ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE o cenę na przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci przebywających w pieczy zastępczej.Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE o cenę na przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci przebywających w pieczy zastępczej.

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE o cenę na przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci przebywających w pieczy zastępczej.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2020-10-08 14:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie

Ogłoszono dnia: 2020-09-30 przez

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym:
o cenę na przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci przebywających w pieczy zastępczej.
W związku z realizacją projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Oś 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym przeprowadzenia indywidualnych zajęć wyrównawczych dla 15 uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro netto oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe,
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego,
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego,
80500000-9 Usługi szkoleniowe;
80590000-6 Oferowanie kursów językowych.
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowa
tel. 65 540 17 58,
  1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Powiatu Wschowskiego w miastach Wschowa i Sława łącznie 360 godzin (1 godzina = 60 minut) indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych będących Uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci przebywających w pieczy zastępczej.
Zajęcia należy przeprowadzić indywidualnie dla 15 osób w wieku od 8 do 18 lat w terminie od zawarcia umowy do 22 grudnia 2020 roku.
Dla 1 Uczestnika przewiduje się 20 godzin zajęć z jednego przedmiotu. Zajęcia mają być rozłożone w czasie i według potrzeb dziecka, by osiągnąć zamierzony cel. Harmonogram indywidualnych spotkań powinien być uzgodniony z opiekunami uczestników projektu lub Uczestnikami projektu oraz zatwierdzony przez PCPR we Wschowie. O terminie i miejscu pierwszych zajęć uczestników powiadomi Zamawiający.
Zajęcia należy zorganizować w miejscowości Wschowa i Sława. Szczegółowy wykaz zajęć z podziałem na przedmioty, typ szkoły, liczbę osób i liczbę godzin zawiera poniższa tabela:
Miejsce prowadzenia korepetycji
Przedmiot
Szkoła
Liczba osób
Liczba godzin
Sława
Język angielski
Szkoła Podstawowa
2
40
Sława
Matematyka
Szkoła Podstawowa
4
80
Sława
Język polski
Szkoła Podstawowa
1
20
Sława
Język niemiecki
Szkoła Podstawowa
1
20
Sława
Matematyka
Szkoła Ponadpodstawowa
3
60
Sława
Język angielski
Szkoła Ponadpodstawowa
1
20
Wschowa
Matematyka
Szkoła Podstawowa
2
40
Wschowa
Język polski
Szkoła Podstawowa
1
20
Wschowa
Język angielski
Szkoła Podstawowa
1
20
Wschowa
Język angielski
Szkoła Ponadpodstawowa
1
20
Wschowa                 
Matematyka
Szkoła Ponadpodstawowa
1
20
 
Zamawiający, dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej przy pomocy sprzętu komputerowego/sprzętu audiowizualnego w postaci interaktywnych zajęć np. z zastosowaniem narzędzi do wideokonferencji, w sytuacji, gdy z uwagi na sytuację epidemiczną w kraju wywołaną COVID-19 nie będzie możliwości przeprowadzenia zajęć w formie stacjonarnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób korzystających z zajęć wyrównawczych oraz zmiany ilości godzin zajęć.
Cel zajęć wyrównawczych:
Celem zamówienia jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu  poprzez pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranego przedmiotu z uwzględnieniem podstawy programowej oraz wypracowanie odpowiednich  metod pracy dla uczestników mających problemy z opanowaniem materiału.
Forma prowadzenia warsztatów:
Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z podstawą programową, w ramach której skierowani na zajęcia uczniowie kontynuują naukę. Zajęcia należy prowadzić w formie aktywnych zajęć, w taki sposób, aby osiągnąć zakładany cel. Osoba prowadząca zajęcia powinna urozmaicać zajęcia o dodatkowe materiały edukacyjne. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – CoV –  2 wg rozporządzeń Ministerstwa Zdrowia i wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Ponadto, jeśli sytuacja epidemiologiczna i wprowadzone obostrzenia nie pozwolą na realizację warsztatów w formie stacjonarnej, Wykonawca zobowiązany będzie kontynuować zajęcia w formie zdalnej. Wykonawca wybiera sposób, w jaki będzie łączył się zdalnie, aby skutecznie prowadzić zajęcia z Uczestnikiem/Uczestniczką projektu. W przypadku braku połączenia internetowego (brak sygnału sieci, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy) należy uczestnikowi dostarczyć materiały do odtworzenia zdalnego oraz ćwiczenia do weryfikacji przesłanego materiału, tak aby każdy uczestnik miał możliwość opanowania danego materiału, co powinno być odnotowane w raporcie miesięcznym z przeprowadzonych zajęć. O zamiarze kontynuacji zajęć w formie zdalnej, Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w jaki sposób i w jakiej formie zamierza przeprowadzić zajęcia. Wykonawca musi uzyskać na piśmie zgodę Zamawiającego na kontynuację zajęć w formie zdalnej, przedstawionej przez Wykonawcę.
Terminy zajęć: zajęcia wyrównawcze należy przeprowadzić w godzinach od 15.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, a w przypadku soboty i niedzieli od 9.00 do 16.00. Zajęcia mogą odbywać się np. 2 godziny z danego przedmiotu jednego dnia. Szczegółowy harmonogram zajęć wyrównawczych będzie ustalony z opiekunami uczniów po pierwszych zajęciach, aby dostosować do ich planu zajęć w szkole oraz dodatkowych zajęć. 
Miejsce prowadzenia zajęć: zajęcia wyrównawcze należy przeprowadzić na terenie miasta Wschowa i Sława. Wykonawca zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć. Sala musi być ogrzana do temperatury pokojowej oraz wyposażona w krzesło i stolik dla ucznia. Ponadto w ramach potrzeb w rzutnik, tablice Flipchart itp. Uczniowie muszą mieć swobodny dostęp do toalety z bieżącą wodą. Toaleta powinna znajdować się w tym samym budynku co sala, w której będą prowadzone zajęcia. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w trakcie prowadzenia zajęć wszystkich zalecanych obostrzeń i warunków reżimu sanitarnego związanych z sytuacją epidemiczną.
Prowadzący zajęcia: 
Wykonawca zapewni nauczycieli posiadających wykształcenie kierunkowe oraz uprawnienia niezbędne do nauki danego przedmiotu, które określone są w obowiązujących przepisach Ministra Edukacji Narodowej.  Ponadto każdy z nauczycieli musi być czynny zawodowo i posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu, z którego będzie prowadził zajęcia wyrównawcze.
Ubezpieczenie:
Wykonawca na zajęcia stacjonarne zapewnienia ubezpieczenie NNW o wartości co najmniej 10 tys. złotych dla 1 uczestnika na okres trwania zajęć (uwzględnić należy koszty tzw. ubezpieczenia grupowego, ponieważ Wykonawca otrzyma tylko i wyłącznie Listę Uczestników warsztatów z imieniem (imionami) i nazwiskiem Uczestnika). Dodatkowe dane od Uczestników i Uczestniczek warsztatów, do ubezpieczenia, w miarę potrzeb, Wykonawca zbiera, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
Materiały do zajęć:
Uczestnicy w trakcie zajęć wyrównawczych pracują na książkach i ćwiczeniach własnych, z których korzystają w szkołach. Wykonawca wyposaży Uczestników w materiały do zajęć (notes i długopis dla każdego uczestnika) oraz zapewni dodatkowe pomoce dydaktyczne (zadania/ćwiczenia) do samodzielnej pracy w domu. W  przypadku braku zajęć stacjonarnych dodatkowe zadania/ćwiczenia zostaną przekazane Uczestnikom pocztą elektroniczną lub na nośniku CD/pendrive do samodzielnego odtworzenia w domu.
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia indywidualnych miesięcznych list obecności dla każdego ucznia (na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego), zawierających  w szczególności: imię i nazwisko ucznia, dane nauczyciela prowadzącego, przedmiot zajęć, wymiar godzin, temat zajęć oraz podpis ucznia i nauczyciela. Nieobecności ucznia na zajęciach muszą być odznaczone przez nauczyciela na liście obecności. W przypadku konieczności kontynuacji zajęć w formie zdalnej Wykonawca musi udokumentować obecność uczestnika na zajęciach w formie nie budzącej zastrzeżeń np. poprzez potwierdzenie e-mail udziału ucznia w zajęciach lub wydruk z platformy potwierdzający udział w zajęciach zdalnych, korespondencja e-mail itp. Sposób dokumentowania zajęć prowadzonych w formie zdalnej musi być zaakceptowany przed ich rozpoczęciem przez Zamawiającego W przypadku rozpoczęcia zajęć w formie zdalnej Wykonawca nadal będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności  w formie papierowej. Aby wypełnić ten obowiązek powinien umówić się z uczniami na podpisanie list obecności z zajęć w momencie, gdy będzie to możliwe. Na listach należy zaznaczyć, które zajęcia prowadzone były w formie zdalnej. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania raportu z przeprowadzonych zajęć, uwzględniającego w szczególności opis przebiegu zajęć, postępy w opanowaniu materiału przez uczniów, uzyskane efekty oraz wnioski prowadzących zajęcia. Raport należy sporządzić indywidulanie dla każdego uczestnika (na wzorze otrzymanym od Zamawiającego). Raport należy dostarczyć Zamawiającemu po przeprowadzeniu wszystkich zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie też wykonać i przekazać w formie elektronicznej Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć (potwierdzającą spełnienie warunków określonych w zapytaniu, w szczególności dotyczących miejsca prowadzonych zajęć).
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą i osoby prawne), którzy:
  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym dysponują nauczycielami o wskazanej w zapytaniu specjalności, posiadającymi wymagane uprawnienia do nauczania, określone m.in. w obowiązujących przepisach Ministra Edukacji Narodowej. Wykonawca zapewni nauczycieli posiadających wykształcenie kierunkowe oraz wymagane uprawnienia niezbędne do nauczania przedmiotów określonych w przedmiocie zamówienia.  Każdy z nauczycieli musi być czynny zawodowo i posiadać co najmniej 2 - letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu, z którego będzie prowadził zajęcia wyrównawcze.
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna:
- załączenie do formularza ofertowego wykazu osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
-   załączenie do formularza ofertowego oświadczeń wskazanych do realizacji zadania osób, z których będzie wynikać, że są one związane z Wykonawcą i będą na rzecz niego wykonywać zadania wskazane w zapytaniu ofertowym.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kserokopie (potwierdzone za zgodność) ukończonych przez nauczycieli studiów wyższych nadających im odpowiednie kwalifikacje i prawo do nauczania danego przedmiotu oraz dokumenty potwierdzające, że są nauczycielami czynnymi zawodowo (zaświadczenie z miejsca pracy) i posiadają co najmniej 2 - letnie  doświadczenie w nauczaniu przedmiotu, z którego będą prowadzić zajęcia wyrównawcze (zaświadczenie z miejsca pracy lub świadectwo pracy)
 
2)nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych,  stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
Spełnienie wszystkich warunków udziału w postepowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą wymagane w zapytaniu dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne z odrzuceniem oferty.
3.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt 2 zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych (załącznik nr 5)
  5. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego)
 
4.Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – CoV –  2. Wykonawca powinien w oferowanej cenie ująć koszty środków ochrony osobistej dla uczestników zajęć oraz osób prowadzących zajęcia tj. maseczki jednorazowe lub wielorazowe lub przyłbice, rękawiczki jednorazowe lub płyny do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji sprzętu i powierzchni.
  2. Rozliczenie świadczonej usługi nastąpi na podstawie faktycznej ilości zrealizowanych godzin przy zachowaniu ceny jednostkowej brutto za godzinę określonej w ofercie Wykonawcy,
  3. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie następowało w ujęciach miesięcznych, na podstawie zestawienia zrealizowanych godzin zajęć wyrównawczych wynikających z list obecności uczniów przy czym Zamawiający zastrzega, że za zrealizowane uzna te godziny, w których Wykonawca faktycznie świadczył usługę pracując z uczestnikami projektu. Do rozliczenia końcowego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć indywidualnie dla każdego uczestnika raport z przeprowadzonych zajęć, uwzględniający w szczególności opis przebiegu zajęć, postępy w opanowaniu materiału przez uczniów, uzyskane efekty oraz wnioski prowadzących zajęcia
  4. W przypadku przerwania zajęć przez uczestnika, Zamawiający proporcjonalnie pomniejszy Wykonawcy należność z uwzględnieniem ilości zrealizowanych godzin zajęć, z wyjątkiem sytuacji kiedy na zajęcia zostanie skierowana inna osoba.
  5. W przypadku nie zgłoszenia się uczestnika na zajęcia, bez wcześniejszego powiadomienia prowadzącego zajęcia, Zamawiający uzna te godziny i przyjmie do rozliczenia. O fakcie tym Wykonawca nie zwłocznie powiadamia Wykonawcę w sposób określony w umowie.
  6. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kserokopie (potwierdzone za zgodność) ukończonych przez nauczycieli studiów wyższych nadających im odpowiednie kwalifikacje i prawo do nauczania danego przedmiotu oraz dokumenty potwierdzające, że są nauczycielami czynnymi zawodowo (zaświadczenie z miejsca pracy) i posiadają 2 - letnie  doświadczenie w nauczaniu przedmiotu, z którego będą prowadzić zajęcia wyrównawcze (zaświadczenie z miejsca pracy lub świadectwo pracy).
  7. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym miejsca świadczenia usługi (sale, w których będą prowadzone zajęcia wyrównawcze).
  8. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłoczne przekazywać informacje w formie telefonicznej lub e-mail o każdym uczestniku, który opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości.
  9. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie  nauczyciela na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazane w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.
  10. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w formularzu ofertowym miejsca świadczenia usługi (sali), jednak o warunkach technicznych i parametrach nie gorszych niż miejsce wskazane w formularzu ofertowym. Zmiana może nastąpić za zgodą Zamawiającego.
  11. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia lub zmianę warunków zamówienia, a także wcześniejsze zakończenie realizacji zamówienia, z uwagi na panującą w Polsce sytuację epidemiczną związaną z COVID -19.
  13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób korzystających z zajęć wyrównawczych oraz zmiany ilości godzin.
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania wartości zamówienia, tj. ilości godzin zajęć potrzebnych dla uczestników, jednak nie więcej niż do 30%. Zwiększenie ilości zamówienia wiazac się będzie z podpisaniem aneksu, zwiększeniem wynagrodzenia dla Wykonawcy i wydłużeniem okresu realizacji zamówienia.
  15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  17. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  18. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
​5.Sposób przygotowania oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane i zaparafowane.
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
6.Informacje dotyczące ceny:
  1. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania oraz cenę za jedną godzinę zajęć wyrównawczych, z wyszczególnieniem podatku VAT, zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym. Kwotę liczbowo i słownie należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  2. Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
7.Kryterium wyboru oferty:
  1. Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 2 Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt 3 Zapytania ofertowego.
  1. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
 
 
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów ale nie więcej niż 100 pkt.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
                                                           najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w pracy z dziećmi/młodzieżą (szkolenia, warsztaty, zajęcia wyrównawcze). Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zrealizowanych godzin szkolenia, warsztatów lub zajęć wyrównawczych z dziećmi/młodzieżą: 
  • Od 0 h     do  50 h        -  0 pkt
  • Od 51 h    do  100 h     -  5 pkt
  • Od 101 h  do  150 h     - 10 pkt
  • Od 151 h  do  200 h     - 15 pkt
  • pow. 201 h                  - 20 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 4 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług).
8. Miejsce i termin złożenia oferty.
  1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście.
  2. O zachowaniu terminu złożenia oferty do Zamawiającego decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które zostaną przesłane pocztą (lub inną drogą, np. posłaniec, pocztą kurierska) i wpłyną do Zamawiającego po wyżej określonym terminie zostaną uznane za złożone po terminie. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych - korepetycji dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, będących uczestnikami projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, na następujący adres Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa ( pokój 309) do dnia 08.10.2020 roku, do godz. 14.00.  Za dzień wpływu uznaje się dzień zarejestrowania w siedzibie Zamawiającego.
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, uzupełnienie oferty lub nowa oferta może zostać złożona tylko po wycofaniu pierwszej, w terminie określonym w pkt b.
  4. Pytania w kwestii merytorycznej można kierować: Przemysław Maksymów – koordynator projektu,   tel. kom.: 880 108 188;
9.Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni;
  4. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, chyba, że panująca w Polsce sytuacja epidemiczna związana z zachorowaniem na SARS – CoV –  2 nie pozwoli na realizację usługi, co może spowodować konieczność unieważnienia postępowania.
  5. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w związku z okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19, które mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w zakresie:
  - okresu realizacji umowy, zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części oraz zakresu realizacji usługi.
 - zmiany sposobu wykonywania usługi,
 - zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia
       
10.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pani Kamila Tabiś. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 65 5408955 lub na adres poczty elektronicznej: pcprwschowa@o2.pl/;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1 -  formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 4 – wykaz wykonanych usług
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony