Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witnicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-07-06 20:44:41 przez Krzysztof Kumor

Akapit nr - brak tytułu

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w trybie zapytania ofertowego „na zakup wraz z dostawą żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Witnicy”
Podstawa prawna:
Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), przepisy w/w ustawy nie mają zastosowania.
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkolno – Przedszkolny  w Witnicy
ul. Wiosny Ludów 14
66-460 Witnica
E-mail: ; tel./fax 957515020, tel. 957515039,
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Urszula Krzyżanowska – intendent
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z grupy kodów
(kod CPV 15000000-8, CPV 15100000-9, CPV 15500000-3, CPV 15229000-9,
CPV 03100000-2, CPV 15300000-1, CPV 15600000-4,CPV 15400000-2, CPV 15810000-9, CPV 15894200-3, CPV: 15800000 -6) do Przedszkola Miejskiego „Bajka” w Witnicy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia.
Zamówienie z podziałem na zadania:
  • zadanie 1 - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich (kod CPV 15810000-9)
  • zadanie 2 - dostawa mleka, produktów mleczarskich i jaj (kod CPV 15500000-3, CPV 15511000- 3, CPV 03000000-1)
  • zadanie 3 - dostawa mięsa, wędlin i świeżego drobiu (kod CPV 15100000-9, CPV 15112000-6)
  • zadanie 4 - dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty (kod CPV 15000000-8, CPV 15300000-1)
  • zadanie 5 - dostawa artykułów spożywczych - różnych (kod CPV 15600000-4, CPV 15894200-3, CPV 15300000-1, CPV 15100000-9, CPV: 15800000 -6)
 
 
Oferent może złożyć tylko jedna ofertę:
  1. na całe zamówienie
  2. na wybrane zadania lub części zadań
 
  • Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
  • Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno - spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
  • Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
  • W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
  • Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
  • Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo-jakościowej odbieranej żywności.
  • Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu.
  • Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
  • Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP na własny koszt i ryzyko w godz. 6:00 - 8:00 (lub zgodnie z umową) następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
  • Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
  • Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
  • Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
  • Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
Mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min 18°C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek), owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
  1. Termin realizacji zamówienia:
  • Realizacja zamówienia: od 01.09.2017 r. do 31.08.2018 r. z wyłączeniem okresu przerwy wakacyjnej 02.07.2018 – 31.07.2018 r.
  • Termin płatności musi wynosić 30 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury lub rachunku.
  1. Warunki realizacji zadania
· Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
· Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
  • posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
  • posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
  • dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadającym wymogom HACCP,
  • dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
  1. Kryteria wyboru:
  • cena – 100 %,
  • Za cenę przyjmuje się wartość ogółem brutto wskazaną przez oferenta w poszczególnych kosztorysach ofertowych wg pakietów (Załączniki od nr 1, wiersz „RAZEM BRUTTO:”).
  • Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym.
  • Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty, muszą być liczone z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
  • Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji formularza cenowego.
  • Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  • Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  • Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
  1. Wymagane dokumenty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
  1. Wypełniony komputerowo i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz kosztorys cenowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie – załącznik nr 2
 
  1. Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin składania ofert:
  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  2. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
  3. Należy podać cenę jednostkową za dane zadanie oraz cenę całego zamówienia.
  4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  5. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cenę dostawy na miejsce – Przedszkole Miejskie w Witnicy.
  6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  7. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zaklejonej kopercie. Kopertę należy opisać według poniższego wzoru:
Zespół  Szkolno – Przedszkolny w Witnicy.
OFERTA - zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego „Bajka” w Witnicy
  1. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2017 roku o godzinie 1000
  2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w:
Sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Szkoła Podstawowa
ul. Wiosny Ludów 14
66-460 Witnica
w godz. od 800 do 1400
 
  1. Otwarcie ofert:
01.08.2017 roku, godzina 1400
Przedszkole Miejskie „Bajka” w Witnicy, ul. Wiosny Ludów 4, 66-460 Witnica
Gabinet Dyrektora Przedszkola
  1. Informacje dodatkowe
  1. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, podpisując umową.
  3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  4. Do niniejszego nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia prowadzonego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy.
 
 
 
Dyrektor Zespołu
Szkolno – Przedszkolnego w Witnicy
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)
2. Załącznik nr 2 Oświadczenie
3. Załącznik nr 3 projekt umowy.

Załączniki