Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: samodzielny referent (sekretarka) Poradni
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Sekretariat
Data udostępnienia: 2017-06-06
Ogłoszono dnia: 2017-06-06 przez Maciej Urbański
Termin składania dokumentów: 2017-06-19 13:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2017
Zlecający: Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie co najmniej średnie maturalne, preferowane liceum ogólnokształcące lub liceum/technikum o kierunku administracyjno-biurowym
- Co najmniej czteroletni staż pracy ogółem, (preferowany staż w organach jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sekretariatach szkół lub placówek oświatowych)
- Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej, praca z Systemem Informacji Oświatowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
b. Wymagania dodatkowe:
- Bardzo dobry kontakt z klientami poradni: rodzicami i uczniami
- Komunikatywność w mowie i piśmie
- Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania przepisów prawa w praktyce
- Samodzielność, staranność, rzetelność, obowiązkowość
- Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: Fax, ksero, drukarki, komputer.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu poradni
2. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi, a w szczególności:
- praca z dokumentacją pracowniczą, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie archiwum,
- prowadzenie ewidencji: czasu pracy pracowników, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych, urlopów wypoczynkowych
- prowadzenie księgi inwentarzowej poradni, kontrola zgodność inwentarza z zapisami w księgach
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji uczniów
- obsługa korespondencji bieżącej.
3. Sporządzanie sprawozdań
4. Udzielanie interesantom właściwych informacji z zakresu pracy poradni
5. Prowadzenie ewidencji badanych i udzielonej pomocy
6. Przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków rodziców o badania, informowanie o terminach badań, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z rodzicami badanych dzieci i młodzieży,
7. Kieruje ruchem uczniów – czuwa nad terminami z nim związanymi.
8. Informuje dyrektora poradni o problemach w realizacji terminów przyjęć..
9. Sporządza i wydaje opinie i orzeczenia oraz inne dokumenty dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami.
10. Przekazywanie orzeczeń i opinii rodzicom
11. Codzienny odbiór i przekazywanie dokumentów-korespondencji
12. Dysponowanie zaliczka stałą. Dokonywanie bieżących zakupów materiałów biurowych, środków czystości itp.
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora poradni.
14. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
15. Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
16. Odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy służbowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w sekretariacie (biurze) poradni od 01.09.2017r.
- Stały czas pracy 8 godz. dziennie
- Praca przy monitorze i urządzeniach biurowych
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę z tym, że pierwsza na okres 6 miesięcy.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum vitae
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U.2016.922 t.j.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-19 13:00:00
b. Sposób:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu, ul. Mieczysława Mikuły 1 lub
- za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 66-300 Międzyrzecz, ul. Mieczysława Mikuły 1
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
2. Na kopercie należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze samodzielnego referenta” oraz nazwisko i imię, adres i telefoniczny numer kontaktowy kandydata.
3. Aplikacje, które wpłyną do Poradni w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data wysłania).
4. Złożone dokumenty będą badane pod względem wymagań formalnych. Oferty nie spełniające kryteriów wyszczególnionych w ogłoszeniu lub wpłyną po określonym terminie nie będą poddawane dalszemu postępowaniu.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzi komisja powołana przez dyrektora Poradni.
7. Z przeprowadzonego naboru komisja sporządza protokół zawierający:
- skład komisji, daty i miejsce posiedzeń,
- wykaz nadesłanych przez kandydatów ofert, w tym informacje o ofertach spełniających kryteria
- informacje z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
- nazwisko i imię wyłonionego kandydata
- uzasadnienie wyboru
- podpisy członków komisji.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ppp_miedzyrzecz/ oraz na tablicy informacyjnej poradni
9. Po zakończeniu postępowania dyrektor Poradni dokona zatrudnienia wyłonionego w wyniku naboru kandydata zgodnie z wymaganymi przepisami prawa pracy i powyższą ofertą.
10. Zatrudnienie nastąpi z dniem 01.09.2017 r.
VII. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poradni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 5%.