ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym: o cenę na warsztaty z obsługi komputera pn. „E-obywatel” w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym: o cenę na warsztaty z obsługi komputera pn. „E-obywatel” w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym: o cenę na warsztaty z obsługi komputera pn. „E-obywatel” w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2020-08-21 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-08-21 15:32:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie

Ogłoszono dnia: 2020-08-10 przez

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych                             (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym:
o cenę na warsztaty z obsługi komputera pn. „E-obywatel”  w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”
W związku z realizacją projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Oś 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie, PCPR we Wschowie, zwraca się
z zapytaniem ofertowym dotyczącym przeprowadzenia warsztatów z obsługi komputera pn. „E-obywatel” dla 16 osób w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro netto oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80500000-9 Usługi szkoleniowe,
 
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowa
tel. 65 540 17 58,
 
 
 
 
  1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów pn. „E-obywatel” w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
 
W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić 6 warsztatów po 4 godziny szkoleniowe dla 16 osób w podziale na 2 grupy (po 8 osób w grupie). Łącznie 48 godzin szkoleniowych, po 24 godziny szkoleniowe dla każdej z grup (1 godz. szkoleniowa = 45 minut). Uczestnikami warsztatów będą osoby z niepełnosprawnościami oraz rodziny zastępcze.
 
Cel warsztatów:
Celem warsztatów jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczestników projektu poprzez nabycie umiejętności swobodnej pracy na komputerze z systemem Windows 10, poruszania się w sieci oraz korzystania z poczty e-mail, portali społecznościowych, komunikatorów, a także poznanie portali administracji publicznej m.in. takich jak: PUE ZUS, ePUAP, PRACA GOV, które w dobie epidemii COVID-19 w Polsce są szczególnie niezbędne do załatwienia spraw urzędowych czy poszukiwania pracy. Dzięki warsztatom, uczestnicy powinni nabyć nowe umiejętności w zakresie obsługi komputera i poznać narzędzia oraz aplikacje internetowe wykorzystywane w życiu codziennym, przełamać barierę w e-komunikowaniu się, co pozwoli na aktywne komunikowanie się z bliskimi i znajomymi szczególnie w czasie ograniczenia kontaktów bezpośrednich spowodowanych epidemią. Ponadto poprzez poznanie możliwości jakie stwarza Internet Uczestnicy powinni nauczyć się dokonywać płatności rachunków i robienia zakupów on-line, a także zdobywać wiedzę oraz rozwijać swoje zainteresowania.
Tematy warsztatów:
 
Warsztat I Wstęp do pracy na komputerze,
  1. Rozpoznawanie podstawowych części komputera
  2. System Windows 10- obsługa
  3. Praca na plikach i folderach: Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie itp.
  4. Struktura, widoki, właściwości, kosz
  5. Odzyskiwanie danych, instalowanie i odinstalowanie podstawowych
 
Warsztat II Obsługa podstawowych programów użytkowych
  1. Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie jak pdf,  
  2. Drukowanie
 
Warsztat III Podstawy Internetu i przeglądarki internetowe
  1. Obsługa komunikatorów
  2. Bezpieczeństwo w Internecie
  3. Przeglądanie stron internetowych
  4. Korzystanie z Formularzy
  5. Wyszukiwanie informacji
  6. Płatności elektroniczne z zasadami bezpieczeństwa
 
Warsztat IV Podstawy poczty elektronicznej (e-mail),
  1. Obsługa poczty e-mail
  2. Obsługa programu pocztowego
  3. Tworzenie wiadomości, załączniki
  4. Wysyłanie, odbieranie i przesyłanie wiadomości
  5. Książka adresowa
 
Warsztat V Najpopularniejsze programy i narzędzia wykorzystywane w życiu codziennym
  1. Bezpieczne zakupy w sieci (sklepy internetowe, metody płatności, dostawy)
  2. Platformy administracji publicznej, w szczególności ePUAP, PUE ZUS, PRACA GOV
  3. IKP - internetowe konto pacjenta
  4. SOW – System obsługi wsparcia ze środków PFRON
  5. Portale społecznościowe 
  6. E-dziennik
  7. Rozliczanie PIT 37 za pomocą darmowych narzędzi internetowych
 
Warsztat VI Zakładanie kont użytkownika
  1. Każdemu Uczestnikowi zajęć prowadzący pomoże założyć według ich potrzeb konta – ePUAP, PUE ZUS, SOW PFRON itp.
  2. Ponadto dla chętnych i zainteresowanych Uczestników – konta na portalach społecznościowych np. Facebook, Instagram itp.
 
Powyższe tematy warsztatów mogą zostać wzbogacone dodatkowo o inne treści istotne dla użytkownika, które wynikną w trakcie zajęć.
 
Forma prowadzenia warsztatów:
Warsztaty należy prowadzić w formie aktywnych zajęć z uczestnikami, w taki sposób, aby osiągnąć zakładany cel warsztatów. Z przeprowadzonych zajęć Wykonawca sporządzi raport uwzględniający przekazane treści oraz ocenę osiągniętego celu, określonego w przedmiocie zamówienia. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2 wg rozporządzeń Ministerstwa Zdrowia i wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Ponadto, jeśli sytuacja epidemiologiczna i wprowadzone obostrzenia nie pozwolą na realizację warsztatów w formie stacjonarnej, Wykonawca zobowiązany będzie kontynuować warsztaty w mniejszych grupach lub w formie zdalnej. Niemniej jednak, pierwsze zajęcia, jeśli będzie to możliwe zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa, muszą odbyć się stacjonarnie (nawet gdyby miały odbyć się pojedynczo z każdym uczestnikiem warsztatów, gdzie Wykonawca nauczy uczestników jak łączyć się przez komputer/ urządzenia mobilne jak smartfon/ tablet. Wykonawca wybiera sposób, w jaki będzie łączył się zdalnie, aby skutecznie prowadzić zajęcia z Uczestnikiem/Uczestniczką projektu. W przypadku braku połączenia internetowego (brak sygnału sieci, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy)  należy uczestnikowi dostarczyć materiały do odtworzenia zdalnego oraz ćwiczenia do weryfikacji przesłanego materiału, tak aby każdy uczestnik miał możliwość opanowania w takim samym stopniu przekazanego materiału, co powinno być potwierdzone w sprawozdaniu rozliczającym realizację zadania. Należy pamiętać, że realizację zajęć w formie zdalnej należy również udokumentować
w sposób niebudzący zastrzeżeń. W formie stacjonarnej poprzez potwierdzenie udziału w zajęciach na liście obecności, natomiast w formie zdalnej np. poprzez potwierdzenie e-mail udziału Uczestnika warsztatów w zajęciach albo inny sposób (wydruk z platformy potwierdzający wzięcie udziału w zajęciach zdalnych, korespondencja e-mail z uczestnikiem itp.).
Terminy zajęć: zajęcia należy przeprowadzić do końca października 2020r. od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 – 20.00. Zamawiający preferuje, aby zajęcia dla I grupy odbywały się w godzinach przed popołudniowych, a dla grupy II w godzinach popołudniowych. W przypadku zajęć w formie zdalnej Wykonawca może ustalić inne godziny zajęć w porozumieniu z uczestnikami warsztatów i PCPR we Wschowie.
Miejsce szkolenia, sale i sprzęt komputerowy: zajęcia należy przeprowadzić na terenie miasta Wschowa, w sali przystosowanej do prowadzenia zajęć komputerowych, w której znajdują się stanowiska komputerowe (komputer stacjonarny lub laptop z zainstalowanym system Windows 10 oraz edytorem tekstu), a także drukarka, projektor z ekranem do wyświetlania materiałów szkoleniowych oraz tablica Flipchart z mazakami. Sala musi być ogrzana do temperatury pokojowej. Uczestnicy mają mieć swobodny dostęp do toalety z bieżącą wodą. Toaleta powinna znajdować się w tym samym budynku co sala, w której będą prowadzone zajęcia komputerowe. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w trakcie prowadzenia zajęć wszystkich zalecanych obostrzeń i warunków reżimu sanitarnego związanych z sytuacją epidemiczną. W przypadku gdy sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na realizację zajęć w formie stacjonarnej, Wykonawca będzie zobowiązany kontynuować zajęcia w formie zdalnej najpierw dla I grupy i udostępnić tym Uczestnikom  komputery wg potrzeb, a następnie kontynuować zajęcia z II grupą. O zamiarze kontynuacji zajęć w formie zdalnej, Wykonawca powiadomi Zamawiającego i przekaże, w jaki sposób i w jakiej formie zamierza przeprowadzić zajęcia. Wykonawca musi uzyskać na piśmie zgodę Zamawiającego na kontynuację zajęć w formie zdalnej, przedstawionej przez Wykonawcę.
Prowadzący warsztaty: 
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów co najmniej 1  trenera/szkoleniowca podczas szkolenia/warsztatów. Szkoleniowcy prowadzący warsztaty muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe uprawniające do prowadzenia zajęć komputerowych tj. wykształcenie wyższe informatyczne lub kierunkowo podobne uzupełnione kursami specjalistycznymi. Na potwierdzenie spełnienia warunku wykształcenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć CV trenerów/szkoleniowców. W CV należy wykazać wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.
Bufet szkoleniowy:
Podczas każdego z warsztatów, Wykonawca zapewnia bufet szkoleniowy dla każdego Uczestnika, w skład którego wejdzie: kawa rozpuszczalna, nierozpuszczalna mielona, herbata, 2 rodzaje ciastek lub wypieków cukierniczych, śmietanka do kawy, cytryna, cukier, woda gazowana i niegazowana, serwetki lub ręcznik papierowy, kosz na śmieci, naczynia jednorazowe. Bufet kawowy należy zorganizować w pomieszczeniu i w sposób dostosowany do wprowadzonych zaleceń i obostrzeń Głównego Inspektora Sanitarnego, w związku z trwającą w kraju epidemią COVID-19. W sytuacji, gdy z uwagi na stan epidemiologiczny realizacja  bufetu będzie możliwa tylko w ograniczonym stopniu, a także w przypadku prowadzenia zajęć w formie zdalnej zajęcia stacjonarne  będą możliwe tylko w ograniczonym stopniu, zapewnienie bufetu kawowego odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego i zalecanych obostrzeń.. A w przypadku braku możliwości przeprowadzenia zajęć w formie stacjonarnej, środki przeznaczone na organizację bufetu zostaną wykorzystane na zabezpieczenie przeciw epidemiologiczne, które nie można było przewidzieć w momencie określania ogólnych warunków zamówienia, jako dodatkowy dojazd do każdego Uczestnika / Uczestniczki warsztatów, nagranie materiału do samodzielnego odtworzenia i opracowanie testów sprawdzających wraz z ich weryfikacją itp.
Ubezpieczenie:
Wykonawca na zajęcia stacjonarne zapewnienia ubezpieczenie NNW o wartości co najmniej 10 tys. złotych dla 1 uczestnika na okres trwania zajęć (uwzględnić należy koszty tzw. ubezpieczenia grupowego ponieważ Wykonawca otrzyma tylko i wyłącznie Listę Uczestników warsztatów z imieniem (imionami) i nazwiskiem Uczestnika). Dodatkowe dane od Uczestników i Uczestniczek warsztatów, do ubezpieczenia, w miarę potrzeb, Wykonawca zbiera, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
Certyfikat:
Wykonawca wystawi każdemu Uczestnikowi projektu certyfikat/zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach, na którym wskazany będzie termin zajęć, miejscowość, jednostka szkoląca, imię i nazwisko prowadzącego zajęcia z jego podpisem, liczba godzin zajęć oraz tematy warsztatów,  a także organizator szkolenia (PCPR we Wschowie) oraz informacja o współfinansowaniu zajęć przez Unię Europejską  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”. Powyższy certyfikat musi potwierdzać nabycie/zdobycie/podniesienie kwalifikacji społecznych Uczestnika/Uczestniczki projektu, które przyczyniają się do osiągniecia celu głównego w/w projektu.
 
Materiały warsztatowe:
Każdy z Uczestników/ Uczestniczek projektu otrzyma podczas zajęć co najmniej notes i długopis oraz skrypt szkoleniowy z materiałem, a w przypadku braku zajęć stacjonarnych (nośnik CD lub pendrive do samodzielnego odtworzenia materiału wraz z ćwiczeniami).  
Ewaluacja:
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć, oceniającej poziom zadowolenia uczestników ze sposobu prowadzenia, realizacji i przebiegu warsztatów i dostarczenie jej Zamawiającemu. Możliwe jest udzielenie odpowiedzi przez Uczestników/Uczestniczki zajęć w formie zdalnie, tj. przesłanie ankiety na wskazany przez Wykonawcę e-mail. W wyjątkowych sytuacjach, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z ewaluacji, jednak powód ten musi być szczegółowo opisany, a sytuacja która ją uniemożliwiła, nie była do przewidzenia przez żadną ze stron, w trakcie określania ogólnych warunków zamówienia.
 
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia raportu z przeprowadzonych zajęć uwzględniającego przekazane treści oraz osiągnięcie założonego celu warsztatów oraz wnioski prowadzących warsztaty, a także wykonanie i dostarczenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej (jeśli będzie to możliwe), albo innych dokumentów, jak e-mail potwierdzający od Uczestnika/ Uczestniczki warsztatów, że wzięli udział w zajęciach, odczytali wiadomość, odpisali prowadzącemu, zalogowali się na platformę nauczania zdalnego  itp. ). Wykonawca w przypadku zajęć stacjonarnych, prowadzi listy obecności na wzorach Zamawiającego. Wykonawca może umówić się z Uczestnikami/Uczestniczkami projektu
na podpisanie list obecności z zajęć w momencie, gdy będzie to możliwe. Jednak fakt, ten należy zaznaczyć na liście obecności.
 
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące usługi prowadzenia warsztatów/zajęć/szkoleń komputerowych dla osób dorosłych
    o wartości min. 5.000,00 zł brutto (słownie brutto: pięć tysięcy złotych 00/100) dla każdej z usług.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych usług (sporządzony wg wzoru zał. nr 3 do ogłoszenia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące usługi warsztatów/zajęć/szkoleń komputerowych dla osób dorosłych o wartości min. 5.000,00 zł brutto (słownie brutto: pięć tysięcy złotych i 00/100)  wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
2. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują trenerami/szkoleniowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe uprawniające do prowadzenia zajęć komputerowych tj. wykształcenie wyższe informatyczne lub kierunkowo podobne uzupełnione kursami specjalistycznymi. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: załączenie do oferty wypełnionego załącznika nr 4, którego treść będzie odpowiadała warunkom określonym w zapytaniu oraz CV trenerów/szkoleniowców. W CV należy wykazać wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje.
3.nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne z odrzuceniem oferty.
 
3.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt 2 zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego)
 
4.Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2. Wykonawca powinien w oferowanej cenie ująć koszty ochrony osobistej dla Uczestników / Uczestników warsztatów oraz osób prowadzących kurs tj. maseczki jednorazowe lub wielorazowe lub przyłbice, rękawiczki jednorazowe lub płyny do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji sprzętu i powierzchni.
  2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanej poniżej; Wykonawca może wnioskować o 30% zaliczki, w związku z poniesieniem kosztów prawidłowego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w związku, z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2, co należy uzasadnić pisemnym wnioskiem.
  3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dokumenty dot. wykształcenia i kwalifikacji (potwierdzone za zgodność z oryginałem) trenerów/szkoleniowców uprawniające do prowadzenia zajęć, w sytuacji zmiany osób wskazanych w składanej ofercie, z zachowaniem ust. 5.
  4. Wykonawca powinien niezwłoczne przekazać informacje w formie telefonicznej lub e-mail o każdym uczestniku, który opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości.
  5. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie trenera/szkoleniowca na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazany w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.
  6. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego miejsca świadczenia usługi (sali), jednak o warunkach technicznych i parametrach nie gorszych niż miejsce wskazane w ofercie. Zmiana może nastąpić za zgodą Zamawiającego. W przypadku realizacji zajęć zdalnie, stosuje się warunki, zasady opisane wyżej w przedmiocie zamówienia.  
  7. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia lub zmianę warunków zamówienia, a także wcześniejsze zakończenie realizacji zamówienia, z uwagi na panującą w Polsce sytuację epidemiczną. Jednakże Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za czas świadczonej pracy i rzeczywiście udokumentowane koszty jakie poniósł.
  9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, co Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  10. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  11. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  12. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w  celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.​
​5.Sposób przygotowania oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane i zaparafowane.
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
6.Informacje dotyczące ceny:
  1. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania oraz cenę za jednego uczestnika / uczestniczkę warsztatu, z wyszczególnieniem podatku VAT, zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  2. Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
 
7.Kryterium wyboru oferty:
  1. Kryteria formalne:
a)spełnienie warunków udziału w postępowaniu  zgodnie z pkt  2  Zapytania ofertowego;
b)złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt 3  Zapytania ofertowego.
2.Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów ale nie więcej niż 100 pkt.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
                                                           najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć/szkoleń komputerowych dla osób dorosłych (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla osób z niepełnosprawnością i/lub osób tworzących rodziny zastępcze). Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zrealizowanych godzin warsztatów, zajęć lub szkoleń: 
  • 0 h – 14 h - 0 pkt
  • 15 h – 50h  - 5 pkt
  • 51 h – 75h – 10 pkt
  • 76 h – 100h – 15 pkt
  • Od  101 h – 20 pkt
Ilość przepracowanych godzin warsztatów/zajęć/szkoleń komputerowych należy wykazać w załączniku nr 3 do ogłoszenia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ogłoszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.Miejsce i  termin złożenia oferty.
  1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście.
  2. O zachowaniu terminu złożenia oferty do Zamawiającego decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które zostaną przesłane pocztą (lub inną drogą, np. posłaniec, pocztą kurierska) i wpłyną do Zamawiającego po wyżej określonym terminie zostaną uznane za złożone po terminie. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na warsztaty „E-obywatel” dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, na następujący adres Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, pokój 309 do dnia 21.08.2020 roku, do godz. 12.00.  Za dzień wpływu uznaje się dzień zarejestrowania w siedzibie Zamawiającego.
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, uzupełnienie oferty lub nowa oferta może zostać złożona tylko po wycofaniu pierwszej, w terminie określonym w pkt b.
  4. Pytania w kwestii merytorycznej można kierować: Przemysław Maksymów – koordynator projektu,  tel. kom.: 880 108 188;
 
9.Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni;
  4. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, chyba, że panująca w Polsce sytuacja epidemiczna związana z zachorowaniem na SARS – COV –  2 nie pozwoli na realizację usługi, co może spowodować konieczność unieważnienia postępowania.
  5. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w związku z okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19, które mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w zakresie:
  - okresu realizacji umowy, zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części oraz zakresu realizacji usługi.
   - zmiany sposobu wykonywania usługi,
       
10.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pani Kamila Tabiś. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 65 5408955 lub na adres poczty elektronicznej: pcprwschowa@o2.pl/;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony