ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: samodzielny referent (sekretarka) Poradni

Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Sekretariat

Data udostępnienia: 2017-06-06

Ogłoszono dnia: 2017-06-06 przez Maciej Urbański

Termin składania dokumentów: 2017-06-19 13:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie co najmniej średnie maturalne, preferowane liceum ogólnokształcące lub liceum/technikum o kierunku administracyjno-biurowym
  2. Co najmniej czteroletni staż pracy ogółem, (preferowany staż w organach jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sekretariatach szkół lub placówek oświatowych)
  3. Znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, MS Excel), obsługa poczty elektronicznej, praca z Systemem Informacji Oświatowej
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. Nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Bardzo dobry kontakt z klientami poradni: rodzicami i uczniami
  2. Komunikatywność w mowie i piśmie
  3. Umiejętność prawidłowej organizacji pracy oraz stosowania przepisów prawa w praktyce
  4. Samodzielność, staranność, rzetelność, obowiązkowość
  5. Umiejętność działania w zespole i w sytuacjach stresowych
  6. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: Fax, ksero, drukarki, komputer.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Prowadzenie sekretariatu poradni
2.    Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i innymi przepisami szczególnymi, a w szczególności:
-   praca z dokumentacją pracowniczą, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie archiwum,
-   prowadzenie ewidencji: czasu pracy pracowników, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych, urlopów wypoczynkowych
-   prowadzenie księgi inwentarzowej poradni, kontrola zgodność inwentarza z zapisami w księgach
-   prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji uczniów
-   obsługa korespondencji bieżącej.
3.    Sporządzanie sprawozdań
4.    Udzielanie interesantom właściwych informacji z zakresu pracy poradni
5.    Prowadzenie  ewidencji badanych i udzielonej pomocy
6.    Przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków rodziców o badania, informowanie o terminach badań, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z rodzicami badanych dzieci i młodzieży,
7.    Kieruje ruchem uczniów – czuwa nad terminami z nim związanymi.
8.    Informuje dyrektora poradni o problemach w realizacji terminów przyjęć..
9.    Sporządza i wydaje opinie i orzeczenia oraz inne dokumenty dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami.
10.  Przekazywanie orzeczeń i opinii rodzicom
11.  Codzienny odbiór i przekazywanie dokumentów-korespondencji
12.  Dysponowanie zaliczka stałą. Dokonywanie bieżących zakupów materiałów biurowych, środków czystości itp.
13.  Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora poradni.
14.  Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
15.  Odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności
16.  Odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy służbowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Praca w sekretariacie (biurze) poradni od 01.09.2017r.
  • Stały czas pracy 8 godz. dziennie
  • Praca przy monitorze i urządzeniach biurowych
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę z tym, że  pierwsza na okres 6 miesięcy.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Curriculum vitae
  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie wymienionego stanowiska
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U.2016.922 t.j.)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-19 13:00:00
b. Sposób:
1.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Międzyrzeczu, ul. Mieczysława Mikuły 1 lub
  • za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 66-300 Międzyrzecz, ul. Mieczysława Mikuły 1
Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
 
2.   Na kopercie należy umieścić napis: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze samodzielnego referenta” oraz nazwisko i imię, adres i telefoniczny numer kontaktowy kandydata.
3.   Aplikacje, które wpłyną do Poradni w Międzyrzeczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku złożenia dokumentów  za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data wysłania).
4.   Złożone dokumenty będą badane pod względem wymagań formalnych. Oferty nie spełniające kryteriów wyszczególnionych w ogłoszeniu lub wpłyną po określonym terminie nie będą  poddawane dalszemu postępowaniu.
5.   Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
6.   Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzi komisja powołana przez dyrektora Poradni.
7.   Z przeprowadzonego naboru komisja sporządza protokół zawierający:
-   skład komisji, daty i miejsce posiedzeń,
-   wykaz nadesłanych przez kandydatów ofert, w tym informacje o ofertach spełniających kryteria
-   informacje z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
-   nazwisko i imię wyłonionego kandydata
-   uzasadnienie wyboru
-   podpisy członków komisji.
8.   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:  http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ppp_miedzyrzecz/  oraz na tablicy informacyjnej poradni
9.   Po zakończeniu postępowania dyrektor Poradni dokona zatrudnienia wyłonionego w wyniku naboru kandydata zgodnie z wymaganymi przepisami prawa pracy i powyższą ofertą.
10. Zatrudnienie nastąpi z dniem 01.09.2017 r.

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poradni  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 5%.

Załączniki

  • Zarządzenie nabór (PDF, 267.9 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2017-06-07 | Data wytworzenia informacji: 2017-06-06 | Zarządzenie Nr 8/2017 z dnia 06.06.2017 r. w sprawie: przeprowadzenia konkursu na stanowisko samodzielnego referenta – sekretarki