Aktualności z Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Gubin
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
ZESTAWIENIE OFERT NA PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ośrodek Pomocy Społecznej
Gminy Gubin w Gubinie
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
nr sprawy: OPS.252.5.2021
Zestawienie ofert otwartych w dniu 13.12.2021 r. godz. 12:00
W dniu 13.12.2021 r. o godz. 12:00 ustalonym jako termin otwarcia ofert w zapytaniu ofertowym na „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 grudnia 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”.
Otwarcia dokonano w siedzibie: Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie przy ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, w pokoju nr 7.
Lp
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena oferty brutto
(w zł) (waga 100%) |
1.
|
Restauracja „Jaskółka” Wacław Ugrynowicz, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 68-300 Lubsko
|
12,00 zł
|
Pobierz dane XML ZESTAWIENIE OFERT NA PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ Drukuj informację ZESTAWIENIE OFERT NA PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: OPS Gmina Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-14 08:45:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wojciech Solecki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-14 08:47:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wojciech Solecki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-14 08:47:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 974 raz(y) |
„Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nr sprawy:OPS.252.3.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin
Ul. Obrońców Pokoju 20; 66-620 Gubin
tel. 68 478 43 20 do 24; 68 451 14 15
e-mail:
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”.
Kod CPV: 55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych;
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół;
Rodzaj zamówienia: usługa
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – 03.01.2022r.-30.06.2022r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego – Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin; ul. Obrońców Pokoju 20; 66-620 Gubin lub tel. 68 478 43 24; 68 451 14 15
w siedzibie zamawiającego – Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin; ul. Obrońców Pokoju 20; 66-620 Gubin lub tel. 68 478 43 24; 68 451 14 15
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Joanna Nowak
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę oraz osób de faworyzowanych czy niepełnosprawnych, ( wykonawca powinien podać informacje o formach zatrudnienia w oświadczeniu- zał. Nr. 2).
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie – zał. nr 2
- Decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydanej przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Powiatowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowania
i wydawania posiłków; przewozu posiłków w ramach cateringu samochodem.
i wydawania posiłków; przewozu posiłków w ramach cateringu samochodem.
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę oraz potwierdzenie opłaconej składki ubezpieczeniowej przed zawarciem umowy (Ubezpieczenie OC na kwotę 50.000,00zł przez cały okres obowiązywania umowy)
- Wykaz wykonanych usług.
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny – Cena-100%.
- Inne kryteria oceny ofert: ……………………………
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić pisemnie, w języku polskim, czytelnie, bez skreśleń i poprawek na załączonym druku - „Formularz ofertowy”,
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej otwarcie w terminie do dnia 13.12.2021 r., do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin; ul. Obrońców Pokoju 20, pok. Nr. 7 osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją
„ Zapytanie ofertowe zgodnie z zasadą konkurencyjności na zadanie pn. „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”.
- oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie ofert i rozstrzygnięcie procedury nastąpi na sesji niejawnej komisji rozpatrującej oferty w dniu 13.12.2021 r. do godz. 12.00. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykonawcą, który przedstawi nie tylko atrakcyjną ofertę cenową , urozmaicony jadłospis, ale również zatrudnia pracowników na podstawie umowy uregulowanej przepisami kodeksu pracy.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
O wyniku postępowania o zamówienie Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej OPS oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Gubin.
* niepotrzebne skreślić
W załączeniu:
1. Wzór druku „Formularz ofertowy”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3. Wzór umowy
Załączniki
Pobierz dane XML „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”. Drukuj informację „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 03 stycznia 2022 r. do 23 czerwca 2022 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: OPS Gmina Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-12-06 15:29:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wojciech Solecki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-12-08 08:29:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wojciech Solecki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-08 08:30:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1011 raz(y) |
OPIEKA WYTCHNIENIOWA
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA DOTYCZĄCA PROGRAMU „ OPIEKA WYTCHNIENIOWA”
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie informuje o zamiarze złożenia wniosku w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Podstawą prawną Programu jest art. 7 ust. 5 oraz art 13 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz.U z 2020r. poz.1787)
Program kierowany jest do członków rodzin lub opiekunów, którzy wymagają wsparcia w postaci doraźnej, czasowej przerwy w sprawowaniu bezpośredniej opieki nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności, a także nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności.
Osobista, stała opieka nad dzieckiem lub dorosłą osobą, których niepełnosprawność związana jest z szerokim spektrum problemów zdrowotnych prowadzących do znacznego ograniczenia samodzielności, bardzo często oznacza konieczność wsparcia w prawie każdym elemencie codziennego życia. Członkowie rodzin, opiekunowie muszą podporządkować swój dzienny rozkład zajęć wykonywaniu czynności związanych z opieką i pomocą, co najczęściej oznacza życie w warunkach ciągłego obciążenia psychofizycznego. Wiele osób w takiej sytuacji rezygnuje z udziału w życiu społecznym, zawodowym, zaniedbuje własne zdrowie czy też inne potrzeby oraz całkowicie rezygnuje z indywidualnych aspiracji.
Zaangażowanie w sprawowanie opieki często utrudnia podejmowanie innych zadań niezbędnych dla funkcjonowania rodziny i prowadzenia gospodarstwa domowego. Co więcej, kondycja zdrowotna osób sprawujących codzienną długotrwałą opiekę z czasem ulega pogorszeniu, co przekłada się na mniejszą skuteczność, a tym samym obniżenie komfortu życia osoby niepełnosprawnej oraz samego opiekuna.
Opieka wytchnieniowa ma za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób niepełnosprawnych poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego zastępstwa. Dzięki temu wsparciu osoby zaangażowane na co dzień w sprawowanie opieki dysponować będą czasem, który będą mogły przeznaczyć na odpoczynek i regenerację, jak również na załatwienie niezbędnych spraw. Usługi opieki wytchnieniowej mogą służyć również okresowemu zabezpieczeniu potrzeb osoby niepełnosprawnej w sytuacji, gdy opiekunowie z różnych powodów nie będą mogli wykonywać swoich obowiązków.
Limit usług opieki wytchnieniowej finansowanych ze środków Funduszu Solidarnościowego przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż:
- 240 godzin dla usług opieki wytchnieniowej świadczonej w ramach pobytu dziennego oraz
- 14 dni dla usług opieki wytchnieniowej świadczonej w ramach pobytu całodobowego.
Uczestnik Programu, któremu przyznano pomoc w postaci usług opieki wytchnieniowej nie ponosi odpłatności.
Osoby zainteresowane realizacją usług „Opieka wytchnieniowa” proszeni są o kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie pod numerem telefonu 68 478 43 22 w terminie do dnia 20.10.2021 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: OPS Gmina Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Górska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-15 12:05:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wojciech Solecki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-15 12:05:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wojciech Solecki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-15 12:06:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 318 raz(y) |
ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA DOTYCZĄCA PROGRAMU „ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ”
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie informuje o zamiarze złożenia wniosku w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Asystent osoby niepełnosprawnej”- edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ograniczenie skutków niepełnosprawności przy wykonywaniu codziennych czynności oraz przeciwdziałaniu dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych poprzez pomoc w podejmowaniu aktywności społecznej.
Adresatami programu mogą być:
- dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji
- osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o niepełnosprawności o stopniu znacznym lub umiarkowanym
Usługi asystencji osobistej mogą w szczególności polegać na pomocy asystenta w:
- wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
- wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
- załatwianiu spraw urzędowych;
- korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
- zaprowadzaniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej lub przyprowadzaniu ich z niej.
- Usługa asystencji osobistej na terenie szkoły może być realizowana wyłącznie w przypadku, gdy szkoła nie zapewnia tej usługi.
- Rodzaj usług i ich zakres godzinowy powinny być uzależnione od osobistej sytuacji osoby niepełnosprawnej, z uwzględnieniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności uczestnika Programu.
- Limit godzin usług asystencji osobistej finansowanych ze środków Funduszu przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż:
- 840 godzin rocznie dla osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną;
- 720 godzin rocznie dla osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności;
- 360 godzin rocznie dla:
- osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
- dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
Uczestnik Programu za usługi asystencji osobistej nie ponosi odpłatności.
Osoby zainteresowane realizacją usług „Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej” prosimy o kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie pod numerem telefonu 68 478 43 22 w terminie do dnia 20.10.2021 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: OPS Gmina Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Górska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-15 11:31:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wojciech Solecki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-15 11:33:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wojciech Solecki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-15 12:07:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 322 raz(y) |