ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Warsztaty wyjazdowe pn. „Czas na zmiany” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Warsztaty wyjazdowe pn. „Czas na zmiany” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia.

Szczegóły informacji

Warsztaty wyjazdowe pn. „Czas na zmiany” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia.

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2021-10-07 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-10-07 12:30:00

Ogłoszono dnia: 2021-09-30 przez Katarzyna Ciepła - Nowak

Treść:

Wschowa, dnia 30.09.2021r.
PCPR.230.2.1.2021
                                                                   
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Zamawiający: Powiat Wschowski / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: pcprwschowa@o2.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na warsztaty wyjazdowe pn. „Czas na zmiany” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia.  
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z póź. zm.), oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 oraz zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z póź.zm).
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80500000-9 Usługi szkoleniowe,
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży,
80410000-1 Różne usługi szkolne,
55100000-1 Usługi hotelarskie,
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe,
85312110-3  Usługi opieki dziennej nad dziećmi.
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie czterodniowych warsztatów wyjazdowych pn. „Czas na zmiany” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia. W warsztatach wezmą udział rodziny zastępcze wraz
z dziećmi,  pełnoletni wychowankowie z pieczy zastępczej oraz osoby z niepełnosprawnościami. Łącznie 34 osób, w tym 16 osób dorosłych oraz 18 dzieci i młodzieży
 
 
Cel warsztatów:
Celem warsztatów wyjazdowych jest integracja Uczestników projektu oraz trenowanie umiejętności               i kompetencji społecznych, a także promowanie właściwego modelu życia i podnoszenie świadomości na temat własnych problemów i trudności. Podczas warsztatów zadaniem trenerów będzie oderwanie Uczestników od trosk dnia codziennego, w tym również związanych z epidemią koronawirusa w Polsce i jednocześnie złagodzenie skutków wynikających z konieczności dystansowania się, izolacji społecznej oraz zdalnego nauczania.
Warsztaty mają zmotywować uczestników do podejmowania dalszej aktywności, mimo trudności jakie napotykają. Podczas warsztatów Uczestnicy wypracują gotowe i skuteczne rozwiązania w zakresie aktywnego włączania się w życie społeczne i funkcjonowania w cieniu koronawirusa, nie rezygnując z dotychczasowych form aktywności lub przy wykorzystywaniu alternatywnych metod np. komunikacji zdalnej (on-line), czatowania fz rodziną, czy znajomymi. Zadaniem warsztatów będzie też wskazać Uczestnikom, jak pomimo konieczności dystansowania się w przestrzeni publicznej, utrzymać prawidłowe relacje międzyludzkie oraz jak zlikwidować wewnętrzne blokady i podnieść poczucie własnej wartości i jakość swojego życia. Warsztaty wyjazdowe mają być dla uczestników ciekawym sposobem aktywnego spędzenia czasu oraz okazją do integracji.
Program warsztatów dla osób dorosłych:
Uczestnikami warsztatów będą rodzice zastępczy i osoby z niepełnosprawnościami, łącznie 16 osób. Program warsztatów powinien być ukierunkowany na zmiany zachowań i postaw uczestników, jak też na rozwój ich kompetencji np. podniesienie pewności siebie, samoakceptacji, podniesienie poziomu samokontroli, rozwijanie i wzmacnianie umiejętności społecznych, umiejętność podejmowania decyzji  w różnych sytuacjach życiowych, radzenie sobie z presją otoczenia, krytyką, stereotypami, zachowaniami wobec osób z niepełnosprawnościami. W tematyce warsztatów uwzględnione również powinny być zagadnienia dotyczące sposobów przełamywania barier związanych z deficytami fizycznymi, budowania zasobów, poprawnego tworzenia więzi, w tym rodzinnych – zwłaszcza w odniesieniu do rodzin zastępczych, a także zagadnienia dotyczące określenia wartości i celów w życiu, radzenia sobie ze stresem, wewnętrznymi lękami oraz w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Uczestnicy po zakończeniu warsztatów powinni wiedzieć, jak wygląda prawidłowa komunikacja z otoczeniem, jak dążyć do zmiany ograniczających przekonań i konstruktywnie  rozwiązywać konflikty.
Program warsztatów i zajęć dla dzieci/młodzieży:
Uczestnikami warsztatów będą wychowankowie z rodzin zastępczych, dzieci biologiczne rodziców zastępczych oraz pełnoletni wychowankowie z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, łącznie 10 osób w wieku od 15 do 25 lat. Program warsztatów powinien być ukierunkowany na niwelowanie barier społecznych poprzez rozwój kompetencji osobistych i społecznych. Tematyka warsztatów powinna obejmować zagadnienia dotyczące pełnienia indywidualnych ról społecznych w procesie wchodzenia w dorosłe życie poprzez empatię, asertywność, perswazję, motywację, zdolność tworzenia prawidłowych więzi międzyludzkich i dostosowanie się do zmian w życiu. Celem warsztatów jest też zlikwidowanie wewnętrznych blokad uczestników zajęć poprzez podniesienie ich samooceny i poczucia własnej wartości..  
Program warsztatów dla dzieci:
Uczestnikami warsztatów będą wychowankowie z rodzin zastępczych oraz dzieci biologiczne rodziców zastępczych, łącznie 5 osób w wieku od 11 do 15 lat. Program powinien być ukierunkowany na niwelowanie barier społecznych poprzez rozwój kompetencji osobistych i społecznych. Tematyka warsztatów powinna obejmować zagadnienia dotyczące akceptacji sytuacji rodzinnej, rozwijania umiejętności w zakresie asertywności, a także pełnienia indywidualnych ról społecznych poprzez empatię, asertywność, perswazję, motywację, zdolność tworzenia prawidłowych więzi międzyludzkich i dostosowanie się do zmian w życiu. Celem warsztatów jest też zlikwidowanie wewnętrznych blokad uczestników zajęć poprzez podniesienie ich samooceny i poczucia własnej wartości.
Program zajęć edukacyjno – kreatywnych dla dzieci
Uczestnikami zajęć będą wychowankowie z rodzin zastępczych oraz dzieci biologiczne rodziców zastępczych, łącznie 3 dzieci w wieku od 6 do 11 lat. Program powinien obejmować zajęcia edukacyjno-rozwijające, gry i zabawy. Celem zajęć jest rozbudzenie kreatywności, twórczości i wyobraźni u dzieci, a także nauka współdziałania w grupie rówieśniczej oraz integracja z innymi uczestnikami. Zajęcia dla dzieci prowadzone będą w czasie, gdy rodzice/opiekunowie będą brać udział w warsztatach.
Na koniec każdego warsztatu prowadzący powinien przeprowadzić sesję Feedback, tak aby każdy Uczestnik mógł wypowiedzieć się, co mu się podobało, a co przeszkadzało w zajęciach, czego się bał, a co z pewnością wykorzysta w życiu codziennym. Wykonawca sporządzi raport z warsztatów, w którym opisze, jakie obawy i problemy zostały wskazane przez UP oraz czego się nauczyli, i jak według prowadzącego zostali zmotywowani do dalszej aktywności i radzenia sobie z trudnościami.
W czasie gdy nie będą realizowane warsztaty grupowe, Wykonawca zapewni integracyjne działania dla uczestników (wspólne z dziećmi), których dodatkowym elementem będzie wskazanie uczestnikom warsztatów, jak zachowując dystans w przestrzeni i w reżimie sanitarnym można spędzać czas wolny, by nie odizolować się całkowicie i nie pogłębiać wykluczenia społecznego. W ramach działań integracyjnych wykonawca powinien uwzględnić np. zwiedzanie atrakcji okolicy, grill/ognisko z karaoke, zabawę taneczną itp., biorąc pod uwagę możliwości wynikające z obowiązujących obostrzeń i zaleceń sanitarno-epidemiologicznych.
Proponowany harmonogram pobytu:
DZIEŃ 1
6.00 – podstawienie autokaru i kontrola techniczna (Zamawiający zgłasza kontrolę autokaru przez policję)
6.30 - 7.00 wyjazd ze Wschowy
9.00 -10.00 – postój na śniadanie (Wykonawca zapewnia i organizuje śniadanie)
12.30 – 13.00 - przyjazd i zakwaterowanie
13.00 – 13.30 – obiad dwudaniowy z deserem serwowany do stolika
13.30 – 14.30 – czas wolny dla Uczestników projektu 
14.30 – 15.30 - spotkanie organizacyjne z koordynatorem wyjazdu
15.30 - 18.30 - warsztaty z trenerami i zajęcia z Uczestnikami projektu (w trakcie zajęć przerwy ustalone z uczestnikami i bufet kawowy)
18.30 – 19.00 – kolacja serwowana do stolika
19.00 – 22.00 – wieczór integracyjny dla Uczestników projektu (ognisko/grill, zabawa taneczna, karaoke)
 
DZIEŃ 2  
8.00 – 8.30 -  śniadanie serwowane do stolika
9.00 – 13.00 - warsztaty z trenerami i zajęcia z Uczestnikami projektu (w trakcie zajęć przerwy ustalone z uczestnikami i bufet kawowy)
13.00 – 14.00 czas wolny dla Uczestników projektu
14.00 – 14.30 - obiad dwudaniowy z deserem serwowany do stolika
14.30 – 18.30 – zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym
18.30 – 19.00 – kolacja serwowana do stolika
od 19.00 – czas wolny dla uczestników projektu
 
DZIEŃ 3  
8.00 – 8.30 -  śniadanie serwowane do stolika
9.00 – 13.00 - zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym
13.00 – 14.00 czas wolny dla Uczestników projektu
14.00 – 14.30 - obiad dwudaniowy z deserem serwowany do stolika
14.30 – 18.30 - warsztaty z trenerami i zajęcia z Uczestnikami projektu (w trakcie zajęć przerwy ustalone z uczestnikami i bufet kawowy)  
18.30 – 19.00 – kolacja serwowana do stolika
19.00 – 22.00 – wieczór integracyjny dla Uczestników projektu (ognisko/grill, zabawa taneczna, karaoke)
 
DZIEŃ 4
8.00  – 9.00     śniadanie serwowane do stolika
9.00  – 13.00   warsztaty z trenerami i zajęcia z Uczestnikami projektu (w trakcie zajęć przerwy ustalone z uczestnikami i bufet kawowy)
13.00 – 14.00  obiad dwudaniowy z deserem serwowany do stolika
14.00 – 14.30  wyjazd i powrót do Wschowy
 
Powyższy harmonogram pobytu jest proponowany, co oznacza, że Wykonawca może modyfikować go ze względu na potrzeby Uczestników, dostępność atrakcji, czy warunki pogodowe.  Wykonawca zobowiązany jest jednak zrealizować wszystkie zaplanowane działania wymienione w  zamówieniu.
 
Miejsce organizacji warsztatów wyjazdowych:
Warsztaty należy zorganizować w miejscowości górskiej w ośrodku/hotelu oddalonym od miasta Wschowa w przedziale maksymalnie do 200 km (weryfikacja na podstawie mapy Google), aby uczestnicy mieli możliwość zobaczyć i zwiedzić nowe tereny i miejsca, często takie, w których nigdy nie byli i obecnie z różnych względów pobyt w nich jest dla nich nieosiągalny. Ośrodek/hotel musi być ogrodzony, pozbawiony barier funkcjonalnych i architektonicznych, dostosowany do osób niepełnosprawnych mających problemy  z poruszaniem się, czy poruszających się na wózkach.
Trenerzy po stronie Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów co najmniej 3 trenerów, posiadających wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne oraz uprawnienia trenerskie lub coachingowe. Trenerzy muszą posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów/zajęć/szkoleń                   z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Trenerzy powinni być wyposażeni w mikrofony bezprzewodowe zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali. Wykonawca zapewnia potrzebne materiały do przeprowadzenia warsztatów.
Zajęcia edukacyjno – kreatywne dla dzieci:
W trakcie prowadzonych warsztatów dla Uczestników projektu, Wykonawca musi zorganizować równolegle zajęcia edukacyjno - kreatywne dla małoletnich dzieci (3 dzieci w wieku od  6  do 10 lat). Wykonawca zapewnia co najmniej 1 opiekuna do przeprowadzenia zajęć edukacyjno – kreatywnych. Opiekun musi posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć animacyjnych dla dzieci. Wykonawca zapewnia potrzebne materiały do przeprowadzenia zajęć edukacyjno – kreatywnych.
 
Koordynator wyjazdu ze strony Wykonawcy:
Wykonawca zapewnia koordynatora wyjazdu od momentu podstawienia autobusu do momentu jego opuszczenia przez ostatniego uczestnika wyjazdu, który na bieżąco będzie przeciwdziałać występującym problemom Uczestników projektu. Koordynator przedstawia uczestnikom wyjazdu harmonogram pobytu oraz planowane działania podczas całego wyjazdu oraz bierze udział we wszystkich zajęciach zorganizowanych dla uczestników wyjazdu i nadzoruje ich przebieg. Koordynator wyjazdu musi posiadać wykształcenie pedagogiczne lub psychologiczne oraz kurs kierownika/opiekuna wycieczek szkolnych, potwierdzony odpowiednim dokumentem, zgodnie z §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1632).  Warunek posiadania kursu nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi                      w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym, nadanym w organizacji harcerskiej.
 
Zakwaterowanie:
Wykonawca zapewnia dla uczestników warsztatów zakwaterowanie w ośrodku o standardzie hotelowym nie niższym niż trzy gwiazdki, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki  i Pracy  z dnia 19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, w pokojach 2-4 osobowych z łazienkami,                    z ciepłą i zimną wodą,  telewizorem, pojedynczymi łóżkami z kompletem pościeli. Pokoje powinny być przestronne, umożliwiające swobodne poruszanie się osobom niepełnosprawnym, czy poruszającym się na wózkach. W pokojach znajdują się ręczniki (1 duży i 1 mały) oraz przybory toaletowe dla każdego Uczestnika. Łącznie Wykonawca zapewnia 3 noclegi dla 1 Uczestnika wyjazdu. Łącznie 102 osobo noclegi w ramach przedmiotu zamówienia. Ośrodek musi być ogrodzony, pozbawiony barier funkcjonalnych i architektonicznych, dostosowany do osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się, czy poruszających się na wózkach.
Baza rekreacyjna hotelu:
Na terenie ośrodka muszą znajdować się tereny zielone do spacerowania i ławeczki do odpoczynku, kawiarnia i/lub restauracja, recepcja, pokój zabaw dla dzieci, strefa rekreacji (basen, sauna) dostępna bezpłatnie dla uczestników podczas pobytu w ośrodku do godziny 22.00, a także sale szkoleniowe oraz miejsce do zorganizowania wieczoru integracyjnego z koordynatorem wyjazdu na terenie ośrodka dla wszystkich uczestników wyjazdu (np. grill/ognisko, karaoke, gry i zabawy integrujące).
 
Sale szkoleniowe:
Warsztaty należy przeprowadzić w salach dostosowanych do liczebności wskazanych grup w miejscu noclegowym. Zajęcia warsztatowe dla osób dorosłych, młodzieży oraz zajęcia edukacyjno – kreatywne dla dzieci muszą być prowadzone w osobnych salach. Sale muszą być ogrzane do temperatury pokojowej oraz posiadać stoły i krzesła, z oknami zapewniającymi światło dzienne i wietrzenie, tablice Flipchart                       z kartkami, flamastry, ekran, projektor z wejściem na HDMI.  Ustawienie ekranu powinno być dostosowane  w sposób zapewniający dobrą jakość wyświetlanego obrazu, dla osób słabiej widzących. Sala do zajęć edukacyjno – animacyjnych musi być bezpieczna dla dzieci. Sale szkoleniowe muszą zostać oznaczone wewnątrz i na zewnątrz (w widocznym miejscu) przekazanym przez Zamawiającego plakatem formatu A3, zawierającym informacje o realizowanym projekcie pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
 
Bufet szkoleniowy podczas warsztatów wyjazdowych:
Podczas wyjazdowych warsztatów, Wykonawca zapewnia bufet szkoleniowy, dla wszystkich uczestników wyjazdu, w skład którego wejdzie: kawa rozpuszczalna i mielona parzona, 2 rodzaje herbaty: czarna, owocowa, owoce, 2 rodzaje ciasta lub wypieków cukierniczych, śmietanka do kawy, cukier, cytryna, woda niegazowana i gazowana, 2 rodzaje soków 100% , serwetki lub ręcznik papierowy, niezbędne naczynia oraz kosz na śmieci.  Bufet należy zorganizować w sali szkoleniowej lub w miejscu, do tego przystosowanym w odległości nie większej niż do 50 metrów od sali szkoleniowej.
Zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym:
Podczas warsztatów wyjazdowych Wykonawca przeprowadzi zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym. W ramach tych zajęć Wykonawca zorganizuje zwiedzanie co najmniej 6 atrakcji turystycznych /kulturowych/rekreacyjnych w zależności od możliwości oferowanych przez miejscowość lub region, w którym odbywać się będą warsztaty wyjazdowe (np.: przejazd wyciągiem, wycieczka kolejką górską, tor saneczkowy, park miniatur, wodospady, zwiedzanie muzeum, zwiedzanie zamku, wieże widokowe, wędrówka szlakiem górskim itp.).  Wykonawca pokrywa wszelkie koszty organizacji w/w zajęć integracyjnych, w tym opłaty wstępów/biletów oraz transport uczestników, itp. Wykonawca w czasie zajęć integracyjnych zapewnia posiłek regeneracyjny np. w postaci suchego prowiantu i napoi lub w inny sposób, w zależności od możliwości organizacyjnych i czasowych. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do alternatywnego zapewnienia spędzenia czasu przeznaczonego na zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym dla tych uczestników wyjazdu, którzy z różnych przyczyn (np. zdrowotnych) nie będą mogli skorzystać z zaplanowanych dla pozostałych uczestników zajęć integracyjnych tj. zapewnienia im innej możliwości spędzenia czasu np. kino, kawiarnia itp.
W planowanym haromonogramie pobytu Wykonawca wskaże zaplanowane atrakcje turystyczne /kulturowe/krajoznawcze w czasie przeznaczonym na zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym.
Transport:
Wykonawca zapewnia transport ze Wschowy (ul. Plac Kosynierów 1) do hotelu, w którym zostaną zorganizowane warsztaty wyjazdowe i z powrotem. Podstawienie autobusu w dniu wyjazdu godzina 6.00, odjazd godzina 6.30-7.00. Wyjazd w dniu zakończenia usługi – podstawienie autobusu godzina 14.00, odjazd godzina 14.30. Wykonawca zapewni autobus klimatyzowany klasy LUX, z kierowcą/kierowcami posiadającymi uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do postojów w trakcie trasy w liczbie adekwatnej do czasu podróży (1 postój co najmniej 20 minut).  Łącznie                 w obie strony co najmniej 2 postoje.
Wyżywienie podczas warsztatów wyjazdowych:
Wykonawca podczas warsztatów wyjazdowych zapewnia pełne wyżywienie tj. 3 posiłki dziennie (śniadanie serwowane do stolika, obiad dwudaniowy z deserem serwowany do stolika, kolację serwowaną do stolika). W pierwszym dniu wyjazdu śniadanie nie musi być w hotelu (jeśli jest przewidziana dłuższa podróż), ale musi być serwowane w restauracji/barze, natomiast w dniu wyjazdu Wykonawca zapewnia: śniadanie serwowane do stolika w hotelu oraz obiad dwudaniowy z deserem (który, nie musi być w hotelu, ale musi być serwowany w restauracji/barze) oraz w trakcie podróży posiłek regeneracyjny (suchy prowiant lub serwowany z restauracji/baru). Podczas całego wyjazdu Wykonawca zapewnia wodę niegazowaną, gazowaną oraz soki dla każdego uczestnika. W czasie organizowanych wycieczek zapewnia posiłek regeneracyjny np. w postaci suchego prowiantu i soków/wody lub w innej formie, w zależności od możliwości organizacyjnych i czasowych.
Ubezpieczenie:
Wykonawca zapewnieni podczas warsztatów stacjonarnych i wyjazdowych ubezpieczenie NNW Uczestników wyjazdu szkoleniowego na kwotę co najmniej 20.000 tys. zł na 1 osobę.
Certyfikat:
Wykonawca wystawi każdemu Uczestnikowi warsztatów certyfikat/zaświadczenie potwierdzające udział                 w warsztatach, oraz osiągnięty poziom postępu integracji i aktywizacji Uczestników, na którym wskazana będzie data zajęć, miejscowość, jednostka szkoląca, organizator warsztatów (PCPR we Wschowie), imię i nazwisko prowadzącego zajęcia z jego podpisem, liczba godzin warsztatów oraz tematy warsztatów. Certyfikaty/zaświadczenia muszą zawierać nazwę projektu oraz oznaczenia w formie logotypów (do pobrania u Zamawiającego). Kserokopie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po zakończeniu warsztatów.
Materiały warsztatowe:
Każdy z Uczestników projektu otrzyma podczas warsztatów wyjazdowych co najmniej notes i długopis, zeszyt, teczkę z gumką, materiały warsztatowe oraz inne niezbędne materiały do efektownego uczestnictwa w warsztatach. Materiały powinny być przygotowane w języku łatwo dostępnym, wydrukowane odpowiednią czcionką dla osób słabiej widzących.
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu list obecności uczestników z warsztatów (na wzorach Zamawiającego) oraz sporządzenia raportu z organizacji warsztatów, uwzględniającego osiągnięcie założonego celu warsztatów, w szczególności w zakresie kompetencji społecznych kompetencji społecznych i integracji Uczestników warsztatów. Ponadto Wykonawca wykona i dostarczy w formie elektronicznej do PCPR we Wschowie dobrej jakości dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych warsztatów, w szczególności obrazującą udział uczestników w warsztatach, zajęciach integracyjnych, wymagane oznaczenie pomieszczeń oraz spełnienie pozostałych warunków zamówienia m.in. w zakresie w bazy hotelowej, szkoleniowej itd.
 
II.Termin przeprowadzenia warsztatów:
 
Warsztaty wyjazdowe należy zorganizować w okresie od 21 października 2021r. do 24 października 2021r.                         
 
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c,  67 - 400 Wschowie lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Przemysław Maksymów  tel. 880- 108-188, email: maksymowprzemek@gmail.com
 
 
IV. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min.                      2 zadania dotyczące usługi przeprowadzenia warsztatów/szkoleń dla osób wykluczonych społecznie lub zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości min. 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100) dla każdej z usług. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych usług (sporządzony wg  zał. nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
  2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów:
- co najmniej 3 trenerów z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub psychologicznym oraz uprawnieniami trenerskimi lub coachingowymi. Trenerzy muszą posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów/szkoleń z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
- co najmniej 1 opiekuna do przeprowadzenia zajęć edukacyjno - animacyjnych. Opiekun musi posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć animacyjnych dla dzieci.
- 1 koordynatora wyjazdu, który musi posiadać wykształcenie pedagogiczne lub psychologiczne oraz §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1632).Warunek posiadania kursu nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym, nadanym w organizacji harcerskiej
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i uprawnień, a także pełnionej zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz                      z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne                z odrzuceniem oferty.
 
V. Zawartość oferty -wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt IV zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
 
VI. Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2. Wykonawca powinien                   w oferowanej cenie ująć koszty ochrony osobistej dla Uczestników warsztatów tj. maseczki jednorazowe, rękawiczki jednorazowe lub płyny do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji sprzętu i powierzchni.
  2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy.  
  3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dokumenty dot. wykształcenia i kwalifikacji (potwierdzone za zgodność z oryginałem) oraz CV trenerów/szkoleniowców, opiekuna i koordynatora wyjazdu uprawniające do prowadzenia zajęć.
  4. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie trenera/szkoleniowca, opiekuna i koordynatora na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazany w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego, z zachowaniem ust. 3.
  5. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia lub zmianę warunków zamówienia,  z uwagi na panującą w Polsce sytuację epidemiczną.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  9. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  10. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji
 
 
 
 
VIII. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt V Zapytania ofertowego.
 
2. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
 
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
                                                              najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ warsztatów  z osobami wykluczonymi społecznie, w tym z dziećmi i młodzieżą. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zrealizowanych godzin szkoleń/warsztatów z osobami wykluczonymi społecznie, w tym z dziećmi  i młodzieżą: 
  • Od 0 h     do  50 h           -  0 pkt
  • Od 51 h    do  100 h        -  5 pkt
  • Od 101 h  do  150 h        - 10 pkt
  • Od 151 h  do  200 h        - 15 pkt
  • pow. 201 h                        - 20 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług
 
IX. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim ( czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku  „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane   i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 7 października 2021 roku, do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 309, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: „Warsztaty wyjazdowe pn. „Czas na zmiany” dla uczestników projektu. Nie otwierać przed 7 października 2021r. godz. 12.30”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.  
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych       w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania  w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania  w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
 
X. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 październik 2021r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego                                  w następujących przypadkach:
1) Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa             w pkt. IV.
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
 
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP) oraz stronie internetowej bazy konkurencyjności.
 
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni;
  4. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia                            o wyborze oferty, chyba, że panująca w Polsce sytuacja epidemiczna związana z zachorowaniem na COVID- 19 nie pozwoli na realizację usługi, co może spowodować konieczność unieważnienia postępowania.
  5. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w zakresie:
  - okresu realizacji umowy, zakresu realizacji usługi, zmiany terminu wykonania umowy, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy oraz zmiany sposobu wykonywania usługi.
     
XIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pani Kamila Tabiś. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 65 5408955 lub na adres poczty elektronicznej: pcprwschowa@o2.pl/;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Ciepła - Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-30 14:34:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-30 14:47:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-18 14:35:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
273 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony