ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacje o Starostwie Powiatowym we Wschowie w języku łatwym do czytania (ETR)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Wschowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Woźna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-10 11:13:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maja Woźna
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-10 11:14:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maja Woźna
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-10 11:14:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
200 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »