Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pedagog
Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: 15/20
Ilość etatów: 1
Wydział: Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna w Międzyrzeczu
Data udostępnienia: 2018-12-03
Ogłoszono dnia: 2018-12-03 przez Ewelina Białuga
Termin składania dokumentów: 2018-12-28 14:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2018
Zlecający: Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika,
2) posiada obywatelstwo polskie,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
5) nie była prawomocnie ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 1189) , w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy,
6) stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku nauczyciela – pedagoga.
b. Wymagania dodatkowe:
1) posiada doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej,
2) studia podyplomowe na kierunkach:
– terapia pedagogiczna,
– wczesne wspomaganie rozwoju,
– oligofrenopedagogika,
– tyflopedagogika,
– surdopedagogika,
– praca z dzieckiem autystycznym,
– inne
3) ukończyła kursy w zakresie:
– TZA (trening zastępowania agresji),
– terapii ręki,
– diagnozy dyskalkulii,
– socjoterapii,
– pracy z uczniem dyslektycznym,
– pracy z uczniem z ADHD,
– inne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) diagnoza i terapia dzieci i młodzieży,
b) udział w posiedzeniach Zespołu Orzekającego,
c) prowadzenie szkoleń/warsztatów dla rodziców, nauczycieli i uczniów,
b) udział w posiedzeniach Zespołu Orzekającego,
c) prowadzenie szkoleń/warsztatów dla rodziców, nauczycieli i uczniów,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego (lub laptopa) oraz drukarki, a także urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka
V. Wymagane dokumenty:
- a) List motywacyjny i CV/życiorys, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
c) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
d) kserokopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia),
f) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się wobec niej postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
- że nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 1189) , w okresie ostatnich 3 lat, albo karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku nauczyciela – pedagoga,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgonie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pedagoga
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-28 14:00:00
b. Sposób:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie poradni lub przesłać pocztą na adres: Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna, ul. M.Mikuły 1, 66-300 Międzyrzecz w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko pedagoga” w terminie do dnia 28 grudnia 2018 r. do godz. 1400.
2) Aplikacje, które wpłyną do PPP po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3) Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. Informację o zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci otrzymają telefonicznie.
4) Wynik rekrutacji będzie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej w Międzyrzeczu.
5) Osoby, które się nie zakwalifikują mogą odebrać dokumenty do dnia 31.01.2019 r. – po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie poradni lub przesłać pocztą na adres: Poradnia Psychologiczno–Pedagogiczna, ul. M.Mikuły 1, 66-300 Międzyrzecz w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko pedagoga” w terminie do dnia 28 grudnia 2018 r. do godz. 1400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Białuga |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Białuga |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-03 14:13:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-03 14:15:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-03 14:15:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 868 raz(y) |