Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu
Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, ul. Szprotawska 28
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2013-10-29
Ogłoszono dnia: 2013-10-29 przez Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska
Termin składania dokumentów: 2013-11-15 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1.2013
Id ogłoszenia: 1.2013
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- staż pracy minimum 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość regulacji prawnych związanych z orzekaniem o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności w tym: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o pomocy społecznej, KPA oraz aktów wykonawczych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- wiedza w zakresie działalności Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
- znajomość przepisów związanych z ulgami i uprawnieniami przysługującymi osobom niepełnosprawnym,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, cierpliwość, niekonfliktowość,
- obowiązkowość, rzetelność, samodzielność,
- umiejętność obsługi komputera system operacyjny Windows, pakiet MS Office.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa administracyjno - prawna Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
- nadzór nad trybem postępowania przy orzekaniu o niepełnosprawności poprzez kontrolę wydawanych decyzji pod względem formalno-prawnym,
- przygotowywanie decyzji wydawanych w trybach niestandardowych,
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących orzekania o niepełnosprawności,
- udzielanie informacji w zakresie ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych,
- przygotowanie postanowień o niezachowaniu terminu oraz orzeczeń o umorzeniu postępowania,
- sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
- obsługa programu EKSMOoN – Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności,
- zastępowanie Przewodniczącego Zespołu PZOoN podczas jego nieobecności,
- inne, ważne dla funkcjonowania Zespołu zadania określone przez Przewodniczącego Zespołu w zgodzie z obowiązującymi przepisami i rolą pełnioną w zespole.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar czas pracy: 1 etat
- Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, ul. Szprotawska 28.
Praca będzie wykonywana w siedzibie Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności oraz w miejscach posiedzeń składów orzekających. Sekretarz zobowiązany będzie do współpracy z instytucjami związanymi z realizacją zadania (w szczególności z wojewódzkim zespołem do spraw orzekania o niepełnosprawności, z innymi powiatowymi zespołami do spraw orzekania o niepełnosprawności, z sądem, z ośrodkami pomocy społecznej).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w styczniu 2013 r. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (CV) - ze szczegółowym przebiegiem pracy zawodowej,
- kserokopia świadectw pracy bądź zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie,
- kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających Wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Oświadczenia, CV oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem odrzucenia aplikacji konkursowej kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-11-15 15:30:00
b. Sposób:
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest Joanna Skrętowska – Przewodnicząca Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu, tel. (68) 3772430.
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonej kopercie z imieniem i nazwiskiem, adresem korespondencji oraz adnotacją „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Żaganiu” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, w godzinach pracy urzędu , tj. w godz.: 7:30-15:30, do dnia 15 listopada 2013 r.
Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrzone.
VII. Informacje dodatkowe:
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przeprowadzeniu testu kompetencji dla kandydatów. W przypadku wyłonienia kilku kandydatów po fazie testu, II etapem rekrutacji będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
O terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja.
Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert.
Informujemy, że nie będziemy zwracać nadesłanych ofert.
Kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informuję, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją procesu rekrutacji jest Dyrektor PCPR w Żaganiu, ul. Śląska 1,
- dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji, dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa,
- podanie danych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoznaczna z wykluczeniem z udziału w procesie rekrutacji,
- każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i aktualizacji.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor PCPR w Żaganiu Anna Kulczyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-29 14:55:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-29 15:04:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-11-28 12:51:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5501 raz(y) |