Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Rehabilitacja 25 plus - zaproszenie do złożenia oferty.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-09-16 16:59:16 przez Administrator Systemu
Rehabilitacja 25 plus - zaproszenie do złożenia oferty.
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Żaganiu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na usługi świadczenia wsparcia w ramach programu ,,Rehabilitacja 25 plus” finansowanego ze środków PFRON.
- Zamawiający:
Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu ul. Skarbowa 19-21, 68-100 Żagań, tel. 68 478 77 77,NIP: 924-14-34-922, Regon: 000592963
- Przedmiotem zamówienia są:
Usługi świadczenia wsparcia w postaci przeprowadzenia z dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, grupowych zajęć w ramach programu ,,Rehabilitacja 25 plus” finansowanego ze środków PFRON w podziale na:
CZĘŚĆ I (4 osoby)
- Trening gimnastyki ciała i umysłu
- 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening gimnastyki ciała i umysłu
- 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening gimnastyki ciała i umysłu
- 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening gimnastyki ciała i umysłu
- 1 osoba (12 godzin w miesiącu; 120 godzin w czasie trwania całego programu).
CZĘŚĆ II (3 osoby)
- Trening gospodarstwa domowego
-1 osoba (8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening gospodarstwa domowego
- 1 osoba (8 godzin w miesiącu;80 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening gospodarstwa domowego
- 1 osoba (8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
CZĘŚĆ III (3 osoby)
- Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
- Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 6 godzin w miesiącu; 60 godzin w czasie trwania całego programu).
- Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I (pkt. ,,a” do ,,d”)- Trener gimnastyki ciała i umysłu- (1 osoba - 16 godzin w miesiącu, 160 godzin w czasie trwania całego programu, w tym 7 godz, zajęć indywidualnych m-c/70 godz. w czasie trwania całego programu/1 osoba; 2 osoby - 16 godzin w miesiącu/1 osoba,160 godzin w czasie trwania całego programu/1 osoba; 1 osoba – 12 godzin w miesiącu/1 osoba x 120 godzin w czasie trwania całego programu). Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z PRACĄ, NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie - co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3. Kursy i inne formy doskonalenia zawodowego do pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
Część od ,,a” do ,,b”
- Kinezjologia edukacyjna,
- Kwalifikacje do pracy z osobami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera,
- Kwalifikacje do prowadzenia terapii pedagogicznej,
- Kwalifikacje do prowadzenia aktywności społeczno – rekreacyjnej,
- Kwalifikacje do prowadzenia Terapii EEG DigiTrackBiofeedback,
Część od ,,c” do ,,d”
f) Kurs tańca,
g) Kurs jogi,
h) Kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego,
j) Kurs prowadzenia zajęć metodą Hallwick,
j) Kurs tenisa stołowego,
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
CZĘŚĆ II (pkt. od „a” do „c”) - Trener gospodarstwa domowego, - 3 osoby (8 godzin w miesiącu/1 osoba, 80 godzin w czasie trwania całego programu/1 osoba) Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z PRACĄ , NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie - co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3. Inne ukończone formy dokształcania i doskonalenia zawodowego, (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
a) Kurs organizatorów imprez na orientację.
b) Arteterapia w praktyce szkolnej/przedszkolnej,
c) Kurs integracji sensorycznej,
d) Kwalifikacje do prowadzenia terapii metodą Warnkego,
e)Kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacja dla bezpieczeństwa,
f)Kwalifikacje do nauczania języka polskiego ,
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
CZĘŚĆ III - Trener rozwijania pasji i zainteresowań 3 osoby (2 osoby po 8 godzin w miesiącu / 1 osoba, 80 godzin w czasie trwania całego programu. 1 osoba 6 godzin w miesiącu/60 godzin w czasie trwania całego programu). Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z PRACĄ , NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie - co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3. Inne ukończone formy dokształcania i doskonalenia zawodowego, (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
- związane z prowadzeniem zajęć metodą SCRAPBOOKINGU
- związane z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z muzyki,
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z plastyki
- kurs kwalifikacyjny z zakresu zajęć edukacyjnych ,,Wychowanie do życia w rodzinie”,
- Quilling i haft matematyczny jako metody wykonywania kartek okolicznościowych,
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z muzykoterapii,
- kwalifikacje do pracy w DECOUPAGGE,
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
- Zakres prac na danym stanowisku obejmuje prowadzenie wsparcia zgodnego z opisem :
- CZĘŚĆ I pkt. od ,,a” do ,,d”- Trener gimnastyki ciała i umysłu - w ramach wsparcia będą prowadzone zajęcia z tańca ,gimnastyki, jogi, fitness, trójboju siłowego, gier i zabaw ruchowych oraz wyjść na kręgielnie i na basen. Zajęcia będą obejmować również usprawnianie półkul mózgowych poprzez układanki, ćwiczenia logicznego myślenia, karty pracy oraz zajęć EEG DigiTrackBiofeedback. Będziemy wykorzystywać technologię informatyczną oraz uczyć się obsługi tych urządzeń. Prowadzić ćwiczenia z zakresu funkcjonowania społecznego, poprzez uczestnictwo w życiu kulturalnym i rekreacyjnym, robienia zakupów, spotkań integracyjnych, wycieczek. Wsparcie będzie ukierunkowane na zwiększenie samodzielności w życiu codziennym; polepszenie jakości życia w funkcjonowaniu społecznym; rozwiązywanie codziennych spraw i problemów; zapewnienie opieki i wsparcia podczas zajęć.
CZĘŚĆ II pkt. od „a” do „c” - Trener gospodarstwa domowego zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych, w oparciu o karty pracy, technologię informacyjną. Treningi: ekonomiczny, społeczno-kulturalny, higieniczne, interpersonalne , kulinarny, zarządzania, będą odbywać się podczas, robienia zakupów, spotkań integracyjnych, aktywności kulturalno-rekreacyjnej oraz prowadzenia kawiarenki absolwenta.
CZĘŚĆ III pkt. od ,,a” do ,,c”- Trener rozwijania pasji i zainteresowań - zajęcia będą miały na celu zwiększenie samodzielności, sprawności manualnej, uzyskanie wewnętrznego wyciszenia i spełnienia. Organizowane będą spotkania integracyjne. Wykorzystywane będą różne techniki dekoratorskie, szycie, scrabbokingu, deccupage, praca w drewnie oraz w formie zajęć terapeutycznych: muzykoterapia, arteterapii, malarstwo, aromaterapia, zajęcia artystyczne, kontakt z dziełami artystycznymi i kulturalnymi.
- Osoby wykonujące pracę w części I do III powinny posiadać
V.1. Umiejętność budowania relacji z osobami z niepełnosprawnością intelektualną,
V.2. Umiejętność dostosowania działań do możliwości psychofizycznych uczestnika programu,
- Forma zatrudnienia: umowa – zlecenia.
- Okres zatrudnienia: od września 2021 do czerwca 2022 roku ( 4 miesiące w 2021r. i 6 miesięcy w 2022 r.).
- Na wyżej wymienionych stanowiskach od części I do części III wymagana jest dyspozycyjność w godzinach od 7.30 do 13.00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele (7 dni w tygodniu).
- Wysokość stawki za 1 godzinę zajęć może ulec zmianie po zmniejszeniu się liczby beneficjentów programu.
- Zamawiający wymaga sporządzania listy obecności na zajęciach oraz systematycznego ewidencjonowania czasu udzielonego wsparcia, sporządzania adnotacji dotyczących realizacji wsparcia z danego dnia przez w/w trenerów.
- W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od zamawiającego, zaległe zajęcia mogą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż w danym miesiącu.
- Rozliczenie następować będzie w okresach miesięcznych po przepracowaniu danego miesiąca i złożeniu odpowiednich dokumentów rozliczeniowych.
- Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny w podziale na części:
CZĘŚĆ I - Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2 - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
CZĘŚĆ II - Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2 - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
CZĘŚĆ III - Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2 - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
- Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium oceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
CZĘŚĆ I
Kryterium 1 - Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 40%
Kryterium 2: doświadczenie 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazane przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów - 20pkt;
od 4 do 5 kursów - 30pkt
pow. 5 kursów - 40pkt
CZĘŚĆ II
Kryterium 1: Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 20%
Kryterium 2: doświadczenie – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów - 20pkt;
od 4 do 5 kursów - 30pkt
pow. 5 kursów - 40pkt
CZĘŚĆ III
Kryterium 1: Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 20%
Kryterium 2: doświadczenie – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów - 20pkt;
od 4 do 5 kursów - 30pkt
pow. 5 kursów - 40pkt
- Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych
w oparciu o ustalone kryteria dla określonej części) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów zgodnie ze wzorem
Część I – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
Część II – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
Część III – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
- Zamawiający w części I wybierze 4 kolejnych ofert, które uzyskały największa ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
- Zamawiający w części II wybierze 3 kolejne oferty, które uzyskały największa ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
- Zamawiający w części III wybierze 3 oferty, które uzyskały największą ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
- Nie wskazanie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wymaganych kryteriów służących ocenie ofert spowoduje odrzucenie takiej oferty jako niezgodnej z treścią zaproszenia do złożenia oferty.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert jednej osoby na realizację kilku CZĘŚCI (od I do III) pod warunkiem, że prace wykonywane w określonej części nie będą ze sobą kolidować.
- Termin składania ofert
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem „Usługi świadczenia wsparcia – CZĘŚĆ …” (wskazać część, której dotyczy oferta) na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu ul. Skarbowa 19-21, 68- 100 Żagań, do dnia 20.09.2021 r. do godziny 15.00
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres
(podpisany skan dokumentu)
Osoba do kontaktu:
- Agnieszka Misik – w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00
tel. 512250547
Do oferty należy dołączyć:
- załącznik nr 1 formularz ofertowy
- załącznik nr 2 wykaz posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.