ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zakup stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąkDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zakup stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąk

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na zakup stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąk

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-10 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-12-13 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2021-12-08 przez

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
 
Zamawiający: POWIAT WSCHOWSKI, w imieniu którego działa Pani Katarzyna Ciepła – Nowak – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie, adres: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: pcprwschowa@o2.pl
 
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Zakup stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąk, finansowany ze środków PFRON w ramach realizacji Modułu IV programu pn. ,,Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi”
 
Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*)
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąk o parametrach nie gorszych niż wskazane w poniższej specyfikacji:
Lp.
Nazwa
Opis
Ilość
1
Stacja stojąca bezdotykowa do dezynfekcji rąk
wolnostojąca; miejsce użytkowania: w pomieszczeniu, obudowa: metalowa, wnęka na dłonie ze stali nierdzewnej; dozownik wyposażony w automatyczny ultradźwiękowy czujnik zbliżeniowy; pojemność pojemnika na płyn dezynfekujący (dozownik): min. 5l (pojemnik w zestawie); podawanie płynu dezynfekującego: w sposób bezdotykowy;
zasilanie: sieciowe/akumulatorowe
(akumulator i baza z ładowarką w zestawie);  posiada deklarację zgodności CE; instrukcja obsługi w języku polskim;
gwarancja minimum 12 miesięcy
2 sztuki
 
2. Termin wykonania zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy/złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie, ul. Plac Kosynierów 1c, lub telefonicznie: tel. 65 540 17 59
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Iwona Cholewa, tel. 65 540 17 59
4. Istotne warunki zamówienia stawiane wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do  wykonania niniejszego zamówienia;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego  zamówienia.
Ponadto:
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt do siedziby Zamawiającego tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00,
- Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić telefonicznie Zamawiającego na co najmniej               1 dzień roboczy wcześniej o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia w godzinach 7:00 – 14:00. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku,             za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
- przedmiot zamówienia musi posiadać parametry wskazane w pkt 1 zapytania ofertowego. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, pierwszego gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad,
- w przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zapytaniem ofertowym i/lub z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zapytania ofertowego i oferty Wykonawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiającego,
- wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania/ulotki informacyjne w języku polskim informujące o producencie, dacie produkcji, sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- termin związania ofertą wynosi 21 dni,
- w przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy/realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy/zlecenia realizacji zamówienia z następnym w kolejności Wykonawcą.
 
5. Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę wykonawcy na wzorze Zamawiającego (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - ,,Formularz oferty”),
- ofertę wykonawcy na wzorze Zamawiającego (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - ,,Formularz oferty”),
- pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania dokumentów przez osobę upoważnioną w imieniu Wykonawcy (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - ,,Pełnomocnictwo”)
- zdjęcia oferowanych produktów stanowiących przedmiot zamówienia,
- specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu.
 
Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
 
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą w/w dokumenty. Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne z odrzuceniem oferty.
 
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
a) cenę ofertową należy przedstawić jako cenę jednostkową i ogółem: netto i brutto,
b) cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
 
7. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: 100 % najniższej ceny.
Płatność wynagrodzenia nastąpi po prawidłowym zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
 
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - ,,Formularz ofertowy” w formie papierowej lub przesłać pocztą/kurierem na adres
Zamawiającego (ul. Plac Kosynierów 1c,  67-400 Wschowa) – pokój 309 z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe na zakup stacji do bezdotykowej dezynfekcji rąk” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: pcprwschowa@o2.pl.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.12.2021 r. do godz. 14:00. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
 
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.12.2021 roku w siedzibie Zamawiającego.
 
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny, a także w następujących przypadkach:
a) gdy nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub podana cena jest rażąco niska i zachodzi obawa, że realizacja zamówienia nie odbędzie się z należytą starannością,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
 
11. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy zamówienia, a także poda do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej BIP.
 
12.  Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
 
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Pełnomocnictwo
Załącznik Nr 3 – Klauzula informacyjna
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony