Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni Osowa Sień 45f 67-400 Wschowa
Wymiar etatu: 1 etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni
Data udostępnienia: 2022-06-27
Ogłoszono dnia: 2022-06-27
Termin składania dokumentów: 2022-07-15 14:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karnoskarbowe,
- wykształcenie wyższe (najlepiej o profilu administracyjnym lub ekonomicznym) z co najmniej dwuletnim stażem pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie z co najmniej czteroletnim stażem pracy na podobnym stanowisku,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku referenta
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa oświatowego, przepisów: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych.
- biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, PowerPoint), poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów Internetu,
- umięjętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- znajomość programów System Informacji Oświatowej, Dziennik elektroniczny VULCAN, Kadry VULCAN, Magazyn Vulcan. Inwentarz Vulcan
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań,
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
- dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność, perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ogólny zakres obowiązków:
1. zapewnia sprawną obsługę kancelaryjno- biurową,
2. kierowanie ruchem gości i interesantów, organizacja spotkań z dyrektorem szkoły,
3. prowadzenie spraw kancelaryjnych i doręczanie korespondencji służbowej nauczycielom,
4. prowadzenie spraw osobowych uczniów,
5. przyjmowanie, wysyłanie i redagowanie pism, podań, dokumentów i innej korespondencji,
6. udzielanie informacji w zakresie działalności szkoły,
7. prowadzenie dokumentacji z rekrutacji uczniów,
8. wydaje legitymacje uczniowskie, karty rowerowe, wypisuje duplikaty świadectw szkolnych,
9. przestrzeganie tajemnicy zawodowej związanej z prowadzeniem akt osobowych,
10. sporządzanie umów o pracę,
11. sporządzanie świadectw pracy,
12. prowadzenie ewidencji urlopów pracowników oraz ewidencji czasu pracy,
13. prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy,
14. prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem do pracy,
15. kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i stanowiskowego oraz okresowe bhp,
16. kierowanie pracowników na badania okresowe, sanitarno- epidemiologiczne i po długotrwałym zwolnieniu,
17. prowadzenie zapotrzebowania w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
18. zajmowanie się wypadkami pracowników w pracy i w drodze do pracy, prowadzenie rejestru,
19. prowadzenie rejestru wypadków uczniów,
20. sporządzanie inwentaryzacji majątku szkoły,
21. sprawdza, prowadzi pocztę elektroniczną szkoły,
22. prowadzi ewidencję uczniów i pracowników szkoły,
23. sporządza sprawozdania do Systemu Informacji Oświatowej,
24. prowadzi magazyn przyjęć opału,
25. prowadzi rejestr fraktur z łącznym ich opisem,
26. przygotowywane zestawień, sprawozdań,
27. prowadzi ewidencję nadgodzin nauczycieli,
28 . prowadzi ewidencję delegacji,
29. gromadzi dokumentację Zakładowego Funduszu Świadczeń SocjalnychV. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- dokumenty potwierdzające inne kwalifikacje i umiejętności.
- oświadczenie o przetwarzaniu danycch osobowych
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być zaopatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity:Dz.U.2018.poz.10000
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-15 14:00:00
b. Sposób:
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ” w sekretariacie Szkoły Podstawowej im Stanisława Staszica w Osowej Sieni
c. Miejsce:
Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni Osowa Sień 45f 67-400 Wschowa
VII. Informacje dodatkowe:
W przypadku przesłania ofert listem, liczy się data wpływu do Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni
5. W przypadku braku danych na kopercie umożliwiających kontakt z kandydatem oferta pozostawiona będzie bez rozpatrzenia.
6. Oferty złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
7. W konkursie nie dopuszcza się ofert składanych w postaci elektronicznej.
8. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrekroa szkoły. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
9. Na żądanie szkoły kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt 4-7,12-13. Ponadto przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja ma prawo żądać przedstawienia przez kandydata dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
10. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Szkole Podstawowej w Osowej Sieni
11. Termin rozpoczęcia pracy 1 wrzesień 2022 r.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), którego przepisy mają zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r. wiem, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni,67-400 Wschowa
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest nim : Marek Biedak, email: inspektor@cbi24.pl.
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
- Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby, z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku
z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mikołaj Błaszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-27 12:23:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mikołaj Błaszczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-27 12:31:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mikołaj Błaszczyk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-29 08:40:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 187 raz(y) |