Rejestr zmian
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-07-06 20:44:41 przez Krzysztof Kumor
Akapit nr - brak tytułu
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro w trybie zapytania ofertowego „na zakup wraz z dostawą żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Witnicy”
Podstawa prawna:
Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), przepisy w/w ustawy nie mają zastosowania.
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Witnicy
ul. Wiosny Ludów 14
66-460 Witnica
E-mail:
; tel./fax 957515020, tel. 957515039,
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:
Urszula Krzyżanowska – intendent
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z grupy kodów
(kod CPV 15000000-8, CPV 15100000-9, CPV 15500000-3, CPV 15229000-9,
CPV 03100000-2, CPV 15300000-1, CPV 15600000-4,CPV 15400000-2, CPV 15810000-9, CPV 15894200-3, CPV: 15800000 -6) do Przedszkola Miejskiego „Bajka” w Witnicy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia.
Zamówienie z podziałem na zadania:
- zadanie 1 - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich (kod CPV 15810000-9)
- zadanie 2 - dostawa mleka, produktów mleczarskich i jaj (kod CPV 15500000-3, CPV 15511000- 3, CPV 03000000-1)
- zadanie 3 - dostawa mięsa, wędlin i świeżego drobiu (kod CPV 15100000-9, CPV 15112000-6)
- zadanie 4 - dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty (kod CPV 15000000-8, CPV 15300000-1)
- zadanie 5 - dostawa artykułów spożywczych - różnych (kod CPV 15600000-4, CPV 15894200-3, CPV 15300000-1, CPV 15100000-9, CPV: 15800000 -6)
Oferent może złożyć tylko jedna ofertę:
- na całe zamówienie
- na wybrane zadania lub części zadań
- Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
- Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno - spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
- Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
- W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 3 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
- Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
- Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo-jakościowej odbieranej żywności.
- Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w danym roku szkolnym. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu.
- Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
- Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP na własny koszt i ryzyko w godz. 6:00 - 8:00 (lub zgodnie z umową) następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
- Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
- Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
- Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
- Wymagania szczegółowe dla mrożonek:
Mrożonki powinny być opakowane z zewnątrz kartonem, wewnątrz folią, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min 18°C, owoce lub warzywa jednolite tej samej odmiany, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek), owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki, brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
- Termin realizacji zamówienia:
- Realizacja zamówienia: od 01.09.2017 r. do 31.08.2018 r. z wyłączeniem okresu przerwy wakacyjnej 02.07.2018 – 31.07.2018 r.
- Termin płatności musi wynosić 30 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury lub rachunku.
- Warunki realizacji zadania
· Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
· Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
- dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadającym wymogom HACCP,
- dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
- Kryteria wyboru:
- cena – 100 %,
- Za cenę przyjmuje się wartość ogółem brutto wskazaną przez oferenta w poszczególnych kosztorysach ofertowych wg pakietów (Załączniki od nr 1, wiersz „RAZEM BRUTTO:”).
- Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym.
- Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty, muszą być liczone z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
- Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji formularza cenowego.
- Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- Wymagane dokumenty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
- Wypełniony komputerowo i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz kosztorys cenowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie – załącznik nr 2
- Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin składania ofert:
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
- Należy podać cenę jednostkową za dane zadanie oraz cenę całego zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cenę dostawy na miejsce – Przedszkole Miejskie w Witnicy.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zaklejonej kopercie. Kopertę należy opisać według poniższego wzoru:
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Witnicy.
OFERTA - zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego „Bajka” w Witnicy
- Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2017 roku o godzinie 1000
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w:
Sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Szkoła Podstawowa
ul. Wiosny Ludów 14
66-460 Witnica
w godz. od 800 do 1400
- Otwarcie ofert:
01.08.2017 roku, godzina 1400
Przedszkole Miejskie „Bajka” w Witnicy, ul. Wiosny Ludów 4, 66-460 Witnica
Gabinet Dyrektora Przedszkola
- Informacje dodatkowe
- Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
- Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, podpisując umową.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Do niniejszego nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia prowadzonego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy.
Dyrektor Zespołu
Szkolno – Przedszkolnego w Witnicy
W załączeniu:
1. Załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)
2. Załącznik nr 2 Oświadczenie
3. Załącznik nr 3 projekt umowy.