ˆ

Dodatek dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła?
  • Formularz jest prosty. Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek. W przypadku Gminy Świebodzin organem do którego kierujemy wniosek jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie.
  • Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
  • Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
  • Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku. Zmiany istniejących źródeł ciepła dokonane po 11 sierpnia 2022r. nie będą uwzględaniane.
  • Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
  • Do wniosku należy dołączyć podpisaną informację gdy nie podano we wniosku adresu email.
  • Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku.
  • W przypadku składania wniosku w imieniu innej osoby wymagane jest upoważnienie.
  • Wnioski można składać elektronicznie za pomocą platformy EPUAP (wymagany profil zaufany lub podpis kwalifikowany), lub osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świebodzinie, plac Wolności 14.
  • W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek musi zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisany za pomocą profilu zaufanego. Najłatwiej skorzystać z usługi podpisywania dokumentów dostępnej pod poniższm linkiem
    https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/ 
    W przypadku złożenia wniosku w postaci skanów każdej strony osobno, każda strona powinna posiadać podpis elektroniczny. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Jarmoliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 09:22:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Jarmoliński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-21 09:31:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Jarmoliński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-30 10:10:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1897 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »