ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej we Wschowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej we Wschowie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Świadczeń i Analiz

Data udostępnienia: 2022-09-06

Ogłoszono dnia: 2022-09-06

Termin składania dokumentów: 2022-09-30 09:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wykształcenia: średnie
6) posiadanie minimum 2- letniego stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  2. znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  3. kreatywność, zdolność szybkiego uczenia się i załatwiania spraw,
  4. bardzo dobra obsługa komputera, w tym programów środowiska MS Windows (Excel, Word).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do podstawowych zadań należy prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń a funduszu alimentacyjnego realizowanych w Ośrodku Pomocy Społecznej we Wschowie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar pracy: 1 etat
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,
  3. miejsce pracy: siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie przy ul. Klasztornej 3.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny- podpisany odręcznie,
  2. życiorys (CV) – podpisany odręcznie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla kandydata do podjęcia zatrudnienia,     
  5. podpisane odręcznie oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych  i o niekaralności za  przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych.
  6. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w składanej aplikacji innych niż wymienione w art. 22¹ § 1 Kodeksu Pracy dla potrzeb niezbędnych do aktualnej aplikacji w Ośrodku Pomocy Społecznej we Wschowie, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia  o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-09-30 09:30:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w osobiście do Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie przy  ul. Klasztornej 3, lub pocztą na adres OPS wskazany wyżej z dopiskiem na kopercie: „Nabór na podinspektora w Dziale Świadczeń i Analiz w Ośrodku Pomocy Społecznej we Wschowie”  w terminie do  30 września 2022r.- do godziny 09:30.
c. Miejsce:
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej  w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie).
Nie będą rozpatrywane oferty, które  wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie  dnia 30 września 2022r. po godz. 09:30 oraz dokumenty przesłane pocztą elektroniczną.

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie.
O miejscu i terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie - w związku z tym prosimy w CV podać obowiązkowo numer telefonu kontaktowego.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie przy ul. Klasztornej 3.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Klasztorna 3, 67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest nim : Sebastian Mika, email: sebastian.mika@ops.wschowa.pl
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
  4.  Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  5. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
  1. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
  2.  Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
  3. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
  4. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  5. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  6. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  7.  Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Walter
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-06 11:53:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Walter
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-06 11:59:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Walter
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-11 06:55:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
440 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony