ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni Osowa Sień 45f 67-400 Wschowa

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni

Data udostępnienia: 2022-06-27

Ogłoszono dnia: 2022-06-27

Termin składania dokumentów: 2022-07-15 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karnoskarbowe,
  4. wykształcenie wyższe (najlepiej o profilu administracyjnym lub ekonomicznym) z co najmniej dwuletnim stażem pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie z co najmniej czteroletnim stażem pracy na podobnym stanowisku,
  5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku referenta
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość prawa oświatowego, przepisów: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych.
  2. biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, PowerPoint), poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów Internetu,
  3. umięjętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność redagowania pism urzędowych,
  5. znajomość programów System Informacji Oświatowej, Dziennik elektroniczny VULCAN, Kadry VULCAN, Magazyn Vulcan. Inwentarz Vulcan
  6. umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań,
  7. znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
  8. dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność, perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Ogólny zakres obowiązków:
 
1.  zapewnia sprawną obsługę kancelaryjno- biurową,
2. kierowanie ruchem gości i interesantów, organizacja spotkań z dyrektorem szkoły,
3. prowadzenie spraw kancelaryjnych i doręczanie korespondencji służbowej nauczycielom,
4. prowadzenie spraw osobowych uczniów,
5. przyjmowanie, wysyłanie i redagowanie pism, podań, dokumentów i innej korespondencji,
6. udzielanie informacji w zakresie działalności szkoły,
7. prowadzenie dokumentacji z rekrutacji uczniów,
8. wydaje legitymacje uczniowskie, karty rowerowe, wypisuje  duplikaty świadectw szkolnych,
9. przestrzeganie tajemnicy  zawodowej związanej z prowadzeniem akt osobowych,
10. sporządzanie umów o pracę,
11. sporządzanie świadectw pracy,
12. prowadzenie ewidencji urlopów pracowników oraz ewidencji czasu pracy,
13. prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy,
14. prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem do pracy,
15. kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i stanowiskowego oraz okresowe bhp,
16. kierowanie pracowników na badania okresowe, sanitarno- epidemiologiczne i po długotrwałym zwolnieniu,
17. prowadzenie zapotrzebowania w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
18. zajmowanie się wypadkami pracowników w pracy i w drodze do pracy, prowadzenie rejestru,
19. prowadzenie rejestru wypadków uczniów,
20. sporządzanie inwentaryzacji majątku szkoły,
21. sprawdza, prowadzi pocztę elektroniczną szkoły,
22. prowadzi ewidencję uczniów i pracowników szkoły,
23. sporządza sprawozdania do Systemu Informacji Oświatowej,
24. prowadzi magazyn przyjęć opału,
25. prowadzi rejestr fraktur z łącznym ich opisem,
26. przygotowywane zestawień, sprawozdań,
27. prowadzi ewidencję nadgodzin nauczycieli,
28 . prowadzi ewidencję delegacji,
      29. gromadzi dokumentację Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
 
  1. list motywacyjny,
  2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
  5. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  9. dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje i umiejętności.
  10. oświadczenie o przetwarzaniu danycch osobowych
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być zaopatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity:Dz.U.2018.poz.10000

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-15 14:00:00
b. Sposób:
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ” w sekretariacie Szkoły Podstawowej im Stanisława Staszica w Osowej Sieni
c. Miejsce:
Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni  Osowa Sień 45f 67-400 Wschowa 

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku przesłania ofert listem, liczy się data wpływu do Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni
5. W przypadku braku danych na kopercie umożliwiających kontakt z kandydatem oferta pozostawiona będzie bez rozpatrzenia.
6. Oferty złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
7. W konkursie nie dopuszcza się ofert składanych w postaci elektronicznej.
8. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrekroa szkoły. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
9. Na żądanie szkoły kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt 4-7,12-13. Ponadto przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja ma prawo żądać przedstawienia przez kandydata dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
10. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Szkole Podstawowej w Osowej Sieni
11. Termin rozpoczęcia pracy 1 wrzesień 2022 r.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni,67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest nim : Marek Biedak, email:  inspektor@cbi24.pl.
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
  4. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  5. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby, z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku
z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mikołaj Błaszczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-27 12:23:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mikołaj Błaszczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-27 12:31:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mikołaj Błaszczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-29 08:40:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony