ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Warsztaty pn. „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla Uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu WschowskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Warsztaty pn. „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla Uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego

Szczegóły informacji

Warsztaty pn. „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla Uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2024-05-06 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-05-06 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2024-04-25 przez Katarzyna Cichoszewska

Treść:

Wschowa, dnia 25.04.2024r.
PCPR.230.1.1.2024
                                                                   
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Zamawiający: Powiat Wschowski / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: sekretariat@pcprwschowa.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na warsztaty pn. „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla Uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 w ramach Priorytet 6 Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli Działania 6.9 Aktywna integracja społeczno – zawodowa
 
Postępowanie prowadzone w trybie regulaminowym, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie, przewidzianym dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80500000-9 Usługi szkoleniowe,
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego”. W warsztatach weźmie udział 42 osób.
 
Temat i cel warsztatów:
Celem warsztatów „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” będzie poznanie przez Uczestników sposobów uwierzenia w siebie oraz we własne możliwości. Wiara w siebie oraz we własne możliwości jest kluczowa w osiąganiu wytyczanych celów i spełnianiu marzeń. Wiara w siebie wspomaga samorozwój. W obecnych czasach wielu ludzi cierpi z powodu braku pewności siebie oraz wiary we własne możliwości. Pewność siebie pomaga w podejmowaniu trudnych decyzji oraz radzenia sobie w sytuacjach, na które w ogóle nie byliśmy przygotowani. Pewność siebie oraz wiara we własne możliwości pomaga realizować wytyczone cele oraz stawić czoła przykrym doświadczeniom, jakie pojawiają się w życiu każdego z nas.
Warsztaty mają pobudzić w Uczestnikach projektu chęć dokonania zmiany w życiu i osiągnięcia założonego sobie celu. Warsztaty mają spowodować w uczestnikach refleksję nad samym sobą oraz pomóc im w kształtowaniu pozytywnej samooceny i wzmocnienia pewności siebie.
W tematyce warsztatów muszą zostać poruszone, m.in. następujące zagadnienia:
- jak podnieść samoocenę
- co robić, aby kontynuować pracę nad sobą,
- jak zastępować niezadowolenie z siebie, samoakceptacją
- jak odnaleźć swoje mocne strony i jak je rozwijać,
- jak podchodzić do swoich słabych stron,
- jak radzić sobie z porażkami,
- jak zmienić negatywne myśli na swój temat,
- jak zwiększyć akceptację własnej osoby,
Efektem warsztatów ma być w szczególności poznanie siebie i gotowość do zmiany swojej sytuacji życiowej.
Warsztaty mają zostać przeprowadzone na zasadzie treningu rozwoju Uczestnika, którego głównym zadaniem będzie określenie potencjału społecznego każdego Uczestnika Projektu, poprzez poznanie i opisanie siebie. Podczas warsztatów każdy Uczestnik powinien stworzyć opis siebie, który będzie zawierać: mocne i słabe strony uczestnika oraz szanse i zagrożenia środowiskowe (społeczne, zawodowe, edukacyjne). Warsztaty mają też uświadomić Uczestnikom projektu jak wiele korzyści i zmian w ich życiu może przynieść aktywny udział w projekcie i realizacja zaplanowanych dla nich działań.
Warsztaty należy prowadzić w formie aktywnych zajęć z uczestnikami, przy wykorzystaniu gier, zabaw animujących, scenek. Na koniec każdego warsztatu prowadzący powinien przeprowadzić 30 minutową sesję Feedback. 
Wartością dodaną warsztatów będzie integracja Uczestników Projektu. 
 
Forma prowadzenia warsztatów:
Forma prowadzenia warsztatów, w tym sposób przekazywania treści muszą być dostosowane do wieku Uczestników. Uczestnicy mogą współdecydować o przebiegu warsztatów. W trakcie warsztatów ma panować przyjazny i niestresujący nastrój. Warsztaty obejmują: wykład połączony z aktywną dyskusją, prezentacje, filmiki, pracę w grupach, ćwiczenia praktyczne.
 
Podział na grupy:
Warsztaty należy zorganizować w 2 grupach:                  
Grupa I – 20 osób w godzinach od 10.00 do 14.00
Grupa II – 22 osób w godzinach od 14.30 do 18.30
Miejsce organizacji warsztatów stacjonarnych:
Warsztaty stacjonarne należy zorganizować w miejscowości Wschowa w sali szkoleniowej dostosowanej do liczebności wskazanych grup. Zajęcia warsztatowe dla Uczestników Projektu oraz dzieci muszą być prowadzone w osobnych salach z dostępem do toalety. Sale muszą być ogrzane do temperatury pokojowej oraz posiadać stoły i krzesła, z oknami zapewniającymi światło dzienne i wietrzenie, tablice Flipchart z kartkami, flamastry, ekran, projektor z wejściem na HDMI. Ustawienie ekranu powinno być dostosowane w sposób zapewniający dobrą jakość wyświetlanego obrazu, dla osób słabiej widzących. Sala szkoleniowa musi zostać oznaczona (w widocznym miejscu) przekazanym przez Zamawiającego plakatem formatu A3, zawierającym informacje o realizowanym projekcie pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego”.
Trenerzy po stronie Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów co najmniej 1 trenera/szkoleniowca, posiadającego wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne. Trener/ szkoleniowiec musi posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów/zajęć/szkoleń z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Bufet szkoleniowy podczas warsztatów stacjonarnych:
Wykonawca w trakcie warsztatów zapewnia bufet szkoleniowy, w skład, w którego wejdzie: kawa rozpuszczalna i mielona, herbata (czarna, owocowa), cytryna, śmietanka/mleko do kawy, cukier, 5 różnego rodzaju wyrobów cukierniczych (np. ciastka, pączek, drożdżówka), owoce - najlepiej sezonowe (co najmniej 3 rodzaje), woda niegazowana i gazowana, serwetki, niezbędne naczynia oraz kosz na śmieci.  Bufet należy zorganizować w miejscu, w którym odbywają się warsztaty.
Podczas bufetu szkoleniowego Wykonawca zastosuje zasadę zrównoważonego rozwoju np. wykorzysta naczynia wielokrotnego użytku lub jednorazowe, ale ekologiczne/biodegradalne.
Ubezpieczenie:
Wykonawca zapewnieni podczas warsztatów ubezpieczenie NNW Uczestników warsztatów na kwotę co najmniej 20.000 tys. zł na 1 osobę.
Certyfikat:
Wykonawca wystawi każdemu Uczestnikowi warsztatów certyfikat/zaświadczenie potwierdzające udział                 w warsztatach, na którym wskazana będzie data warsztatów, miejscowość, jednostka szkoląca, organizator warsztatów (PCPR we Wschowie), imię i nazwisko prowadzącego zajęcia z jego podpisem, liczba godzin warsztatów (4h) oraz tematyka warsztatów. Certyfikaty/zaświadczenia muszą zawierać nazwę projektu oraz oznaczenia w formie logotypów (do pobrania u Zamawiającego). Kserokopie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po zakończeniu warsztatów.
Materiały warsztatowe:
Każdy z Uczestników projektu otrzyma podczas warsztatów co najmniej notes/zeszyt i długopis, materiały warsztatowe oraz inne niezbędne materiały do efektownego uczestnictwa w warsztatach. Materiały powinny być przygotowane w języku łatwo dostępnym, wydrukowane odpowiednią czcionką dla osób słabiej widzących.
Materiały powinny zostać przygotowane zasadą zrównoważonego rozwoju (np. druk dwustronny materiałów szkoleniowych)
Ewaluacja:
Na zakończenie warsztatów Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej.
 
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu list obecności uczestników z warsztatów (na wzorach Zamawiającego) oraz sporządzenia raportu z organizacji warsztatów, uwzględniającego osiągnięcie założonego celu warsztatów oraz wyniki ankiety ewaluacyjnej. Ponadto Wykonawca wykona i dostarczy w formie elektronicznej do PCPR we Wschowie dobrej jakości dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych warsztatów, w szczególności obrazującą udział uczestników w warsztatach oraz spełnienia warunków zamówienia.
 
II.Termin przeprowadzenia warsztatów:
 
Warsztaty należy zorganizować w dniu 17 maja 2024r. w godzinach od 10.00 do 14.00 dla I grupy i od 14.30 do 18.30 dla II grupy.
 
 
  III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowie lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Katarzyna Cichoszewska  tel. 65 540 17 58, email: sekretariat@pcprwschowa.pl
 
 
IV.Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min.                      2 zadania dotyczące usługi przeprowadzenia warsztatów/szkoleń/zajęć dla osób wykluczonych społecznie lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, o wartości min. 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) dla każdej z usług. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych usług (sporządzony wg  zał. nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
  2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów:
 
- co najmniej 1 trenera/szkoleniowca z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub psychologicznym.  Trener/szkoleniowiec musi posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń/zajęć z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.
Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty dot. wykształcenia (potwierdzone za zgodność z oryginałem) oraz CV trenera/szkoleniowca.
 
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz                      z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne                z odrzuceniem oferty.
 
V.Zawartość oferty -wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt IV zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
 
VI.Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. Wykonawca podczas realizacji usługi musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 2240 z póź.zm.)
  2. Wykonawca zobowiązany jest przed zatrudnieniem kadry do wypełnienia obowiązku wynikającego z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 560)
  3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy.  
  4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dokumenty dot. wykształcenia (potwierdzone za zgodność z oryginałem) oraz CV trenera/szkoleniowca.
  5. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie trenera/szkoleniowca na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazany w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.
  6. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie miejsca realizacji warsztatów stacjonarnych o standardzie nie gorszym niż wskazanym w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  9. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  10. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  11. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji
 
VIII. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt V Zapytania ofertowego.
  1. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
                                                              najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów  z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w tym z dziećmi i młodzieżą. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zrealizowanych godzin szkoleń/warsztatów z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w tym z dziećmi  i młodzieżą: 
  • Od 0 h     do  50 h          -  0 pkt
  • Od 51 h    do  100 h        -  5 pkt
  • Od 101 h  do  150 h        - 10 pkt
  • Od 151 h  do  200 h       - 15 pkt
  • pow. 201 h                       - 20 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług)
 
IX. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku                       „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane                                                             i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 6 maja 2024 roku, do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 309, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: Warsztaty pn. „Uwierz w siebie! Możesz wiele!” dla Uczestników projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego”. Nie otwierać przed 6 maja 2024r. godz. 9.30”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania. 
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych                    w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania                         w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania                    w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
 
X. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 6 maja 2024r. godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego                                  w następujących przypadkach:
  1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa                      w pkt. IV.
    2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP) oraz na stronie internetowej bazy konkurencyjności.
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na
stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni;
  2. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia                            o wyborze oferty.
  3. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w zakresie zmiany terminu wykonania umowy.
     
XIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pan Jędrzej Bajer. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 533807040 lub na adres poczty elektronicznej: iod@odoplus.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywizacja mieszkańców Powiatu Wschowskiego” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo  
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Cichoszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-25 12:57:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-25 13:00:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-07 14:43:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
35 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony