ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu

Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, ul. Szprotawska 28

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2013-10-29

Ogłoszono dnia: 2013-10-29 przez Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska

Termin składania dokumentów: 2013-11-15 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1.2013

Id ogłoszenia: 1.2013

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. staż pracy minimum 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość regulacji prawnych związanych z orzekaniem o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności w tym: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o pomocy społecznej, KPA oraz aktów wykonawczych,
  2. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  3. wiedza w zakresie działalności Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
  4. znajomość przepisów związanych z ulgami i uprawnieniami przysługującymi osobom niepełnosprawnym,
  5. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, cierpliwość, niekonfliktowość,
  6. obowiązkowość, rzetelność, samodzielność,
  7. umiejętność obsługi komputera system operacyjny Windows, pakiet MS Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa administracyjno - prawna Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
  2. nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrolę wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym,
  3. przygotowywanie decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,
  4. udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności,
  5. udzielanie informacji w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,
  6. przygotowanie postanowień o niezachowaniu terminu oraz orzeczeń o umorzeniu postępowania,
  7. sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
  8. obsługa programu EKSMOoN – Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
  9. zastępowanie Przewodniczącego Zespołu PZOoN podczas jego nieobecności,
  10. inne, ważne dla funkcjonowania Zespołu zadania określone przez Przewodniczącego Zespołu w zgodzie z obowiązującymi przepisami i rolą pełnioną w zespole.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Wymiar czas pracy: 1 etat
  2. Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, ul. Szprotawska 28.
Praca będzie wykonywana w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności oraz w miejscach posiedzeń składów orzekających. Sekretarz zobowiązany będzie do współpracy z instytucjami związanymi z realizacją zadania (w szczególności z wojewódzkim zespołem do spraw orzekania o niepełnosprawności, z innymi powiatowymi zespołami do spraw orzekania o niepełnosprawności, z sądem, z ośrodkami pomocy społecznej).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w styczniu 2013 r. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV) - ze szczegółowym przebiegiem pracy zawodowej,
  3. kserokopia świadectw pracy bądź zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających Wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    Oświadczenia, CV oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem odrzucenia aplikacji konkursowej kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-11-15 15:30:00
b. Sposób:
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Joanna Skrętowska – Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, tel. (68) 3772430.

Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem, adresem korespondencji oraz adnotacją „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu ul. Śląska 1, 68-100 Żagań,  w godzinach pracy urzędu , tj. w godz.: 7:30-15:30, do dnia 15 listopada 2013 r.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.
 
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrzone.

VII. Informacje dodatkowe:

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przeprowadzeniu  testu kompetencji  dla kandydatów. W przypadku wyłonienia kilku kandydatów po fazie testu, II etapem rekrutacji będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
 
O terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.
 
Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert.
 
Informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert.
 
Kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informuję, że:
  • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją procesu rekrutacji jest Dyrektor PCPR w Żaganiu, ul. Śląska 1,
  • dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji, dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa,
  • podanie danych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoznaczna z wykluczeniem z udziału w procesie rekrutacji,
  • każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-29 14:55:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-29 15:04:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-28 12:51:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5500 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony