ˆ

Aktualności

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Nabór do pracy - pracownik do spraw kadrowo-płacowych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pracownik do spraw kadrowo – płacowych
Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Wymiar etatu: 1
Wydział: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
Data udostępnienia: 2020-07-16
Ogłoszono dnia:  2020-07-16
Termin składania dokumentów: 2020-08-03
Nr zgłoszenia:…………………
Zlecający: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
 
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa jednego z państw należących do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie innych umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie  z  pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo gospodarcze.
4. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
5. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
6. Posiadanie niezbędnych kwalifikacji do wykonywania zadań na w/w stanowisku: wykształcenie  średnie (preferowane ekonomiczne),
 7. Monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniu pieniężnym  z ubezpieczenia społecznego, ustawy o podatku dochodowym oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność podejmowania decyzji i koordynowania działań.
  2. Umiejętność pracy w zespole,
  3. Sprawność organizacyjna, kreatywność, dyspozycyjność, szybkie przyswajanie wiedzy
  4. Komunikatywność, zdyscyplinowanie.
  5. Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
  6. Umiejętność redagowania pism.
  7.  Znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, programów WORLD, EXEL oraz obsługa programu płacowo - kadrowego,  
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych (umów, świadectw pracy itp.)
2. Prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki.
3. Obsługa kadrowo-płacowa:
  1. Sporządzanie list płac
  2. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń
  3. Prowadzenie kart wynagrodzeń (rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym)
  4. Sporządzanie rozliczeń pracowników (PIT) i informacja o przekazanych składkach do ZUS
4. Organizowanie okresowych przeglądów kadrowych, ocen kwalifikacyjnych pracowników, prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli
5. Ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników.
6. Prowadzenie rejestru kart pracy, zwolnień lekarskich, urlopów pracowniczych.
7. Załatwianie spraw emerytalno - rentowych pracowników.
8. Kierowanie pracowników na szkolenia z zakresu bhp oraz badania profilaktyczne i czuwanie nad ich aktualizacją.
9. Prowadzenie sprawozdawczości związanej z wykonywanymi zadaniami (GUS, PEFRON, SIO).
11.Rozliczenia delegacji służbowych.
12. Archiwizacja prowadzonej dokumentacji.
13. Inwentaryzacja.  
14. Inne zadania wynikające z potrzeb funkcjonowania placówki.
 
 
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi  w Gubinie, stanowisko zlokalizowane jest na parterze  kondygnacji, stanowisko nie jest  narażone  na  występowanie uciążliwych  i szkodliwych warunków pracy.
 
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> poniżej 6%
 
V. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny zwierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu.
  2. Życiorys zawodowy (CV)
  3. Potwierdzone kserokopie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających  wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
  4. Zaświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo gospodarcze.
  5. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych .
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46 WE(RODO). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej  moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (tj.  Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm. )
 
 7. Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2  ustawy o pracownikach samorządowych. 
 
 VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
 
  1. Termin:  2020-08-03
  2. Sposób: Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracownika do spraw kadrowo – płacowych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie”.
  3. Miejsce: Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie, ul. Kresowa 48, lub drogą pocztową (liczy się data doręczenia do adresata) w terminie do dnia 03.08.2020r. do godz.15.00.
VII. Informacje dodatkowe:
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie,  sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (68) 455 81 77
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) przekazujemy informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych:
 
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych w ramach rekrutacji jest  Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie, ul. Kresowa 48,
66 – 620 Gubin. Kontakt z administratorem jest możliwy pod numerem telefonu (68) 455 81 77.
 
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem danych osobowych pod adresem kontakt Robert Stańczyk Tel.791650517 e-mail
 
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy) oraz art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art.9 ust 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art.9 ust.2 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 
Odbiorcy danych osobowych
Administrator nie zamiera przekazywać Państwa danych osobowych innym odbiorcom jednak informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
 
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej przez okres 5 lat lub wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych nie przewidzianych wymogiem ustawowym.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa);
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art.6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-07-17 13:32:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jacek Woźniak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-07-17 13:33:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jacek Woźniak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-17 13:42:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6130 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

LISTA DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin dn. 19.03.2018 r.
 
