Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-03-13 09:16:20 przez Andrzej Frątczak
Akapit nr - brak tytułu
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Żaganiu uruchomił za pośrednictwem portalu ePUAP możliwość przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną.
Dokumenty można składać po uprzednim zarejestrowaniu się jako użytkownik. Posiadacz konta może rozpocząć korzystanie z Elektronicznej Skrzynki Podawczej po zalogowaniu do portalu ePUAP.
Instrukcja dotycząca zakładania konta dostępna jest na stronie www.epuap.gov.pl.
Podpis elektroniczny.
Aby przesłać dokumenty drogą elektroniczną obywatel musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Chcąc uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny obywatel musi zgłosić się do jednego z kwalifikowanych polskich centrów certyfikacji. Ich aktualny wykaz znajduje się na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji: www.nccert.pl.
Podane w Biuletynie adresy kontaktowe e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej. Do wnoszenia podań i wniosków drogą elektroniczną służy usługa zamieszczona na platformie ePUAP, zarządzana przez Ministerstwo Spraw Wewnetrznych i Administracji.