ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Zapytanie Ofertowe na usługę organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Finansowanie: Budżet Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2023-03-13 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-03-13 14:30:00

Ogłoszono dnia: 2023-03-02 przez

Treść:

Wschowa, dnia 02.03.2023r.
PCPR.230.3.2023
                                                                   
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, adres: ul. Pl. Kosynierów 1c,
67 - 400 Wschowa, tel. 65 540 17 58, e-mail: sekretariat@pcprwschowa.pl
Zapraszam do składania ofert na usługę organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej
 
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z regulaminem wewnętrznym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie, przewidzianym dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych.
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
KOD CPV WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ:

80000000-4  -  usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U.  z 2011r. Nr. 274, poz. 1620) oraz programem zatwierdzonym decyzją przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj. (Dz. U. z 2022 poz. 447)
Liczba uczestników:
Przewidywana liczba osób biorących w szkoleniu: 12 osób.
Powyżej podana została szacunkowa liczba kandydatów na rodziny zastępcze. Wykonawca składający ofertę wyraża gotowość przeszkolenia +/- 2 osoby, o ile zaistnieje taka konieczność.
Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie na terenie miasta Wschowa. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie części szkolenia w formie on-line, wyłącznie w zakresie przepisów prawa, w czasie rzeczywistym z możliwością dwustronnej komunikacji pomiędzy prowadzącym a uczestnikami szkolenia.
Szkolenie dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej należy przeprowadzić w miesiącach marzec – maj 2023r.  w wymiarze 50 godzin dydaktycznych (za zrealizowanie 10 godzin praktycznych przez uczestników szkolenia odpowiada Zamawiający)
 
 
Sala szkoleniowa:
Sala musi być ogrzana do temperatury pokojowej oraz posiadać stół i krzesła. Sala szkoleniowa musi być wyposażona w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkolenia (np. rzutnik, filpchart). Pomieszczenie musi posiadać dostęp do toalety i bieżącej wody.
 
Prowadzący po stronie Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia wsparcia trenera/trenerów, którzy posiadają wykształcenie pedagogiczne lub/i psychologiczne oraz uprawnienia do szkolenia kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej oraz doświadczenie w prowadzeniu w/w szkoleń.
Bufet kawowy:
Wykonawca w trakcie warsztatów zapewnia bufet kawowy, w skład, w którego wejdzie: kawa, herbata, cytryna, śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda niegazowana i gazowana, serwetki, niezbędne naczynia oraz kosz na śmieci.  Bufet należy zorganizować w miejscu, w którym odbywa się szkolenie.  
Materiały szkoleniowe:
Wykonawca podczas szkolenia zapewni materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika oraz materiały pomocnicze (np.  notatnik, długopis)
Dokumentacja z realizacji wsparcia:
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć, które przedłoży Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi po zakończeniu szkolenia świadectwo potwierdzające ukończenie szkolenia, które musi zawierać m.in. szczegółowy wykaz tematyki szkolenia oraz ilości godzin jego trwania.
            
 II.  Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Pl. Kosynierów 1c, 67 - 400 Wschowa lub telefonicznie.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Katarzyna Cichoszewska  tel. 65 540 17 58, email: sekretariat@pcprwschowa.pl
 
III. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
  1. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 3 do ogłoszenia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
 
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać kadrę, która będzie realizować zadanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia szkolenia trenera/trenerów, którzy posiadają wykształcenie pedagogiczne lub/i psychologiczne, uprawnienia do szkolenia kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.
 
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień oraz doświadczenia (każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń), zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia.
UWAGA!
W celu oceny spełnienia warunków Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w pkt. III.  Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w dokumentów lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie lub niepoprawienie dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie równoważne z odrzuceniem oferty.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji dostarczonych przez Wykonawcę.
Zamawiający odrzuci oferty wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub złożą oferty niezgodnie z postanowieniami niniejszego ogłoszenia.
 
IV. Zawartość oferty - wymagane dokumenty i oświadczenia
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” na wzorze Zamawiającego, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
  2. Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w pkt III zapytania ofertowego.
  3. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy (Załącznik nr 2)
  4. Dokumenty poświadczające formę prawną prowadzonej przez Wykonawcę działalności (np.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego itp.)
  5. Decyzję Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zatwierdzającą program szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej, który będzie realizowany w ramach zamówienia.
  6.  Proponowany harmonogram szkolenia.
 
V. Inne istotne warunki zamówienia:
  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie wystawionego rachunku/faktury po zrealizowaniu przedmiotu umowy i otrzymaniu kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego (listy obecności, dziennik zajęć, kopie świadectw wydanych uczestnikom o ukończeniu szkolenia) potwierdzających wykonanie zamówienia.
  2. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie prowadzącego na innego                                   o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazane w ofercie, przed i po podpisaniu z Wykonawcą umowy.  Zmiana może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.
  3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania i wprowadzania zmian w postępowaniu.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia lub zmianę warunków zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w sytuacji zmiany okoliczności, które uniemożliwiałyby realizację zamówienia, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć ogłaszając postępowanie.
  6. Zamawiający zastrzega możliwość zaproszenia do negocjacji Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty, a których cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. 
  7. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na spotkaniach
 
VI. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
  1. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
  2. Wykonawca podaje dla oferowanej usługi cenę za całość realizacji zadania zawierającą wszystkie składniki stanowiące podstawę do wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym oraz cenę za 1 uczestnika szkolenia.
  3. Kwotę liczbowo należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; Wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
  4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN);
  5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
  6. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji
 
VII. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1.  Kryteria formalne:
a) spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt III Zapytania ofertowego;
b) złożenie kompletu dokumentów, zgodnie z pkt IV Zapytania ofertowego.
 
2. Kryteria merytoryczne:
Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
- cena brutto 80 %
- doświadczenie 20%.
 
Sposób oceny i badania ofert
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
1)  Zasady oceny wg kryterium „CENA”  („C”):
Znaczenie kryterium (waga) – 80%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów. Ofertom pozostałych Wykonawców, spełniającym wymagania kryterium, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru:
 
                                                         najniższa cena brutto
        Ocena punktowa (C) = ------------------------------------- x 80 = ilość punktów
                                                cena brutto badanej oferty
 
2) Zasady oceny wg kryterium „DOŚWIADCZENIE” („D”):
Znaczenie kryterium (waga) – 20%
W przypadku kryterium „Doświadczenie”, należy rozumieć doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej. W kryterium „Doświadczenie” punktowana będzie liczba zrealizowanych szkoleń w następujący sposób:
●  0 – 2 szkolenia – 0  pkt
●  3 – 5 szkoleń – 10 pkt
●  6 – 8  szkoleń – 15 pkt
●  9 i więcej szkoleń – 20 pkt
 
Liczbę zrealizowanych szkoleń, należy wykazać w załączniku nr 3 do ogłoszenia (Wykaz wykonanych usług).
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym                       w ogłoszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, nie powodujące istotnych zmian                                    w treści oferty i poinformuje o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP): www.bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę podmiotu albo imię i nazwisko Wykonawcy. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści informację o nieudzieleniu zamówienia.
 
VIII. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką), na załączonym druku  „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. Zaleca się, aby każda strona oferty była ponumerowana i zaparafowana, a dokumenty przedstawione w ofercie prawidłowo podpisane  i zaparafowane. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 13 marca 2023 roku, do godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, w pokoju nr 310, osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa z dopiskiem na kopercie: „Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej”. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.  
  2. Dokumenty dołączone do oferty muszą być kompletne tzn. w formie i treści odpowiadające oryginałom (zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy, itd.). Kopie dokumentów muszą być czytelne. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
  4. Każde oświadczenie woli, w tym oferta wraz ze wszystkimi załącznikami, powinno być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym jeżeli upoważnienie takie nie wynika z zapisów dokumentów publicznych przedłożonych w postępowaniu przez Wykonawcę, to wymagane jest przedłożenie stosownych pełnomocnictw udzielonych osobie podpisującej do reprezentowania Wykonawcy i do zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Upełnomocnienie musi zostać bezwzględnie udokumentowane.
  5. Zamawiający przyjmuje, że załączone do oferty pełnomocnictwo zostało udzielone do zaciągania   w imieniu Wykonawcy zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ewentualne pełnomocnictwo powinno być pełnomocnictwem rodzajowym do występowania w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Należy przedstawić je w formie oryginału, bądź w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo we właściwej formie należy dołączyć do oferty.
  6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony co najmniej dopiskiem z użyciem formuły „za zgodność”);
  7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych;
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
IX.Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13 marca 2023r. godz. 14.30 w siedzibie Zamawiającego.
 
X. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego   w następujących przypadkach:
  1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa      w pkt. III.
  2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub podana cena jest rażąco niska i zachodzi obawa, że realizacja zamówienia nie odbędzie się z należytą starannością.
  3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy usługi/dostawy, a także podaje do publicznej wiadomości poprzez publikację na swojej stronie internetowej (BIP).
 
Informacja dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
  1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi;
  2. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie informacji o wyborze Wykonawcy na
stronie internetowej BIP Zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/pcprwschowa/.
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  2. Zamawiający zawrze umowę w terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
  3. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą;
  4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony w szczególności w zakresie okresu realizacji umowy oraz zakresu realizacji i sposobu wykonania usługi.
     
XII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w PCPR jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą: 67-400 Wschowa ul. Plac Kosynierów 1c.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wschowie jest Pani Jędrzej Bajer. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod numerem telefonu: 533807040 lub na adres poczty elektronicznej: iod@odoplus.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyboru wykonawcy i  realizacji umowy;
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do przetwarzania innym organom publicznym, urzędom państwowym lub upoważnionym podmiotom wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym, w szczególności podmiotom prowadzącym audyt i kontrolę;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innych obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później;
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji umowy;
  7. w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8.  Przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do własnych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
  • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
Wykaz załączników:
  1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy,
  2. Załącznik nr 2 – pełnomocnictwo 
  3. Załącznik nr 3 – wykaz wykonanych usług
  4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia
 

Załączniki