Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Został powołany Inspektor danych osobowych: Monika Matela, kontakt:
.
Pobierz dane XML Tytuł nie wyświetlany dla informacji Drukuj informację Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-05-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administartor systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-05-09 10:02:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-05-09 10:02:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-09 10:02:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 298 raz(y) |
Klauzula informacyjna
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: Monika Matela, e-mail:
Klauzula informacyjna RODO
W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Babimoście,
66-110 Babimost, Plac Powstańców Wielkopolskich 11A,
e-mail:
, tel. (68) 351 24 44.
Informujemy, że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail:
lub tel. 530 114 832.
Ośrodek Pomocy Społecznej gromadzi i przetwarza Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności z:
-Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
-Ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
-Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
-Ustawa z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
-Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
-Ustawa z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym
Pozyskiwane od Państwa dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.
W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania (np. z podmiotami sektora teleinformatycznego) świadczącym usługi na rzecz Administratora.
Dane osobowe przetwarzane przez Ośrodek Pomocy Społecznej przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 ze zmianami) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r., poz. 553), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:
-
dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
-
żądania ich sprostowania,
-
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres :
.
Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
W zależności od czynności przetwarzania, której poddawane są Państwa dane osobowe w OPS, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.
O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez merytoryczną komórkę Ośrodka Pomocy Społecznej prowadzącą przetwarzanie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator systemu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-25 14:46:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-25 14:46:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-01-19 09:46:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1591 raz(y) |