ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rehabilitacja 25 plus - zaproszenie do złożenia oferty.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-09-16 16:59:16 przez Administrator Systemu

Rehabilitacja 25 plus - zaproszenie do złożenia oferty.

 
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Żaganiu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na usługi świadczenia wsparcia w ramach programu ,,Rehabilitacja 25 plus” finansowanego ze środków PFRON.
 
  1.  Zamawiający:
Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu ul. Skarbowa 19-21,               
68-100 Żagań, tel. 68 478 77 77,NIP: 924-14-34-922, Regon: 000592963
 
  1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi świadczenia wsparcia w postaci  przeprowadzenia z dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, grupowych zajęć  w ramach programu ,,Rehabilitacja 25 plus” finansowanego ze środków PFRON w podziale na:
 
CZĘŚĆ I (4 osoby)
  1. Trening gimnastyki ciała i umysłu
     - 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening gimnastyki ciała i umysłu
     - 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening gimnastyki ciała i umysłu
     - 1 osoba (16 godzin w miesiącu; 160 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening gimnastyki ciała i umysłu
     - 1 osoba (12 godzin w miesiącu; 120 godzin w czasie trwania całego programu).
 
 
CZĘŚĆ II (3 osoby)
  1. Trening gospodarstwa domowego
-1 osoba (8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening gospodarstwa domowego
- 1 osoba (8 godzin w miesiącu;80 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening gospodarstwa domowego
- 1 osoba (8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
 
CZĘŚĆ III (3 osoby)
  1. Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 8 godzin w miesiącu; 80 godzin w czasie trwania całego programu).
  1. Trening rozwijania pasji i zainteresowań
– 1 osoba ( 6 godzin w miesiącu; 60 godzin w czasie trwania całego programu).
 
 
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
CZĘŚĆ I (pkt. ,,a” do ,,d”)- Trener gimnastyki ciała i umysłu- (1 osoba - 16 godzin w miesiącu, 160 godzin w czasie trwania całego programu, w tym 7 godz, zajęć indywidualnych m-c/70 godz. w czasie trwania całego programu/1 osoba; 2 osoby - 16 godzin w miesiącu/1 osoba,160 godzin w czasie trwania całego programu/1 osoba; 1 osoba – 12 godzin w miesiącu/1 osoba x 120 godzin w czasie trwania całego programu). Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z  PRACĄ, NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie -  co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami  z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3. Kursy i inne formy doskonalenia zawodowego do pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
 
Część od ,,a” do ,,b”
  1. Kinezjologia edukacyjna,
  2. Kwalifikacje do pracy z osobami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera,
  3. Kwalifikacje do prowadzenia terapii pedagogicznej,
  4. Kwalifikacje do prowadzenia aktywności społeczno – rekreacyjnej,
  5. Kwalifikacje do prowadzenia Terapii EEG DigiTrackBiofeedback,
Część od ,,c” do ,,d”
f) Kurs tańca,
      g) Kurs jogi,
 h)  Kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego,
      j)  Kurs prowadzenia zajęć metodą Hallwick,
      j)  Kurs tenisa stołowego,
 
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
 
CZĘŚĆ II (pkt. od „a” do „c”) - Trener gospodarstwa domowego, - 3 osoby  (8 godzin w miesiącu/1 osoba, 80 godzin w czasie trwania całego programu/1 osoba) Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z PRACĄ , NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie -  co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami  z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3. Inne ukończone formy dokształcania i doskonalenia zawodowego,  (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
a) Kurs organizatorów imprez na orientację.
b) Arteterapia w praktyce szkolnej/przedszkolnej,
c) Kurs integracji sensorycznej,
      d) Kwalifikacje do prowadzenia terapii metodą Warnkego,
e)Kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacja dla bezpieczeństwa,
f)Kwalifikacje do nauczania języka polskiego ,
 
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
 
CZĘŚĆ III - Trener rozwijania pasji i zainteresowań 3 osoby (2 osoby po 8 godzin w miesiącu / 1 osoba, 80 godzin w czasie trwania całego programu.  1 osoba 6 godzin w miesiącu/60 godzin w czasie trwania całego programu). Kandydat musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i niezbędne doświadczenie ZWIĄZANE Z PRACĄ , NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie
- wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
oraz
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
Wymagania dodatkowe - punktowane
2. Doświadczenie -  co najmniej 2,5 roku udokumentowanego stażu pracy z osobami  z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w tym ze sprzężeniami.
3.   Inne ukończone formy dokształcania i doskonalenia zawodowego,  (min. 2 różne formy z niżej wymienionych):
  1. związane z prowadzeniem zajęć metodą SCRAPBOOKINGU
  2. związane z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z muzyki,
  3. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z plastyki
  4. kurs kwalifikacyjny z zakresu zajęć edukacyjnych ,,Wychowanie do życia w rodzinie”,
  5. Quilling i haft matematyczny jako metody wykonywania kartek okolicznościowych,
  6. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z muzykoterapii,
  7. kwalifikacje do pracy w DECOUPAGGE,
 
 
W celu wykazania posiadania kwalifikacji i niezbędnego doświadczenia należy przedłożyć kopie odpowiednich dokumentów.
 
 
  1. Zakres prac na danym stanowisku obejmuje prowadzenie wsparcia zgodnego z opisem :
  • CZĘŚĆ I pkt. od ,,a” do ,,d”- Trener gimnastyki ciała i umysłu - w ramach wsparcia będą prowadzone   zajęcia z tańca ,gimnastyki, jogi, fitness, trójboju siłowego, gier i zabaw ruchowych oraz wyjść na kręgielnie i na basen. Zajęcia będą obejmować również usprawnianie półkul mózgowych poprzez układanki, ćwiczenia logicznego myślenia, karty pracy oraz zajęć EEG  DigiTrackBiofeedback. Będziemy wykorzystywać  technologię informatyczną oraz  uczyć się obsługi tych urządzeń. Prowadzić ćwiczenia z zakresu funkcjonowania społecznego, poprzez uczestnictwo w życiu kulturalnym i rekreacyjnym, robienia zakupów, spotkań integracyjnych, wycieczek. Wsparcie będzie ukierunkowane  na zwiększenie samodzielności w życiu codziennym;  polepszenie jakości życia w funkcjonowaniu społecznym; rozwiązywanie codziennych spraw i problemów; zapewnienie  opieki i wsparcia podczas zajęć.
 
 
 
CZĘŚĆ  II pkt. od „a” do „c” - Trener gospodarstwa domowego zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych, w oparciu o  karty pracy, technologię informacyjną. Treningi: ekonomiczny, społeczno-kulturalny, higieniczne, interpersonalne , kulinarny,  zarządzania, będą odbywać się podczas, robienia zakupów, spotkań  integracyjnych, aktywności kulturalno-rekreacyjnej oraz prowadzenia kawiarenki absolwenta.
 
CZĘŚĆ III pkt. od ,,a” do ,,c”- Trener rozwijania pasji i zainteresowań - zajęcia będą miały na celu zwiększenie samodzielności, sprawności manualnej,   uzyskanie wewnętrznego wyciszenia i spełnienia. Organizowane będą spotkania integracyjne. Wykorzystywane będą różne techniki  dekoratorskie, szycie, scrabbokingu, deccupage, praca w drewnie oraz w formie zajęć  terapeutycznych: muzykoterapia, arteterapii, malarstwo, aromaterapia, zajęcia artystyczne, kontakt z dziełami artystycznymi i kulturalnymi.
 
  1. Osoby wykonujące pracę w części I  do III powinny posiadać
V.1. Umiejętność budowania relacji z osobami z niepełnosprawnością intelektualną,
V.2. Umiejętność dostosowania działań do możliwości psychofizycznych uczestnika programu,
  1. Forma zatrudnienia:  umowa – zlecenia.
  2. Okres zatrudnienia: od września 2021 do czerwca 2022 roku ( 4 miesiące w 2021r. i 6 miesięcy w 2022 r.).
  3. Na wyżej wymienionych stanowiskach od części I do części III wymagana jest dyspozycyjność w godzinach od 7.30 do 13.00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele  (7 dni w tygodniu).
  4. Wysokość stawki za 1 godzinę zajęć może ulec zmianie po zmniejszeniu się liczby beneficjentów programu.
  5. Zamawiający wymaga sporządzania listy obecności na zajęciach oraz systematycznego ewidencjonowania czasu udzielonego wsparcia, sporządzania adnotacji dotyczących realizacji wsparcia z danego dnia przez w/w trenerów.
  6. W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od zamawiającego, zaległe zajęcia mogą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż w danym miesiącu.
  7. Rozliczenie następować będzie w okresach miesięcznych po przepracowaniu danego miesiąca i złożeniu odpowiednich dokumentów rozliczeniowych.
  8. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
 
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny w podziale na części:
CZĘŚĆ I -        Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2  - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
 
CZĘŚĆ II -      Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2  - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
CZĘŚĆ III -     Kryterium 1 – cena brutto – 20%
Kryterium 2  - doświadczenie – 40%
Kryterium 3 – kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40%
 
  1. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium oceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
CZĘŚĆ I
Kryterium 1  - Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 40%
 
Kryterium 2: doświadczenie  40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazane przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata  - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat  - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
 
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego  40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów  - 20pkt;
od 4 do 5 kursów  - 30pkt
pow.  5 kursów - 40pkt
 
CZĘŚĆ II
Kryterium 1: Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 20%
 
Kryterium 2: doświadczenie – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata  - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat  - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
 
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów  - 20pkt;
od 4 do 5 kursów  - 30pkt
pow.  5 kursów - 40pkt
CZĘŚĆ III
Kryterium 1: Cena brutto (Lc) – 20% = 20 pkt
Lc=(Comin/Cobad) x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana spośród ofert nieodrzuconych
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 20%
 
Kryterium 2: doświadczenie – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
2,5 roku -3 lata  - 20pkt;
3,1 lat – 7 lat  - 30pkt
Pow. 7,1 lat - 40pkt
 
Kryterium 3: kursy i inne formy doskonalenia zawodowego – 40 % = 40pkt
Liczba przyznawanych punktów klasyfikuje się następująco:
doświadczenie z formularza ofertowego wskazany przez Wykonawcę
min 2 do 3 kursów  - 20pkt;
od 4 do 5 kursów  - 30pkt
pow.  5 kursów - 40pkt
 
  1. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych
    w oparciu o ustalone kryteria dla określonej części) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów zgodnie ze wzorem
Część I – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
Część II – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
Część III – pkt. kryterium 1 + pkt kryterium 2 + pkt kryterium 3
 
  1. Zamawiający w części I wybierze 4 kolejnych ofert, które uzyskały największa ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
  2. Zamawiający w części II wybierze 3 kolejne oferty, które uzyskały największa ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
  3. Zamawiający w części III wybierze 3 oferty, które uzyskały największą ilość punktów uzyskanych zgodnie z pkt 3).
  4. Nie wskazanie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wymaganych kryteriów służących ocenie ofert spowoduje odrzucenie takiej oferty jako niezgodnej z treścią zaproszenia do złożenia oferty.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert jednej osoby na realizację kilku CZĘŚCI  (od I do III) pod warunkiem, że prace wykonywane w określonej części nie będą ze sobą kolidować.
 
  1. Termin składania ofert
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem „Usługi świadczenia wsparcia – CZĘŚĆ …” (wskazać część, której dotyczy oferta) na adres:  Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu ul. Skarbowa 19-21, 68- 100 Żagań, do dnia 20.09.2021 r.  do godziny 15.00
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
 
Osoba do kontaktu:
- Agnieszka Misik – w dni robocze w godzinach od 8.00  do 15.00
tel. 512250547
 
 
Do oferty należy dołączyć:
  • załącznik nr 1 formularz ofertowy
  • załącznik nr 2 wykaz posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony