższych form:
 
  • Tradycyjnej korespondencji
  • Telefonicznej:
           Pomoc Społeczna : 68 351 24 44
           Świadczenia rodzinne: 68 351 33 61
  • Drogą elektroniczną:
  • Platformy internetowej e-puap
 
Ponadto, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców Gminy Babimost prosimy, by do naszej placówki nie przychodziły osoby z objawami przeziębienia i grypy.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-13 12:16:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-13 12:17:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-13 13:21:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1565 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja PFRON

Akapit nr 1 - brak tytułu

Oddział Lubuski PFRON informuje, że od 1 stycznia 2020 roku na terenie wszystkich powiatów województwa lubuskiego istnieje możliwość elektronicznego naboru w Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON (SOW) wnisków o dofinansowanie ze środków PFRON udziału w turnusach rehabilitacyjnych oraz wniosków na dofinansowanie zakupu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych, składanych przez osoby z niepełnosprawnościami.
 
System Obsługi Wsparcia
SOW to nowoczesna platforma, za pomocą której osoby z niepełnosprawnościami, a także jednostki działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami mogą elektronicznie składać wnioski, dotyczące wsparcia finansowego ze środków PFRON. System ten umożliwia szybki i sprawny proces aplikowania o środki PFRON, będące w gestii jednostek samorządowych bezpośrednio za pomocą systemu informatycznego. Jednocześnie pozwala na sprawną weryfikację wniosków osób indywidualnych i instytucji na etapie przyznawania dofinansować i co też ważne badanie skuteczności wydatkowania środków PFRON.
 
Dzięki SOW możliwe jest załatwienie sprawy drogą elektroniczną na każdym jej etapie:
- uzyskanie informacji,
- wypełnienie wniosku,
- podpisanie i złożenie wniosku,
- dokonanie uzupełnień,
- zapoznanie się ze wzorem umowy,
- rozliczenie dofinansowania.
 
System na bieżąco jest rozwijany i dostosowywany zarówno do potrzeb Osób z Niepełnosprawnościami jak i realizatorów wsparcia. Nowy formularz wniosku uwzględnia m. in. dodatek dla wnioskodawcy składającego wniosek w systemie SOW, w związku powyższym wnioskodawca może otrzymać dodatek zwiększony nawet do kwoty 800 zł na pokrycie kosztów kształcenia.
 
Profil Zaufany
Przyznana pomoc pozwoli także na pokrycie kosztów podpisu elektronicznego czy też ewentualnego dojazdu w celu załatwienia formalności związanych z tym podpisem lub Profilem Zaufanym. Warto zaznaczyć, że posiadanie Profilu Zaufanego jest pomocne w procesie pobierania nauki, zapewnia nie tylko bezpieczny ale i darmowy dostęp do usług publicznych bez wychodzenia z domu. W przypadku osoby z niepełnosprawnościami jest niezbędnym wsparciem i ułatwieniem życia codziennego. Profil Zaufany umożliwia korzystanie z oferowanych przez Fundusz ułatwień związanych z uzyskaniem dofinansowania ze środków PFRON oraz innych usług on-line na wielu portalach urzędowych.
 
Zachęcamy do korzystania z możliwości składania wniosków bez wychodzenia z domu a także do kontaktu z bezpłatną infolinią pod numerem 800 889 777. Informacje można uzyskać również w Oddziale Lubuskim PFRON przy ul. Bohaterów Westerplatte 11 (7. Piętro) w Zielonej Górze oraz pod nr tel. 68 422 78 00 lub 68 422 78 07, a także na witrynie internetowej PFRON.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-12 13:21:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-12 13:22:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-12 14:22:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1671 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ośrodek Pomocy Społecznej w Babimoście informuje, że Gmina Babimost realizuje program Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „usługi opiekuńcze dla osób niepełnosprawnych” z udziałem środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-29 11:03:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-29 11:17:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-29 11:17:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1964 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy, że od dnia od 1 sierpnia 2018 r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Babimoście można składać wnioski drogą tradycyjną (forma papierowa) o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych i świadczenia z funduszu alimentacyjnego na nowy okres świadczeniowy 2018/2019.
 
Od dnia 1 lipca 2018 r., wnioski o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych można składać także drogą elektroniczną  przez stronę Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej empatia.mrpips.gov.pl, Profilu Zaufanego, PUE ZUS oraz przez bankowość elektroniczną. Wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego można składać drogą elektroniczną przez stronę Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej empatia.mrpips.gov.pl.
 
Wnioski będą dostępne w siedzibie tutejszego Ośrodka jak również na stronie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej pod adresem:
 
Informujemy również, że od dnia 1 lipca 2018 r. rusza rządowy program „Dobry Start”, na podstawie, którego rodziny otrzymają raz w roku 300 zł na każde dziecko uczące się w szkole – bez względu na dochody.
Świadczenie dobry start przysługuje rodzicom, opiekunom faktycznym, opiekunom prawnym a także tzw. osobom uczącym się[1].
Świadczenie "Dobry Start" będzie przysługiwać raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci lub osoby uczące się do ukończenia 20 roku życia, a w przypadku uczących się dzieci lub uczących się osób niepełnosprawnych do ukończenia przez nie 24 roku życia.
Świadczenie nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowania przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole, studiujące oraz uczące się w policealnej szkole i szkole dla dorosłych.
Wniosek – drogą elektroniczną, przez stronę Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną, będzie można składać od dnia 1 lipca 2018 r. a od dnia 1 sierpnia 2018 r. drogą tradycyjną (papierową) w siedzibie tutejszego OPS.
W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, ustalenie prawa do świadczenia oraz wypłata świadczenia nastąpi nie później niż do 30 września; w przypadku wniosków złożonych w kolejnych miesiącach - w terminie maksymalnie 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku. Informujemy, że przyznanie świadczenia nie wymaga wydania decyzji administracyjnej – będzie ona wydawana jedynie w przypadku odmowy przyznania świadczenia, a także w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.
Informację o przyznaniu świadczenia „Dobry Start” Ośrodek Pomocy Społecznej będzie przesyłać na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej, a w przypadku jego braku, będzie możliwość odebrania w/w informacji w siedzibie tutejszego Ośrodka.
Adres poczty mailowej, z której wysyłane będą powyższe informacje to:
 
 
 
[1] Osoba ucząca się – oznacza to osobę pełnoletnią uczącą się w szkole, niepozostającą na utrzymaniu rodziców, w związku z ich śmiercią lub w związku z ustaleniem wyrokiem sądowym lub ugodą sądową prawa do alimentów z ich strony oraz osobę usamodzielnianą, o której mowa w ustawie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-29 14:05:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-29 14:06:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-29 14:06:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2661 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 (FEAD)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 (FEAD) 
PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA (POPŻ) JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU POMOCY NAJBARDZIEJ POTRZEBUJĄCYM 
 
Od 01.08.2017 r. ruszył Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa POPŻ Podprogram 2017. Pomoc w ramach POPŻ kierowana jest do tych osób i rodzin, które z powodu niskich dochodów nie mogą zapewnić sobie/rodzinie odpowiednich produktów żywnościowych (posiłków) i dlatego też trafia do osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji życiowej określonej przesłankami z art. 7 ustawy o pomocy społecznej oraz poziomem dochodów odniesionych do procentowej wartości odpowiedniego kryterium dochodowego określonego w tej ustawie - których dochód nie przekracza 200% kryterium dochodowego uprawniającego do skorzystania z pomocy społecznej, (tj.: 1268,00 zł dla osoby samotnie gospodarującej i 1028,00 zł dla osoby w rodzinie). Osoby zainteresowane otrzymaniem żywności z programu POPŻ Podprogram 2017 proszone są o kontakt w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Babimoście w godzinach urzędowania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-07 09:29:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-07 09:30:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-07 09:34:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2925 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z nowym okresem zasiłkowym 2017/2018 informujemy, że od dnia 01 sierpnia 2017 r., będą wydawane i przyjmowane wnioski na świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny oraz świadczenia wychowawcze.
Wydawanie i przyjmowanie wniosków odbywać się będzie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Babimoście w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 –16.00 (poniedziałek), oraz 7.15 do 15.15 (wtorek –piątek).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-21 12:19:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-21 12:20:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-21 12:20:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3409 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

500+

500+

INFORMACJA: ŚWIADCZENIE WYCHOWAWCZE „500 PLUS” 
 
Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia Ośrodek Pomocy Społecznej będzie realizował zadania określone w ustawie z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
 
Kto otrzyma świadczenie 500 zł.
 
Świadczenie wychowawcze przysługuje matce, ojcu, opiekunowi faktycznemu dziecka jeżeli wystąpił z wnioskiem do sądu opiekuńczego o przysposobienie dziecka albo opiekunowi prawnemu dziecka. Świadczenie przysługuje po 500 zł miesięcznie do ukończenia przez dziecko 18 roku życia.
 
Świadczenie wychowawcze przysługuje na pierwsze dziecko, do ukończenia przez nie 18 roku życia, jeżeli dochód rodziny w przeliczeniu na osobę nie przekracza 800 zł miesięcznie (1.200 zł. w przypadku dziecka niepełnosprawnego).
 
Przy obliczaniu dochodów w bieżącym okresie zasiłkowym podstawą będą dochody osiągnięte w 2014r. z uwzględnieniem utraty i uzyskania dochodów.
 
Świadczenie na drugie i dalsze dzieci w rodzinie przysługuje bez względu na osiągane dochody.
 
Wnioski
 
Wnioski o przyznanie świadczenia wychowawczego na okres od 1.04.2016 do 30.09.2017 w naszej gminie można składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Babimoście od 1 kwietnia br.
 
Złożenie wniosku w okresie 3 miesięcy / kwiecień, maj, czerwiec/ gwarantuje wypłatę świadczenia osobom uprawnionym od 1 kwietnia br.
 
Druki wniosków są dostępne w siedzibie Ośrodka oraz na stronach internetowych MRPiPS:
 
Kontakt
 
Informacji dotyczących świadczenia wychowawczego udzielają pracownicy OPS.
 
Tel. 68 351 33 61.
 
Infolinia MRPIPS dla woj. lubuskiego: 95 7115500.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-10 14:50:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-10 14:51:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-11 12:34:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4985 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji