ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Organizacja pikniku pn. „Zgodnie z naturą” dla uczestników projektu oraz ich otoczenia w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Organizacja pikniku pn. „Zgodnie z naturą” dla uczestników projektu oraz ich otoczenia w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.

Szczegóły informacji

Organizacja pikniku pn. „Zgodnie z naturą” dla uczestników projektu oraz ich otoczenia w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-05-23 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-05-23 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2022-05-13 przez

Treść:

Wschowa, dnia 13.05.2022r.
PCPR.230.2.5.2022
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
 
Zamawiający: Powiat Wschowski / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: pcprwschowa@o2.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na organizację pikniku   pn: „Zgodnie z naturą” dla uczestników projektu oraz ich otoczenia w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020. Oś 7 Równowaga Społeczna, Działanie 7.2 Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z póź. zm.) oraz zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
 
Rodzaj zamówienia: usługa
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80410000-1 Różne usługi szkolne,
92312000-1 Usługi artystyczne 
92331210-5 Usługi animacji dla dzieci
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pikniku pn: „Zgodnie z naturą” propagującego zachowania ekologiczne oraz zdrowy styl życia dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz ich otoczenia. Podczas wydarzenia odbędzie się też podsumowanie realizacji działań przeprowadzonych w ramach w/w projektu oraz osiągniętych efektów.
Celem wydarzenia jest integracja jego uczestników poprzez udział w zajęciach propagujących zachowania ekologiczne opartych na wykorzystywaniu i zastosowaniu w życiu codziennym naturalnych i ekologicznych produktów. Spotkanie odbędzie się na świeżym powietrzu, z elementami zabaw integracyjnych i z udziałem kadry PCPR zaangażowanej do realizacji projektu. W trakcie wydarzenia uczestnicy będą brali udział w zajęciach, pokazach, zabawach i konkursach związanych z tematyką ekologii, przyrody i natury zaplanowanych przez Wykonawcę.
Uczestnictwo w wydarzeniu powinno wzmocnić więzi uczestników projektu, niwelować bariery międzypokoleniowe, a także zachęcić ich do wspólnego spędzania czasu wolnego na świeżym powietrzu, w otoczeniu przyrody i natury.
Dodatkowo na spotkaniu zaprezentowane zostaną przez kadrę PCPR wszystkie zrealizowane działania projektowe skierowane do uczestników w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej. Uczestnicy będą mieli też możliwość osobistego podzielenia się własnymi doświadczeniami i osiągnięciami wynikającymi z uczestnictwa w projekcie.
Grupa:
Uczestnikami pikniku będą osoby z niepełnosprawnościami, rodziny zastępcze, dzieci w nich umieszczone, pełnoletni wychowankowie oraz ich otoczenie. Razem 43 osoby, w tym 22 osoby dorosłe, młodzież 8 osób oraz 13 dzieci.  Ponadto w pikniku weźmie udział 5 osób ze strony Zmawiającego (kadra zarządzająca projektem). Łącznie w pikniku weźmie udział 48 osób.
Zamawiający informuje, że wśród Uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, za pomocą przedmiotów ortopedycznych, niewidomych.
Miejsce organizacji pikniku:
Wydarzenie należy zorganizować na świeżym powietrzu np. na terenie gospodarstwa agroturystycznego, ośrodka wypoczynkowego itp., oddalonym od miasta Wschowa w odległości nie przekraczającej 1 godziny podróży (weryfikacja na podstawie mapy Google). Miejsce organizacji wydarzenia powinno być bezpieczne, z dostępem do zaplecza sanitarno – higienicznego, z możliwością rozpalenia ogniska. W przypadku niepogody Wykonawca zapewnieni miejsca zadaszone, przystosowane do przyjęcia 48 osób. Zamawiający preferuje, aby w miejscu wydarzenia znajdowało się miejsce przeznaczone do zabawy dla małych dzieci. Wykonawca zapewnia w miejscu organizacji wydarzenia kosze na śmieci i odpowiada za uprzątnięcie po zakończeniu pikniku.
W trakcie pikniku Wykonawca zorganizuje dla uczestników:
- zajęcia dotyczące wytwarzania naturalnych i ekologicznych produktów żywnościowych np. wyrabianie domowego masła lub sera, wypiekanie domowego chleba, lepienie domowych pierogów, przetworów owocowo-warzywnych itp.
lub
- zajęcia dotyczące samodzielnego wykonania naturalnych środków/produktów wykorzystywanych w gospodarstwie domowym np. mydełek, świec, naturalnych kosmetyków, środków czystości itp.
oraz
-  pokaz wraz z degustacją możliwości wykorzystania naturalnych i ekologicznych produktów (np. warzywa, owoce) do przygotowania zdrowego posiłku (np. kanapki/sałatki/pasty warzywne).
- kreatywne zajęcia z wykorzystaniem surowców wtórnych np. biżuteria, ozdoby, zabawki z recyklingu itp.,
- zdobienie toreb ekologicznych (każdy uczestnik otrzyma jedną torbę ekologiczną do samodzielnego przyozdobienia),
- zajęcia artystyczne dla dzieci z wykorzystaniem produktów naturalnych lub z recyklingu.
Wykonawca w trakcie pikniku zorganizuje też ognisko (ze smażeniem kiełbasek) wraz z oprawą muzyczną oraz osobę prowadzącą wydarzenie z odpowiednim nagłośnieniem.
W ofercie Wykonawca wskaże miejsce pikniku oraz dołączy do oferty planowany program pikniku ze wskazaniem zaplanowanych do przeprowadzenia zajęć dla Uczestników.
Proponowany program pikniku:
 
11.00 - rozpoczęcie pikniku, przywitanie uczestników
11.15 - podsumowanie prowadzonych działań w projekcie, rozdanie zaświadczeń/certyfikatów
o ukończenia projektu dla Uczestników projektu (PCPR)
11.30 - 14.00 – zajęcia, pokazy, zabawy animacyjno-integracyjne, konkursy związane z tematyką ekologii, przyrody i natury,
14.00 - 15.00 – zabawy integracyjne przy ognisku
 
Proponowane godziny dotyczą soboty i niedzieli (28-29 maj), w przypadku piątku (27 maj) piknik należy zorganizować w godzinach od 16.00 do 20.00.
 
W trakcie pikniku Wykonawca zapewnia zabawy animacyjno – integracyjne dla wszystkich uczestników projektu.
Wyżywienie w postaci:
W trakcie organizacji pikniku Wykonawca zapewni Uczestnikom posiłek w formie grilla, w tym przynajmniej dla każdego uczestnika: 2 kawałki mięsa (filet z kurczaka/karkówka, szaszłyk) oraz grillowane warzywa.  Wykonawca zorganizuje dla Uczestników ognisko, w związku z powyższym zapewni dla każdego uczestnika: co najmniej 1 kiełbaskę, chleb ze smalcem i ogórkiem kiszonym, zimne napoje (co najmniej 0,5 litra wody niegazowanej/gazowanej na osobę oraz 0,5 litra soku na osobę), 2 kawałki domowego ciasta na osobę (4 rodzaje do wyboru), lody owocowe na patyku dla każdego Uczestnika, owoce (np. banany, jabłka, mandarynki/gruszki – 3 rodzaje do wyboru), napoje ciepłe (kawa, herbata bez ograniczeń). Ponadto Wykonawca zapewni cukier, śmietankę, ketchup, musztardę, pieczywo bez ograniczeń (chleb i bułki) oraz słodycze (cukierki, małe batoniki) dla dzieci.
Kadra:
Wykonawca zapewni też co najmniej 1 Animatora, który posiada minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć animacyjnych oraz zabaw integracyjnych dla dzieci i dorosłych. Animator poprowadzi spotkanie oraz animacje podczas wydarzenia w formie zabaw/konkursów.
Wykonawca zapewnia kadrę z odpowiednimi kwalifikacjami do przeprowadzenia planowanych dla uczestników zajęć.
 
 
Animacje:
Wykonawca zorganizuje co najmniej 4 konkursy/zabawy powiązane z tematyką ekologii, przyrody i natury dla uczestników wydarzenia, w których zapewni nagrody (drobne upominki np. gry planszowe, puzzle, zabawki, książki itp.); Konkursy/zabawy muszą być rozegrane w grupach mieszanych dzieci – dorośli. Konkursy i zabawy mają na celu integrację Uczestników wydarzenia oraz kształtowanie prawidłowych wzorców współdziałania np.  rodziców z dziećmi, niwelowania różnic międzypokoleniowych, a także promowanie zachowań zgodnych z ekologią i naturą.
Ponadto Wykonawca zapewni puszczanie dużych baniek mydlanych oraz wiązanie balonów lub w miejsce wiązania balonów inną atrakcję skierowaną do dzieci. Wykonawca zapewnia wszystkie potrzebne materiały do przeprowadzenia zabaw/konkursów.
Dodatkowo Wykonawca zapewnia jedną zjeżdżalnie dmuchaną typu plac zabaw dla dzieci wraz z jej obsługą.
 
Transport:
Wykonawca zapewnia transport ze Wschowy do miejsca organizacji pikniku dla 24 osób. Podstawienie autobusu w dniu pikniku musi nastąpić w godzinie umożliwiającej dotarcie Uczestnikom na miejsce pikniku na czas.  Powrót do Wschowy nastąpi po zakończeniu pikniku, z kierowcą posiadającymi uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca w planowanym programie pikniku wskaże godziny wyjazdu autokaru na miejsce pikniku.  
Ubezpieczenie:
Wykonawca zapewnieni podczas wydarzenia ubezpieczenie NNW Uczestników na kwotę co najmniej 20.000 tys. zł na 1 osobę.
Dokumentacja z realizacji zajęć:
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu raportu z przebiegu pikniku. Ponadto Wykonawca wykona i dostarczy w formie elektronicznej do PCPR we Wschowie dobrej jakości dokumentację fotograficzną z pikniku, w szczególności obrazującą udział uczestników w wydarzeniu.
 
II. Termin organizacji pikniku:
 
Wydarzenie należy zorganizować w terminie: do wyboru: 27, 28 lub 29 maj 2022r. w godzinach: 27 maj od 16.00 do 20.00, natomiast 28/29 maj od 11.00 do 15.00
 
 
  III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowie lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Katarzyna Cichoszewska  tel. 65 540 17 58, 782 294 666, email: pcpr.wschowa@o2.pl
 
 
 
IV. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min.    2 zadania dotyczące organizacji pikników/wydarzeń/festynów/zajęć integracyjnych itp., ukierunkowanych na integrację dzieci i rodzin o wartości min. 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) dla każdej z usług. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych usług (sporządzony wg  zał. nr 3 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
  2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia wydarzenia:
 
- co najmniej 1 Animatora, który posiada wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć animacyjnych oraz zabaw integracyjnych dla dzieci i dorosłych
 
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia oraz przedłoży z ofertą dokumenty dotyczące wykształcenia potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz CV animatora potwierdzające doświadczenie prowadzeniu zajęć animacyjnych oraz zabaw integracyjnych dla dzieci i dorosłych.
 
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.  Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań wg załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz                      z ofertą w/w dokumenty.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia i/lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne                z odrzuceniem oferty.
 
V. Zawartość oferty -wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt IV zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
  5. Planowany program pikniku ze wskazaniem zaplanowanych do przeprowadzenia zajęć dla Uczestników.
 
VI. Inne istotne warunki zamówienia:
 
  1. W związku z ogłoszonym stanem epidemii COVID-19 Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących zasad sanitarnych i bezpieczeństwa związanych z sytuacją epidemiczną w Polsce wywołaną SARS – COV –  2.
  2. Wykonawca podczas realizacji usługi musi spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062 z późn. zm.)
  3. Wykonawca zobowiązany jest przed zatrudnieniem kadry do wypełnienia obowiązku wynikającego z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 13.05.2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152)
  4. Zamawiający zastrzega, że po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie dopuszcza wprowadzania zmian przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji pikniku.
  5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po zrealizowaniu przedmiotu umowy. 
  6. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie animatora na innego o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazane w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego, z zachowaniem pkt. 3.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  9. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  10. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  11. Wykluczenia z udziału w postępowaniu: w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę brutto za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji
 
VII. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt V Zapytania ofertowego.
 
2. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
-  cena brutto 80% oraz doświadczenie: 20%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
Łączna ilość punktów = C + D
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, wg wzoru C + D = ilość uzyskanych punktów.
  1. Zasady oceny wg kryterium „CENA” „C”
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, inne proporcjonalnie mniej według wzoru:
 
                                                              najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------------ x 80 = ilość punktów
                                                 cena brutto badanej oferty
 
 
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE”  „D”
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w organizacji pikników/wydarzeń/festynów/zajęć itp. ukierunkowanych na integrację dzieci i rodzin. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów za ilość zorganizowanych pikników/wydarzeń/festynów/zajęć wg. punktacji: 
  • od  3 do 5 - 10 pkt
  • od 6 do 8 - 20 pkt
  • powyżej 8 - 30 pkt
 
Na potwierdzenie ilości zorganizowanych itp. pikników/wydarzeń/festynów/zajęć ukierunkowanych na integrację dzieci i rodzin w celu udokumentowania kryterium „DOŚWIADCZENIE” należy wykazać je w załączniku nr 3 do ogłoszenia (z określeniem dla kogo były organizowane i wskazaniem wartości wykonanej usługi oraz podaniem daty jej wykonania).  
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagane kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W celu udokumentowania kryterium „Doświadczenie”, należy wypełnić załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (wykaz wykonanych usług).
 
IX.Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku  „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane    i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 23 maja 2022 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 309, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: Organizacja pikniku pn. „Zgodnie z naturą” dla uczestników projektu oraz ich otoczenia w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”. Nie otwierać przed 23 maja 2021r. godz. 10.30”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.  
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych       w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania          w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania      w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
 
X. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23 maja 2022r. godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
XI.Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego    w następujących przypadkach:
1) Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa             w pkt. IV.
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XII.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP) oraz stronie internetowej bazy konkurencyjności.
 
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na stronie internetowej bazy konkurencyjności: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl oraz stronie BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/
  3. Termin związania ofertą wynosi 7 dni;
  4. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia                            o wyborze oferty.
  5. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony.
      
XII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny System Teleinformatyczny wspierający realizację Programów Operacyjnych” jest minister właściwy do spraw Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Warszawie; Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pan Jędrzej Bajer. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 533807040 lub na adres poczty elektronicznej: iod@odoplus.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji projektu pn. „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja”, w szczególności przeprowadzenia postępowania na wykonanie usługi określonej w zapytaniu ofertowym oraz w przypadku wybranej oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej nadzorującej realizację projektu, innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę oraz badania ewaluacyjne projektu;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów mających zastosowanie do realizacji projektu „Aktywna integracja w Powiecie Wschowskim – II edycja” oraz wynikający z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie nierozpatrzeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
  5. Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony