ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdóbDrukuj informację Zamówienie publiczne: Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdób

Szczegóły informacji

Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdób

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi społeczne

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-14 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-14 12:30:00

Ogłoszono dnia: 2021-12-06 przez

Treść:

Wschowa, dnia 06.12.2021r.
PCPR.230.2.4.2021
                                                                   
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Zamawiający: Powiat Wschowski / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: pcprwschowa@o2.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdób” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. Oś 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z póź. zm.), oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 oraz zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z póź.zm).
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży,
80410000-1 Różne usługi szkolne,
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego,
37800000-6 Wyroby rękodzielnicze i artystyczne.
 
 
 
 
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów tworzenia ozdób bożonarodzeniowych pn. „Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdób” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
 
Cel warsztatów:
Głównym celem warsztatów jest rozwijanie kreatywności Uczestników projektu poprzez samodzielne tworzenie ozdób świątecznych oraz ich wspólna integracja w atmosferze Świąt Bożego Narodzenia.  Wspólne działanie, przygotowanie ozdób, nauka nowych i interesujących rzeczy powinno wpłynąć na wzmocnienie relacji rodzinnych i społecznych oraz być motywacją do samorozwoju Uczestników projektu. Warsztaty mają być też czasem oderwania od trosk dnia codziennego, w tym również związanych z epidemią koronawirusa w Polsce.
Liczba uczestników: Uczestnikami warsztatów będą rodziny zastępcze, dzieci przebywające w pieczy zastępczej oraz ich otoczenie, a także osoby z niepełnosprawnościami. Uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy warsztatowe:
- I grupa: osoby dorosłe z rodzin zastępczych oraz osoby z niepełnosprawnościami razem 16 osób
- II grupa: młodzież w wieku od 11 do 18 lat przebywająca w rodzinach zastępczych razem 17 osób
-III grupa: dzieci młodsze w wieku do 10 lat przebywające w rodzinach zastępczych razem 5 dzieci
Łączna liczba osób: 38 osób
Prowadzący warsztaty: Wykonawca zapewnia co najmniej 3 osoby do prowadzenia warsztatów posiadających wykształcenie pedagogiczne, co najmniej po jednym prowadzącym dla każdej grupy                       (1 prowadzący dla dorosłych, 1 prowadzący dla młodzieży, 1 prowadzący dla młodszych dzieci), których zadaniem będzie przekazanie Uczestnikom warsztatów wiedzy nt. tworzenia ozdób świątecznych oraz wspieranie ich w trakcie wykonywania prac. Prowadzący muszą posiadać wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć/wydarzeń dla dzieci lub/i dorosłych o podobnej tematyce jak w przedmiocie zamówienia, np. z zakresu warsztatów artystycznych/kreatywnych/rękodzieła.
Wykonawca przed zatrudnieniem kadry zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku wynikającego z art.21 ust. 1 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 152).
Prowadzący warsztaty powinni mieć stroje zawierające elementy świąteczne np. czapki Mikołaja.
Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu CV osób prowadzących warsztaty.
Warsztaty
W ramach warsztatów Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały do wykonania ozdób w ilościach dostosowanych do liczebności grup. Warsztaty powinny trwać 6 godzin zegarowych.
 
 
Każdy uczestnik (z wyjątkiem grupy dzieci młodszych) podczas warsztatów powinien mieć możliwość wykonać ozdoby świąteczne w następujących technikach i ilościach:
  1. ozdoby tworzone techniką decoupage:
- co najmniej 1 bombka o średnicy minimum 10 cm,
- 1 świecznik wykonany ze słoiczka (o przybliżonych wymiarach od 10 cm do 25 cm) lub z butelki z (w przybliżonych wymiarach od 15 cm do 30 cm),
  1. aniołek z makramy o wymiarach co najmniej 10 cm oraz ozdoba z makramy na obręczy metalowej nie większej niż 10 cm (np. gwiazdka, choinka)
- każdy Uczestnik powinien wykonać 2 ozdoby z makramy, w tym jedną na obręczy
  1. świąteczne kartki np. techniką decoupage, quilling, scrapbooking lub mieszaną.
- każdy Uczestnik powinien wykonać 1 kartkę świąteczną.
 
W przypadku dzieci młodszych, każde dziecko powinno mieć możliwość wykonania jednej ozdoby techniką decupage (bombka), jednej ozdoby z makramy. W pozostałym czasie warsztatowym Wykonawca zapewni dla najmłodszych dzieci zajęcia z kreatywnego tworzenia kartek świątecznych, dekorowania pierników oraz malowania twarzy farbkami lub/i kredkami.
 
Miejsce organizacji warsztatów: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi warsztaty na terenie miasta Wschowa. Wykonawca zapewni co najmniej 1 dużą salę umożliwiającą przeprowadzenie całości zamówienia (w sali powinna być zapewniona przestrzeń do swobodnego przeprowadzenia warsztatów dla każdej z grup oraz zjedzenia posiłku) lub więcej sal, w tym 1 z przeznaczeniem na zjedzenie posiłku. Sale powinny znajdować się w pomieszczeniach zamkniętych i ogrzewanych do temperatury pokojowej. Miejsce powinno być bezpieczne, z dostępem do zaplecza sanitarno – higienicznego. Wykonawca zapewnieni krzesła i stoły dla uczestników umożliwiające przeprowadzenie warsztatów i zjedzenie posiłku. Wykonawca zapewni też kosze na śmieci oraz uprzątnie miejsce po warsztatach (włącznie ze śmieciami). Miejsce organizacji warsztatów powinno dysponować miejscami parkingowymi oraz być pozbawione barier funkcjonalnych i architektonicznych, dostosowane do osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się. Zamawiający informuje, że wśród uczestników warsztatów nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Sale szkoleniowe muszą zostać oznaczone wewnątrz i na zewnątrz (w widocznym miejscu) przekazanym przez Zamawiającego plakatem formatu A3, zawierającym informacje o realizowanym projekcie pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.
W ofercie Wykonawca wskaże miejsce organizacji warsztatów, z podaniem dokładnego adresu.
Wyżywienie podczas warsztatów: na zakończenie warsztatów Wykonawca zapewni świąteczny bufet dla każdego uczestnika: barszcz wigilijny z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami, krokieta, rybę po grecku, kompot wigilijny, pieczywo. Ponadto w trakcie warsztatów Wykonawca zapewni bufet kawowy zawierający po 2 kawałki ciasta świątecznego na osobę (np. makowiec, piernik, sernik), owoce (mandarynki, jabłka, banany, winogrono), napoje ciepłe (kawa, herbata – bez ograniczeń) oraz zimne napoje (0,5 litra wody niegazowanej oraz 0,5 litra innego napoju/soku na osobę - dla najmłodszych dzieci w butelkach). Ponadto Wykonawca zapewni cukier, śmietankę, cytrynę bez ograniczeń. Wykonawca odpowiada za organizację i obsługę bufetu w trakcie warsztatów.
 
Ponadto Wykonawca w cenie organizacji warsztatów zapewni:
  1. oprawę muzyczną (w trakcie wydarzenia w tle powinna być odtwarzana świąteczna muzyka/ kolędy)
  2. stoisko, przy którym Uczestnicy będą mieli możliwość świątecznego zdobienia pierników – pierniki i materiały i ozdoby zapewnia Wykonawca,
  3.  osobę przebraną za Świętego Mikołaja, który podaruje każdemu dziecku ( 22 dzieci) drobny upominek zawierający w szczególności: (Mikołaja z czekoladowy o wielkości co najmniej 20 cm, cukierki czekoladowe w ilości co najmniej 250g, 1 opakowanie ciastek od 200 gram, 1 opakowanie żelek od 200 gram, 1 szt. czekolady mlecznej (nie może być to wyrób czekoladopodobny) od 100 gram, 1 szt. batonu czekoladowego , 1 opakowanie pierników od 200 gram , 0,5 kg mandarynek).
Ubezpieczenie: Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo Uczestników podczas warsztatów oraz za wszelkie roszczenia z tytułu nieszczęśliwych wypadków które wydarzą się w trakcie organizowanych zajęć. W związku z czym zaleca się aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie OC w zakresie świadczonych usług. (Nie jest to warunek udziału w postepowaniu).  
Dokumentacja z realizacji zajęć: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia raportu z organizacji warsztatów, a także wykonania i dostarczenia dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej.
Wszystkie oferowane przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia materiały i produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, wysokiej jakości, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego, a także spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu artykułu 4 ustawy z dnia 12.12.2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003r. nr 229, poz.2275 ze zm.)
 
  1. Termin przeprowadzenia warsztatów:
Warsztaty należy zorganizować w dniu 18 grudnia 2021 roku w godzinach od 10.00 do 16.00.
  1.    Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowie lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Katarzyna Cichoszewska  tel. 65 540 17 58  e-mail: pcpr.wschowa@op.pl
 
 
  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania o podobnym charakterze jak w zamówieniu, dotyczące usługi przeprowadzenia zajęć/warsztatów/wydarzeń dla dzieci i/lub dorosłych o wartości min. 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) brutto dla każdej z usług.
 
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3 do ogłoszenia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania o podobnym charakterze jak w zamówieniu, dotyczące usługi przeprowadzenia zajęć/warsztatów/wydarzeń dla dzieci i/lub dorosłych, o wartości min. 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) brutto dla każdej z usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
 
  1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów:
- co najmniej 3 osoby do przeprowadzenia i realizacji warsztatów dla dzieci lub/i dorosłych z wykształceniem pedagogicznym, które posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć/wydarzeń o podobnej tematyce jak w przedmiocie zamówienia, np. z zakresu warsztatów artystycznych/kreatywnych/rękodzieła.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz                      z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne                z odrzuceniem oferty.
  1. Zawartość oferty -wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt IV zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
 
  1. Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2. Wykonawca powinien                   w oferowanej cenie ująć koszty ochrony osobistej dla Uczestników warsztatów tj. maseczki jednorazowe, płyny do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji sprzętu i powierzchni.
  2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy.  
  3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie, w szczególności z uwagi na sytuację epidemiologiczną w kraju.
  5. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  6. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  7. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
  1. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji
 
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt V Zapytania ofertowego.
  1. Kryteria merytoryczne:
- cena brutto 70 %
- doświadczenie 30%
 
 
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” („C”)
Znaczenie kryterium (waga) – 70%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 70 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
 
                                                       najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = --------------------------------------------- x 70 = ilość punktów
                                                  cena brutto badanej oferty
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE” ( „D”)
 
Znaczenie kryterium (waga) – 30%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w prowadzeniu zajęć/warsztatów/wydarzeń dla dzieci i/lub dorosłych o podobnym charakterze jak w zamówieniu. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość przeprowadzonych zajęć/warsztatów/wydarzeń wg. punktacji: 
  • od  0 do 2 - 0 pkt
  • od 3 do 5 - 10 pkt
  • od 6 do  10 - 20 pkt
  • powyżej 10 - 30 pkt
 
Na potwierdzenie ilości zorganizowanych wydarzeń/imprez integracyjnych i/lub rekreacyjnych w celu udokumentowania kryterium „DOŚWIADCZENIE” należy wykazać je w załączniku nr 3 do ogłoszenia                                      (z określeniem dla kogo były organizowane i wskazaniem wartości wykonanej usługi oraz podaniem daty jej wykonania).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług).
  1. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku                       „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane                                                             i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 14 grudnia 2021 roku, do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 309, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: „Kreatywne warsztaty tworzenia świątecznych ozdób”. Nie otwierać przed 14 grudnia 2021r. godz. 12.30”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.  
    2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
    3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
    4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych                    w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
    5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania                         w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania                    w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
    6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
    7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
    8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
    9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
  2. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2021r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
  1. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego                                  w następujących przypadkach:
1) Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa             w pkt. IV.
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie, w szczególności z uwagi na sytuację epidemiologiczną w kraju.
  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP) oraz na stronie internetowej bazy konkurencyjności.
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na
stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  1. Termin związania ofertą wynosi 14 dni;
  2. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia                            o wyborze oferty, chyba, że panująca w Polsce sytuacja epidemiczna związana z zachorowaniem na COVID- 19 nie pozwoli na realizację usługi, co może spowodować konieczność unieważnienia postępowania.
  3. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w zakresie:
  - terminu realizacji umowy oraz zmiany sposobu wykonywania usługi.
 
 
      
  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pani Kamila Tabiś. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 65 5408955 lub na adres poczty elektronicznej: pcprwschowa@o2.pl/;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony