Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2023-09-22
Ogłoszono dnia: 2023-09-22
Termin składania dokumentów: 2023-10-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2.2023
Id ogłoszenia: 2.2023
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wymogi określone w art. 6 ust. 1 i 4 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 530).
- Ukończone studia wyższe.
- Doświadczenie zawodowe: staż pracy – 5 lat.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, KPA.
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność.
- Umiejętność obsługi komputera System operacyjny Windows, pakiet MS Office.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie działalnością podległej komórki.
- Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania działu.
- Ustalenie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i nadzór nad prawidłowym, terminowym i zgodnym z prawem ich wykonywaniem.
- Zapewnienie właściwego podziału pracy pomiędzy stanowiskami pracy.
- Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy oraz przestrzeganiem przepisów o ochronie informacji niejawnych.
- Dokonywanie okresowych ocen pracowników działu.
- Nadzór nad powierzonym mieniem.
- Inicjowanie działań skutkujących usprawnieniem lub konieczną zmianą pracy nadzorowanej komórki.
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w dziale.
- Współpraca z działem finansowym i bieżąca wymiana istotnych informacji w zakresie środków finansowych, sprawozdawczości i innych istotnych spraw dotyczących funkcjonowania PCPR.
- Współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań.
- Przygotowywanie dokumentacji prowadzonych spraw do składnicy akt.
- Realizacja przedsięwzięć wynikających z rozeznanych potrzeb.
- Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przyznania świadczeń dla pełnoletnich wychowanków usamodzielniających się na podstawie ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Opracowywanie wzorów decyzji administracyjnych.
- Prowadzenie egzekucji administracyjnej w administracji (upomnienia, tytuły wykonawcze).
- Wydawanie zaświadczeń.
- Sporządzanie list wypłat.
- Sporządzanie not i zaświadczeń do not.
- Prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawie ustalania opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
- Przygotowywanie projektów porozumień w sprawie pobytu i ponoszenia wydatków na dzieci przebywające w pieczy zastępczej na terenie powiatu żagańskiego oraz zawieranie porozumień na dzieci umieszczone na terenie innych powiatów.
- Współpraca merytoryczna z powiatami w zakresie realizacji porozumień w sprawie przyjęcia dziecka do pieczy zastępczej oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego utrzymanie.
- Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
- Ustalanie średnich miesięcznych wydatków przeznaczonych na utrzymanie dziecka w placówkach opiekuńczo – wychowawczych na terenie powiatu żagańskiego.
- Przekazywanie do biura informacji gospodarczej zaległości z tytułu ponoszenia opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
- Prowadzenie ewidencji małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium RP bez opieki osoby sprawującej faktyczną pieczę nad nimi, oraz którzy przybyli na terytorium RP i przed przybyciem byli umieszczeni w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy, za pomocą systemu teleinformatycznego.
- Składanie wniosków o świadczenie (wychowawcze, dobry start, dofinansowanie pobytu w żłobku) do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w imieniu opiekuna tymczasowego dla małoletniego, który przed przybyciem na terytorium RP był umieszczony w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy i przybył wraz z osobą sprawującą nad nim tę pieczę..
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego w zawiązku z realizacją przedsięwzięć wynikających z rozeznanych potrzeb.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu ul. Śląska 1, dział Świadczeń i Należności
- Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum pomocy Rodzinie w Żaganiu, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnospra
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny (podpisany).
- Pełny życiorys zawodowy (CV).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Zaświadczenie o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-06 15:30:00
b. Sposób:
- Termin:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.10.2023r., do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. - Miejsce:
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać:- osobiście w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz adnotacją „Nabór na stanowisko: Kierownik Działu Świadczeń i Należności” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, pok. nr 1,
- pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko: Kierownik Działu Świadczeń i Należności”,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /PCPRwZaganiu/SkrytkaESP, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1797).
VII. Informacje dodatkowe:
Rozstrzygniecie konkursu nastąpi po przeprowadzeniu testu kompetencji dla kandydatów. W przypadku wyłonienia kilku kandydatów po fazie testu, II etapem rekrutacji będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
O terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert.
O terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu tel: 68 477 77 71, email: sekretariat@pcpr.zagan.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu możliwy jest pod adresem email: iod@powiatzaganski.pl
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
• Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1465)
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U 2022, poz. 530).
5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.