ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Organizacja wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia Drukuj informację Zamówienie publiczne: Organizacja wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia

Szczegóły informacji

Organizacja wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi społeczne

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-05-06 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-05-06 11:30:00

Ogłoszono dnia: 2022-04-28 przez

Treść:

Wschowa, dnia 28.04.2022r.
PCPR.230.2.4.2022
                                                                   
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Zamawiający: Powiat Wschowski / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: pcprwschowa@o2.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na organizację wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy Lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. Oś 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
Rodzaj zamówienia: usługa
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80500000-9 Usługi szkoleniowe,
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży,
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe,
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy Lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia.
W wydarzeniu wezmą udział rodziny zastępcze wraz z dziećmi, pełnoletni wychowankowie z pieczy zastępczej oraz osoby z niepełnosprawnościami. Łącznie 20 osób, w tym 13 osób dorosłych oraz 7 dzieci
i młodzieży.
Działanie będzie miało charakter 3-dniowego wydarzenia integracyjno - kulturalnego zorganizowanego w formie wyjazdowej.     
 
Cel wydarzenia:
Celem wydarzenia jest włączenie Uczestników Projektu w środowisko lokalne poprzez aktywne uczestnictwo w życiu kulturowym i społecznym. Wyjazdowy charakter wydarzenia umożliwi uczestnikom poznanie regionu, w którym zamieszkują, jego tradycji, zabytków, kultury, miejsc historycznych
i przyrodniczych. Udział w wydarzeniu powinien:
  • poszerzyć wiedzę Uczestników Projektu z dziedzin współżycia społecznego,
  • kształtować właściwe zachowania (trening umiejętności społecznych),
  • umożliwić rozwój potrzeb poznawczych,
  • podnieść poziom samoakceptacji, aktywności i zadowolenia z życia,
  • stworzyć przestrzeń do okazywania emocji i otwarcia na innych ludzi,
  • dać możliwość skorzystania z form aktywnego wypoczynku (podniesienie sprawności fizycznej poprzez aktywność ruchową np. piesze wycieczki, plaża).
 
Województwo lubuskie skrywa wiele ciekawych miejsc kulturowych, a także związanych z historią
 i turystyką. Znajduje się tu również dużo urokliwych miejsc, jak jeziora i Parki krajobrazowe, których
z różnych przyczyn Uczestnicy Projektu nigdy nie mieli możliwości zobaczyć. Wydarzenie wpłynie więc na wyrównanie szans oraz zmniejszenie wykluczenia Uczestników Projektu z życia społecznego i kulturowego. Ponadto będzie okazją do zintegrowania uczestników, a także wzmocnienia więzi między nimi oraz budowania wzajemnego zaufania i wsparcia.  Wydarzenie będzie miało wpływ na wyuczenie wśród uczestników prawidłowych wzorców i zachowań w miejscach kulturowych, edukacyjnych i rekreacyjnych. Wartością dodaną wydarzenia będzie nauka alternatywnych sposobów spędzania czasu wolnego przez uczestników wspólnie z rodziną, która stanowi wyjątkowe i niepowtarzalne środowisko, wpływające na rozwój fizyczny, psychiczny i społeczny człowieka.
Wydarzenie musi być dostosowane do możliwości fizycznych i poznawczych Uczestników Projektu oraz obejmować w sposób atrakcyjny i interesujący tematykę kultury, historii, przyrody i wypoczynku.
 
Uczestnicy wydarzenia:
Uczestnikami wydarzenia będą rodziny zastępcze wraz z dziećmi, pełnoletni wychowankowie z pieczy zastępczej oraz osoby z niepełnosprawnościami. Łącznie 20 osób, w tym 13 osób dorosłych oraz 7 dzieci
i młodzieży w wieku od 9 do 17 lat.
Zamawiający informuje, że wśród Uczestników wydarzenia jest 9 osób z niepełnosprawnościami, w tym 8 dorosłych i 1 dziecko.
Zamawiający informuje, że wśród Uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, za pomocą przedmiotów ortopedycznych, niewidomych.
           
Proponowany harmonogram wydarzenia:
DZIEŃ 1
7.00 – podstawienie autokaru i kontrola techniczna (Zamawiający zgłasza kontrolę autokaru przez policję)
8.00 - wyjazd ze Wschowy
8.00 – 17.30 – zwiedzanie zaplanowanych miejsc /obiad/ posiłek regeneracyjny
17.30 -18.00 - przyjazd i zakwaterowanie w hotelu
18.00 – 19.00 – kolacja serwowana do stolika
19.00 – 19.30 – spotkanie z koordynatorem wyjazdu
19.30 – 20.00 – czas wolny
20.00 – 22.00 – wieczór integracyjny dla Uczestników projektu (np. ognisko/grill, zabawa taneczna, karaoke)
 
DZIEŃ 2 
8.00 – 8.30 – śniadanie serwowane do stolika
9.00 – 13.00 – zwiedzanie zaplanowanych miejsc i/lub piesza turystyka
13.00 – 14.00 – obiad z deserem serwowany do stolika w hotelu
14.00 – 15.00 – czas wolny dla uczestników
15.00 – 18.00 - zwiedzanie zaplanowanych miejsc
18.00 – 19.00 – kolacja serwowana do stolika
19.00 – 22.00 – wieczór integracyjny dla Uczestników projektu (np. ognisko/grill, zabawa taneczna, karaoke)
 
DZIEŃ 3
8.00 – 8.30 – śniadanie serwowane do stolika
9.00 – wykwaterowanie z hotelu
9.00 – 15.00 – zwiedzanie zaplanowanych miejsc/ obiad/ posiłek regeneracyjny
17.00 – przyjazd do Wschowy
 
Powyższy harmonogram wydarzenia jest proponowany, co oznacza, że Wykonawca może modyfikować go według własnego uznania biorąc pod uwagę m. in. potrzeby Uczestników, zaplanowane wycieczki czy warunki pogodowe. Wykonawca modyfikując program zobowiązany jest zrealizować wszystkie wymagane elementy zamówienia. Wykonawca załączy do oferty planowany harmonogram wydarzenia.
 
Miejsce organizacji wydarzenia:
Wydarzenie należy zorganizować na terenie woj. lubuskiego, aby uczestnicy mogli poznać region, w którym zamieszkują, jego tradycje, zabytki, kulturę, miejsca historyczne i przyrodnicze. Podczas wydarzenia Wykonawca zapewnia 2 noclegi dla każdego uczestnika w hotelu/ośrodku o standardzie hotelowym.
 
Trenerzy/ opiekunowie wyjazdu
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić od momentu podstawienia autobusu do momentu opuszczenia autobusu przez ostatniego uczestnika kadrę do przeprowadzenia wydarzenia w ilości odpowiedniej do zapewnienia bezpieczeństwa i opieki wszystkim uczestnikom wyjazdu, a także prawidłową realizację zadania, jednak w ilości nie mniejszej niż 2 opiekunów, w tym 1 z opiekunów powinien pełnić funkcję koordynatora wyjazdu. Kwyjazdu musi posiadać dodatkowo §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1632).Warunek posiadania kursu nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym, nadanym w organizacji harcerskiej.
Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób stanowiący załącznik nr 4 do ogłoszenia oraz CV opiekunów i koordynatora (ze wskazaniem doświadczenia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym) wraz z dokumentami poświadczającymi ich wykształcenie i uprawnienia (kurs
Zakwaterowanie:
Wykonawca zapewnia dla uczestników wydarzenia zakwaterowanie z wyżywieniem w hotelu/ośrodku
o standardzie hotelowym nie niższym niż trzy gwiazdki, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o usługach turystycznych i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. Hotel/ośrodek o standardzie hotelu 3 gwiazdkowego, powinien znajdować się w województwie lubuskim, w miejscowości, która logistycznie umożliwi najszybszy dojazd do zaplanowanych do zwiedzenia miejsc wskazanych w harmonogramie wydarzenia. Zakwaterowanie powinno być w pokojach 2-4 osobowych z łazienkami, z ciepłą i zimną wodą, telewizorem, pojedynczymi łóżkami z kompletem pościeli. Pokoje powinny być przestronne, umożliwiające swobodne poruszanie się osobom niepełnosprawnym. W pokojach znajdują się ręczniki (1 duży i 1 mały) oraz przybory toaletowe dla każdego Uczestnika. Łącznie Wykonawca zapewnia 2 noclegi dla każdego Uczestnika wyjazdu w tym samym hotelu/ośrodku o standardzie hotelu 3 gwiazdkowego. Łącznie 40 osobo noclegi w ramach przedmiotu zamówienia. Hotel/Ośrodek musi być ogrodzony, pozbawiony barier funkcjonalnych i architektonicznych, dostosowany do osób niepełnosprawnych.
Przewidywany podział pokoi:
3 pokoje – 2 osobowe
2 pokoje – 3 osobowe
2 pokoje – 4 osobowe
Baza rekreacyjna hotelu:
Na terenie ośrodka muszą znajdować się tereny zielone do spacerowania i ławeczki do odpoczynku, kawiarnia i/lub restauracja, recepcja, pokój zabaw dla dzieci, strefa rekreacji (np. basen, sauna, siłowania, sala gier), które będą także dostępne bezpłatnie dla uczestników podczas pobytu w ośrodku do godziny 22.00 oraz miejsce do zorganizowania wieczoru integracyjnego na terenie ośrodka dla wszystkich uczestników wyjazdu (np. grill/ognisko, karaoke, gry i zabawy integracyjne).
 
Zajęcia integracyjne poza obiektem noclegowym:
W ramach wydarzenia Wykonawca musi zorganizować zwiedzanie co najmniej 5 wymienionych podpunktów wybranych z poniższej listy, w tym co najmniej jeden dotyczący miasta Zielona Góra i jeden dotyczący Gorzowa Wielkopolskiego:
  1. Zamek w Łagowie, Brama Polska w Łagowie, jezioro łagowskie
  2. Planetarium w Zielonej Górze, Palmiarnia w Zielonej Górze, Muzeum Ziemi Lubuskiej,
  3. Centrum Nauki Keplera w Zielonej Górze, Ogród Botaniczny i Bajkowa Zagroda w Zielonej Górze,
  4. Międzyrzecki Rejon Umocniony, Zamek w Międzyrzeczu,
  5. Jeziorka Łuk Mużakowa, Rezerwat Kulturowy Park Mużakowski,
  6. Katedra w Gorzowie Wielkopolskim, Bulwar Nadwarciański, Aleja Sławnych Gorzowian,
  7. Muzeum Obozów Jenieckich w Żaganiu, tereny dawnego Stalagu VIII C/ Luft III, Pałac Książęcy w Żaganiu
Wykonawca powinien zorganizować zwiedzanie 2 miejsc z przewodnikiem.
Wykonawca dodatkowo może zapewnić zwiedzanie innych niż wskazanych powyżej ciekawych kulturowo/historycznie/krajoznawczo miejsc np. zwiedzanie miejskich ratuszy, ciekawych pomników (np. Pomnik Jezusa Króla w Świebodzinie), miejskich parków, rezerwatów przyrody. Wykonawca zapewnia w trakcie wydarzenia aktywną turystykę (wymienioną w ppkt a lub e).
Wykonawca pokrywa wszelkie koszty, w tym opłaty wstępów/biletów oraz transport uczestników itp. Wykonawca w razie potrzeby w trakcie zwiedzania zapewnia posiłek regeneracyjny np. w postaci suchego prowiantu i napoi.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować wydarzenie do możliwości fizycznych i poznawczych Uczestników Projektu. Wykonawca jest też zobowiązany do alternatywnego zapewnienia spędzenia czasu dla tych uczestników wydarzenia, którzy z różnych przyczyn (np. zdrowotnych) nie będą mogli skorzystać z niektórych, zaplanowanych działań tj. zapewnienia im innej możliwości spędzenia czasu np. kino, kawiarnia itp.
Wykonawca w załączonym do oferty planowanym haromonogramie wydarzenia wskaże zaplanowane do odwiedzenia miejsca kulturowe/ historyczne/krajoznawcze.
Transport:
Wykonawca zapewnia transport ze Wschowy (ul. Plac Kosynierów 1) oraz podczas zwiedzania wszystkich miejsc w trakcie wydarzenia i z powrotem do Wschowy. Podstawienie autobusu w dniu wyjazdu godzina 7.00, odjazd godzina 7.30-8.00. Przyjazd do Wschowy w dniu zakończenia usługi – godzina 17.00. Wykonawca zapewni autobus klimatyzowany klasy LUX, z kierowcą/kierowcami posiadającymi uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do postojów w trakcie trasy w liczbie adekwatnej do czasu podróży oraz potrzeb Uczestników.
Wyżywienie podczas wydarzenia:
Wykonawca podczas wydarzenia zapewnia pełne wyżywienie tj. co najmniej 3 posiłki dziennie (śniadanie serwowane do stolika, obiad dwudaniowy z deserem, kolację). Posiłki, które nie będą spożywane w miejscu noclegowym muszą być serwowane w restauracji/barze. W przypadku dłuższych wyjazdów w trakcie wydarzenia, Wykonawca zapewnia posiłek regeneracyjny (suchy prowiant lub serwowany z restauracji/baru). Podczas całego wyjazdu Wykonawca zapewnia uczestnikom bez ograniczeń wodę niegazowaną, gazowaną, herbatę, kawę oraz soki dla dzieci.
Ubezpieczenie:
Wykonawca zapewnieni podczas wydarzenia ubezpieczenie NNW Uczestników warsztatów na kwotę co najmniej 20.000 tys. zł na 1 osobę.
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu list obecności uczestników z wydarzenia (na wzorach Zamawiającego) oraz sporządzenia raportu z organizacji wydarzenia. Ponadto Wykonawca wykona i dostarczy w formie elektronicznej do PCPR we Wschowie dobrej jakości dokumentację fotograficzną z wydarzenia, w szczególności obrazującą udział uczestników w wydarzeniu oraz spełnienie pozostałych warunków zamówienia m.in. w zakresie w bazy hotelowej itp.
 
II.Termin organizacji wydarzenia:
 
Wydarzenie należy zorganizować w okresie od 13 maja 2022r. do 15 maj 2022r.              
 
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowie lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Katarzyna Cichoszewska  tel. 65 540 17 58, 782 294 666, email: pcpr.wschowa@op.pl
 
 
IV. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min.   2 zadania dotyczące usługi organizowania wyjazdów o charakterze integracyjnym i/lub szkoleniowym dla osób wykluczonych społecznie lub zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości min. 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) dla każdej z usług. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych usług (sporządzony wg  zał. nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
  2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia warsztatów:
- co najmniej 2 opiekunów, w tym 1 koordynatora wyjazdu z wykształceniem wyższym pedagogicznym lub psychologicznym. Ilość opiekunów musi być odpowiednia do zapewnienia bezpieczeństwa i opieki wszystkim uczestnikom wyjazdu, a także gwarantować prawidłową realizację zadania. Co najmniej jedna osoba (koordynator wyjazdu) musi posiadać§18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1632).Warunek posiadania kursu nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym, nadanym w organizacji harcerskiej. muszą posiadać doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
 
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i uprawnień zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia oraz przedłoży z ofertą dokumenty dotyczące wykształcenia i uprawnień (kurs kierownika wycieczek szkolnych), potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz CV opiekunów/koordynatora wyjazdu potwierdzające doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.  
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz                      z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne    z odrzuceniem oferty.
 
V. Zawartość oferty -wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt IV zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
  5. Planowany harmonogram wydarzenia uwzględniający zaplanowane do odwiedzenia miejsca kulturowe, historyczne, krajoznawcze.
 
VI. Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszeniem stanu epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2.
  2. Wykonawca podczas realizacji usługi musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z póź.zm.)
  3. Wykonawca zobowiązany jest przed zatrudnieniem kadry do wypełnienia obowiązku wynikającego z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152)
  4. Zamawiający zastrzega, że po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie dopuszcza wprowadzania zmian przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji wydarzenia.
  5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy.  
  6. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie opiekuna/koordynatora na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazane w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego, z zachowaniem ust. 3.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  9. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  10. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  11. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę netto i brutto za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji
 
VIII. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt V Zapytania ofertowego.
  1. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
 
                                                              najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
b. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie” należy rozumieć doświadczenie w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjnym i/lub szkoleniowym dla osób wykluczonych społecznie lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, obejmującym co najmniej 2 dni z jednym noclegiem. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zorganizowanych wyjazdów o charakterze integracyjnym i/lub szkoleniowym dla osób wykluczonych społecznie lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, obejmujących co najmniej 2 dni z jednym noclegiem:
  • Od 0  do  2 wyjazdów   -  0 pkt
  • Od 3 do 5 wyjazdów      -  5 pkt
  • Od 6 do 8 wyjazdów      - 10 pkt
  • Od 9 do 10 wyjazdów   - 15 pkt
  • pow. 10                               - 20 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług)
 
IX. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku                       „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane   i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 6 maja 2022 roku,
    do godz. 11.00
    w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 309, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: Organizacja wydarzenia środowiskowego pn. „Poznajemy Lubuskie” dla Uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia. Nie otwierać przed 6 maja 2022r. godz. 11.30”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania. 
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych   w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania      w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania    w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
X.Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06 maja 2022r. godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
XI. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego    w następujących przypadkach:
  1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. IV.
  2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP) oraz na stronie internetowej bazy konkurencyjności.
 
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na
stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  1. Termin związania ofertą wynosi 7 dni;
  2. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia                            o wyborze oferty.
  3. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony.
     
XIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pan Jędrzej Bajer. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 533807040 lub na adres poczty elektronicznej: iod@odoplus.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
      9. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony