Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Pedagog
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-12-03 13:33:46 przez Ewelina Białuga
PEDAGOG
Stanowisko:
pedagog
Miejsce pracy:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Termin składania dokumentów:
28.12.2018 14:00
Ogłoszenie o naborze nr 1/2018
z dnia 19 listopada 2018 r.
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Międzyrzeczu
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ppp_miedzyrzecz/
Dyrektor Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Międzyrzeczu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: nauczyciel – pedagog.
- Nazwa i adres jednostki:
Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna
ul. Mieczysława Mikuły 1
66-300 Międzyrzecz
- Stanowisko: pedagog
- Wymiar zatrudnienia: 15/20
- Czas trwania umowy: umowa na czas określony
- Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
A. Niezbędne:
1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika,
2) posiada obywatelstwo polskie,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
5) nie była prawomocnie ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 1189) , w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy,
6) stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku nauczyciela – pedagoga.
B. Wymagania dodatkowe:
1) posiada doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej,
2) studia podyplomowe na kierunkach:
– terapia pedagogiczna,
– wczesne wspomaganie rozwoju,
– oligofrenopedagogika,
– tyflopedagogika,
– surdopedagogika,
– praca z dzieckiem autystycznym,
– inne
3) ukończyła kursy w zakresie:
– TZA (trening zastępowania agresji),
– terapii ręki,
– diagnozy dyskalkulii,
– socjoterapii,
– pracy z uczniem dyslektycznym,
– pracy z uczniem z ADHD,
– inne.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) diagnoza i terapia dzieci i młodzieży,
b) udział w posiedzeniach Zespołu Orzekającego,
c) prowadzenie szkoleń/warsztatów dla rodziców, nauczycieli i uczniów,
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego (lub laptopa) oraz drukarki, a także urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka
- Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny i CV/życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
c) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
d) kserokopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia),
f) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się wobec niej postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- że nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 1189) , w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku nauczyciela – pedagoga,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgonie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pedagoga
- Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie poradni lub przesłać pocztą na adres: Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna, ul. M.Mikuły 1, 66-300 Międzyrzecz w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko pedagoga” w terminie do dnia 28 grudnia 2018 r. do godz. 1400.
2) Aplikacje, które wpłyną do PPP po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3) Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. Informację o zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci otrzymają telefonicznie.
4) Wynik rekrutacji będzie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Międzyrzeczu.
5) Osoby, które się nie zakwalifikują mogą odebrać dokumenty do dnia 31.01.2019 r. – po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.