LISTA  DZIECI  PRZYJĘTYCH  DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
 – ROK SZK.  2018/2019
- Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
 
 
1.ALEKSANDROWICZ AMELIA
2.GWARA MIKOŁAJ
3.HAJKOWICZ DORIAN
4.KOPEĆ ZOFIA
5.IWANIAK TOBIASZ
6.KOWALCZUK WIKTORIA
7.PIĘTKA IGOR
8.MOCEK FABIAN
9.RĘBA KRZYSZTOF
10.SZYMKOWIAK SARA
11.TATARA NIKOLA
12.WIŚNIEWSKI BARTOSZ
13.ZARBOCK WIKTORIA
14.ŻACHUŃ WERONIKA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-19 10:52:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-19 10:52:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-19 10:53:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7564 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Rekrutacja do oddziału przedszkolnego

Rekrutacja na rok szkolny 2018/2019 
do oddziału przedszkolnego
w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
 
Złożenie wniosku od 1 lutego do 23 lutego 2018 r.
Termin uzupełniający od 23 do 27 kwietnia 2018 r.
Podanie listy przyjętych dzieci 19 marca 2018 r.
Podanie listy przyjętych dzieci w terminie uzupełniającym do 7 maja 2018 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-01 11:00:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-01 11:00:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-01 11:00:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7646 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rekrutacja

Rekrutacja do klas pierwszych

Rekrutacja na rok szkolny 2018/2019 
do klsa pierwszych
w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
 
Złożenie wniosku od 5 marca do 31 marca 2018 r.
Termin uzupełniający od 23 do 27 kwietnia 2018 r.
Podanie listy przyjętych dzieci 23  kwietnia 2018 r.
Podanie listy przyjętych dzieci w terminie uzupełniającym do 7 maja 2018 r.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-01 10:56:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-01 10:57:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-01 10:59:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7642 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista dzieci przyjętych do klasy I - rok szkolny 2017/2018

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Siegel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-03 12:03:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-03 12:11:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-03 12:14:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8362 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

LISTA DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO

Akapit nr 1 - brak tytułu

LISTA DZIECI  PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W GUBINIE – ROK SZK. 2017/2018
 
  1. ILNICKA ZUZANNA
  2. IWANIAK TOBIASZ
  3. KACZMAREK ERYK
  4. KACZMAREK KRZYSZTOF
  5. KAMIŃSKA OLIWIA
  6. KAMIŃSKI SZYMON
  7. MACIEJEWSKI  HUBERT
  8. MIELCZAREK JAKUB
  9. MUROWICKI DARIUSZ
  10. NALEWAJKO HUBERT
  11. OPADCZYK MAJA
  12. PILARCZYK JULIAN
  13. PLICHTA LENA
  14. STANKIEWICZ MALWINA
  15. WIEREMIEJKO HUBERT
  16. ZARBOCK WIKTORIA
  17. BARTCZAK LAURA
  18. SKRIVANEK JULIA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Siegel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-15 10:15:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-15 10:16:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-07 11:39:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8400 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rekrutacja na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wnioski o przyjęcie dziecka do pierwszych klas Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie są przyjmowane do dnia 15 marca 2017 r.
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-15 09:34:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-15 09:35:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-15 13:11:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8476 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZGŁOSZENIA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO SP3

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgłoszenia dzieci do oddziału przedszkolnego  (6-latki) będą przyjmowane do dnia 24 lutego 2017 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Siegel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-13 12:32:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-13 12:42:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-03 12:24:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8473 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista dzieci przyjętych do oddziałów przedszkolnych 2016/2017 w SP3

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Komisja Rekrutacyjna powołana przez dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinia ds. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do oddziałów przedszkolnych podaję listę kandydatów przyjętych do oddziałów na rok szkolny 2016/17.
 
Lista dzieci przyjętych:
1.    Aleksandrowicz Amelia
2.    Bagińska Kaja
3.    Batóg Krzysztof
4.    Chodkowska Julia
5.    Czabator Filip
6.    Dąbrowska Pola Łucja
7.    Derbot Sara
8.    Dębski Franciszek
9.    Dunajski Julian
10.    Eret Aleksander Jerzy
11.    Gryz Lilianna
12.    Jesiołowski Alan
13.    Kaczmarek Ksawery
14.    KnozowskaJesika
15.    Knozowska Wiktoria
16.    Kowalczuk Wiktoria
17.    Kozaryn Maksymilian
18.    Kozłowska Kornelia
19.    Krzywokulski Błażej
20.    Leszczyński Szymon
21.    Makaś Jakub
22.    Malinowska Martyna
23.    Marek Aleksandra
24.    Moś Natalia
25.    Mrówczyński Mateusz
26.    Nieściór Amelia
27.    Olszówka Lena
28.    Palto Florian Leon
29.    Piasecki Filip
30.    Piputa Kalina
31.    Posiłek Antonina
32.    Pucyk Vanessa
33.    Raduńska Mija
34.    Różańska Julia
35.    Smyk Julia
36.    Sroczyńska Inga Anna
37.    Stobba Stanisław
38.    Suska Maja
39.    Szostakiewicz Wiktoria
40.    Szymkowiak Sara
41.    Tomczak Zofia
42.    Walczak Wiktor
43.    Wiśniewski Bartosz
44.    Wojtalak Hanna
45.    Wójcik Wojciech
46.    Wysocka Natalia
47.    Żurko Michał

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Siegel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-22 09:39:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-22 09:39:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-03 12:24:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8725 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Dyrektora w sprawie ustalenia rekrutacji dzieci do oddziału przedszkolnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie nr 13/2016
Dyrektora  Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi   
w Gubinie
z dnia  25.07.2016 r
w sprawie: ustalenia regulaminu rekrutacji dzieci do
oddziału przedszkolnego dla dzieci 3 i 4 letnich organizowanego w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi  w Gubinie
 
 
Na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty  ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.) , uchwała nr XV.91.2016 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 26 lutego 2016r. w/s określenia kryteriów rekrutacyjnych do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest  Gmina Gubin o statusie miejskim zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się ,,Regulamin rekrutacji dzieci do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi   w Gubinie”  stanowiący załącznik  nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 13/2016
Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi  w Gubinie 
 
 
Regulamin rekrutacji dzieci
do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami integracyjnymi  w Gubinie
 
 
Rekrutację dzieci do oddziału przedszkolnego w szkole Podstawowej
Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi poprzedza:
  • podanie do publicznej informacji terminu  złożenia deklaracji o chęci oddania dziecka do wychowania przedszkolnego przez rodziców dzieci  
  • podanie (w formie ogłoszenia na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły i organu prowadzącego ) do publicznej wiadomości terminu rozpoczęcia i zakończenia naboru wniosków,
  • podanie do publicznej wiadomości Regulaminu rekrutacji (w formie dokumentu na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły)
 
 
Rozdział I
Zasady postepowania rekrutacyjnego
 
  1. Rodzice dzieci 3 i 4 letnich składają wnioski o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2016/2017 w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego.
  2.  Nie złożenie w wyznaczonym terminie deklaracji oznacza rezygnację z miejsca w oddziale przedszkolnym.
  3. Do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie  przyjmowane są dzieci  po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego.
  4. Rekrutacja dotyczy dzieci zamieszkałych na terenie miasta Gubina, nie uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Gubin o statusie miejskim .
  5. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza się w oparciu o zasadę powszechnej dostępności, na podstawie wniosku kandydata.
  6. Rodzice lub opiekunowie prawni kandydatów składają w szkole wniosek kandydata w terminie zgodnym z harmonogramem rekrutacji.
  7. Wnioski   do oddziału przedszkolnego  są składane dyrektorowi szkoły osobiście lub upoważnionemu przez dyrektora pracownikowi.
  8. Postępowanie rekrutacyjne, na wniosek rodzica, przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły.
 
  1. Postępowanie rekrutacyjne ma jeden, dwa lub trzy etapy
I etap
Kandydaci zamieszkali na terenie gminy - kryteria wynikające z ustawy, czyli:
1)   wielodzietność rodziny kandydata;
2)   niepełnosprawność kandydata;
3)   niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
4)   niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
5)   niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
6)   samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
7)   objęcie kandydata pieczą zastępczą.
 
II etap
Kandydaci zamieszkali na terenie gminy – kryteria określone przez organ prowadzący, czyli:
1)   dziecko podlega rocznemu obowiązkowemu przygotowaniu przedszkolnemu oraz dziecko, któremu gmina zobowiązana jest zapewnić na mocy odrębnych przepisów miejsce do realizacji prawa do korzystania z wychowania przedszkolnego,
2)   dziecko, którego oboje rodzice/ opiekunowie prawni wykonują pracę na podstawie umowy o pracę ,prowadzą gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą,  
3)   dziecko, którego jeden rodzic/ opiekun prawny wykonuje pracę na podstawie umowy   o pracę, prowadzi gospodarstwo rolne lub pozarolniczą działalność gospodarczą,  
        4)   deklaracja pobytu dziecka w oddziale przedszkolnym powyżej 8 godzin,
5)   rodzeństwo dziecka ubiegającego się o przyjęcie do oddziału przedszkolnego w szkole będzie uczęszczało w roku szkolnym, na który odbywa się rekrutacja, do tej samej placówki,
 
w przypadku wolnych miejsc - III etap
Kandydaci zamieszkali poza obszarem gminy – kryteria  wynikające z ustawy i określone przez organ prowadzący.
  1. Jeśli miejsc w  oddziale przedszkolnym   jest mniej niż kandydatów, którzy w I lub II etapie postępowania rekrutacyjnego uzyskali taką samą liczbę punktów, Komisja rekrutacyjna przyjmuje dziecko/dzieci na wolne miejsce/miejsca w drodze losowania.
  1. w pierwszej kolejności w drodze losowania  Komisja rekrutacyjna ustala kolejność nieprzyjętych kandydatów na liście rezerwowej  (losowanie odbywa odrębnie w stosunku do wniosków pogrupowanych wg równej ilości punktów,  z tym, że kandydaci z największą ilością punktów usytuowani są na początku listy);
  2. na odrębnych kartach do losowania umieszcza się numer kolejny wniosku kandydata umieszczonego na liście rezerwowej. Jeśli kandydatów z najwyższą, równa liczba punktów jest więcej niż wolnych miejsc, losowanie odbywa się tylko spośród tej części listy rezerwowej;
  3. wszystkie karty, opatrzone numerem odpowiadającym konkretnemu wnioskowi, umieszcza się w nieprzezroczystym pojemniku do losowania;
  4. członkowie Komisji rekrutacyjnej losują kolejno tylko tyle kart, ile jest wolnych miejsc w  oddziale przedszkolnym;
  5. przewodniczący zapisuje wylosowany/ne numer/numery w sprawozdaniu
    z przebiegu losowania;
Jeśli ostateczne rozstrzygnięcie przyjęcia na wolne w oddziale przedszkolnym odbyło się w drodze losowania Komisja rekrutacyjna w protokole z rekrutacji zamieszcza stosowną informację.
 
  1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego  oddział przedszkolny dysponuje nadal wolnymi miejscami, dyrektor przeprowadza postępowanie uzupełniające, w terminie zgodnym z ustalonym przez organ prowadzący harmonogramem czynności w postępowaniu rekrutacyjnym.
  2.  O przyjęciu dziecka do  oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej
Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie   w trakcie roku szkolnego decyduje dyrektor szkoły, uwzględniając listę rezerwowa  powstałą w trakcie postępowania rekrutacyjnego.
 
  1. Na przyjęcie dziecka do  oddziału przedszkolnego, z którego przyjęciem związane są dodatkowe  skutki finansowe, dyrektor musi uzyskać zgodę organu prowadzącego.
 
Rozdział II
Zasady ujawniania i przechowywania danych osobowych kandydatów
  1. Administratorem danych zgromadzonych dla potrzeb postępowania rekrutacyjnego jest dyrektor szkoły.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych  jest pisemna zgoda wyrażona przez rodzica /prawnego opiekuna kandydata.
  3. Wnioski o przyjęcie dziecka do  oddziału przedszkolnego, są opatrzone klauzulą o wyrażeniu zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb postępowania rekrutacyjnego.
  4. Pracownik szkoły upoważniony przez dyrektora do gromadzenia wniosków i ich procedowania posiada upoważnienie do przetwarzania danych osobowych.
  5. Udostępnianie  danych osobowych w procedurze naboru reguluje
    art. 20 zc ust.1-4 ustawy o systemie oświaty.
  6. Przechowywanie danych osobowych reguluje art. 20 ze ustawy o systemie oświaty.
 
Rozdział IV
Zadania komisji rekrutacyjnej
 
Komisja rekrutacyjna działa w składzie:
  1. przewodniczący komisji – Elżbieta Waszkowiak
  2. członek komisji – Anna Grzegorek
  3. sekretarz komisji – Beata Niemczyk
 W skład komisji rekrutacyjnej nie mogą wchodzić:
  1. dyrektor szkoły, w której działa komisja,
  2. osoba, której dziecko uczestniczy w postępowaniu rekrutacyjnym przeprowadzanym do danego  oddziału przedszkolnego .
Komisja rekrutacyjna przeprowadza postępowanie rekrutacyjne na wniosek rodzica.
Komisja rekrutacyjna ustala wyniki postępowania rekrutacyjnego i podaje do publicznej wiadomości  alfabetyczną listy kandydatów zakwalifikowanych  i kandydatów niezakwalifikowanych.
Przewodniczący komisji rekrutacyjnej posiada uprawnienia do sprawdzania danych zawartych w oświadczeniach stanowiących załączniki do wniosku o przyjęcie kandydata do przedszkola w tym:
     1)może żądać dokumentów potwierdzają informacje zawarte
   w oświadczeniach  np. o wielodzietności, o samotnym wychowaniu,
     2) może zwrócić się do  burmistrza miasta o potwierdzenie podanych  informacji.
Komisja rekrutacyjna sporządza protokół postępowania rekrutacyjnego.
Komisja rekrutacyjna sporządza i podaje do publicznej wiadomości  (poprzez wywieszenie na terenie szkoły) alfabetyczną listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, opatrzoną podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej i datą podania do wiadomości. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów przyjętych i nieprzyjętych lub informacje o liczbie wolnych miejsc.
 
 
Rozdział V
Procedura odwoławcza
 
1.  W terminie 7 dni od daty opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic  może wystąpić do Komisji rekrutacyjnej z wnioskiemo sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
2. W terminie  5 dni od dnia wystąpienia rodzica  z wnioskiem Komisja  sporządza uzasadnienie odmowy przyjęcia, które zawiera: przyczyny odmowy przyjęcia w tym najniższą liczbę punktów, która upoważniała do przyjęcia oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
3  W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia Rodzic może wnieść odwołanie  do dyrektora  od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
4. W terminie 7 dni od dnia  otrzymania odwołania dyrektor rozpatruje odwołanie.
5. Na rozstrzygnięcia dyrektora służy Rodzicowi skarga do sądu administracyjnego.
 
 
                    Harmonogram i zasady postępowania rekrutacyjnego
                              na rok szkolny 2016/2017
 
 
  1. Rodzice dzieci ubiegających się o przyjęcie do oddziału przedszkolnego  składają  deklaracje  w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego.(art. 20w, ust.2).
  2. Wypełnione deklaracje należy składać w terminie od 1 sierpnia do 5 sierpnia 2016 r.
  3. Nie złożenie w wyznaczonym terminie deklaracji oznacza rezygnację z miejsca w oddziale przedszkolnym.
  4. Rekrutacja do oddziału przedszkolnego  na rok szkolny 2016/2017  będzie odbywała 8-11 sierpnia  2016 r.
  5. Dyrektor powołuje  zarządzeniem komisję rekrutacyjną w terminie od 22 do 26 lipca 2016 r.
  6. 12 sierpnia 2016r. komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziału przedszkolnego.;
  7. od 16 sierpnia do 19 sierpnia 2016r. rodzice dzieci zakwalifikowanych będą mieli czas na potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do  placówki w postaci pisemnego oświadczenia
  8. 22 sierpnia 2016r.  komisja rekrutacyjna poda do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
 
 
 
Zarządzenie nr 14/2016
Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
z dnia 26.07.2016r.
w sprawie: powołania Komisji Rekrutacyjnej
 
Na podstawie art. 20zb ust. 1 Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty(t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.) zarządza, co następuje:
 
§ 1
Powołuje się Komisję Rekrutacyjną (zwaną dalej Komisją) do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2016/2017 w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie.
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym zgodnie z przyjętym regulaminem postępowania rekrutacyjnego.
2. Ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
3. Ustalenie i podanie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do publicznej wiadomości.
4. Sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego.
5. Sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata.
§ 3
W skład Komisji wchodzą:
 
Elżbieta Waszkowiak   –nauczyciel –Przewodniczący Komisji,
Anna Grzegorek –nauczyciel – Członek Komisji,
Beata Niemczyk  –nauczyciel – Członek Komisji
§ 4
1. Komisja obraduje na posiedzeniach.
2. Najpóźniej w terminie trzech dni od posiedzenia Komisji sporządza się protokół z jej posiedzenia.
3. Posiedzenia Komisji zwołuje i prowadzi przewodniczący.
4. Prace komisji są prowadzone, jeżeli w posiedzeniu komisji bierze udział co najmniej 2/3 osób wchodzących w jej skład.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Siegel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Siegel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-12 10:15:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-12 10:15:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-03 12:25:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8930 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji