ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Brzeźnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130 000 PLN

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

II ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę zabawek, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy i oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Chotkowie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzeźnica

Informacja ogłoszona dnia 2020-09-09 14:47:46 przez Jarosław Nowak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Brzeźnica, 9.09.2020 r.
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę zabawek, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych
dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy
i oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Chotkowie,
dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzeźnica
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Brzeźnica
ul. Zielonogórska 30, 68-113 Brzeźnica
NIP 924168555, REGON 970770830
 
2. Tryb udzielania zamówienia
Tryb udzielenia zamówienia jest zgodny z aktualnymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwane dalej Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności z dnia 22 sierpnia 2019 r.
Zapytanie ofertowe zamieszczone jest na stronie internetowej Zamawiającego.
 
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Kody CPV:
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy
37510000-6 – Lalki
37000000-8 – Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały
i akcesoria artystyczne
37520000-9 – Zabawki
39221100-8 – Zastawa kuchenna 
32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
30213100-6 – Komputery przenośne
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
39161000-8 – Meble przedszkolne
39290000-1 – Wyposażenie różne
37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawę zabawek, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy (zał. 6-8) i oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Chotkowie (zał. 9-11) w ramach realizacji projektu pt.” Poprawa dostępności i edukacji przedszkolnej w Gminie Brzeźnica poprzez utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych w Brzeźnicy i Chotkowie współfinansowanego z Europejskiego Funduszy społecznego w ramach regionalnego programu operacyjnego lubuskie 2020 w ramach: Osi priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej- projekty realizowane poza formułą ZIT”- Umowa RPLB.08.01.01-08-006/20-00
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek wskazania na znaki towarowe, pochodzenie lub producenta należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia:
  1. oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy, ul. Zielonogórska 26
  2. oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Chotkowie, ul. Kożuchowska 68
Termin realizacji – 30 września  2020 r.
 
 
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny    spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie wykonawcy;
  2. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – oświadczenie wykonawcy.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
  1. oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 Formularz oferty oraz załącznik nr 4;
  2. oświadczenie Wykonawcy o braku powiązania osobowego i kapitałowego  załącznik nr 5.
 
6. Informacje na temat zakresu wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Razem z ofertą należy złożyć oświadczenie o braku powiązania osobowego i kapitałowego z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
 
 
7. Zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy (załącznik nr 3) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
  1. zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi;
  2. zmiany spowodowane:
  • siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym,
  • zmianą obowiązującej stawki podatku VAT,
  • zmianą unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
  • zmianami formalno-organizacyjnymi.
Przewidziane wyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Warunki zmiany umowy nie przyznają Wykonawcy jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.
 
8. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zastosowane kryterium ceny
            Cena oferty (brutto) – 100 %.
Cena (100%) – liczba punktów, w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 100, wg. wzoru:
            C = (Cmin./Cb )*100
gdzie:
            C – liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
            Cmin. – cena najtańszej oferty,
            Cb – cena badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty o czym informuje Oferenta. Jeżeli oferent nie poinformuje Zamawiającego o zaakceptowaniu dokonanej korekty Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie.
Zamawiający zastrzega sobie (przed podpisaniem umowy) możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty w sposób nieznaczny przekracza kwotę, którą Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia. Jeżeli więcej niż jeden Oferent złożyli oferty, które uzyskały największą liczbę punktów i zarazem we wszystkich tych ofertach cena w sposób nieznaczny przekracza kwotę, którą Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający negocjuje ceny ze wszystkimi tymi Oferentami. 
W sytuacji, w której Oferent nie wyrazi zgody na negocjowanie ceny do wartości, którą Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania oferty i unieważnienia postępowania w całości lub części – także bez podania przyczyny.
 
 
9. Wymagania
Wyszczególniony w przedmiocie zamówienia asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia. Dostarczane meble, zabawki i pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności, spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, które Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego.
 
 
10. Kontakt z Wykonawcami
Dodatkowych informacji w sprawie zamówienia udziela:
Pani Elżbieta Sipurzyńska-Tomczyszyn, tel. 68 3771320
Pan  Andrzej Budakowski , tel. 683771660
Pani Jolanta Czarnogrodzka tel. 683771670
 
11. Sposób, termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do formularza oferty należy załączyć formularz cenowy (załącznik nr 2) oraz oświadczenia (załączniki nr 4, 5). Strony oferty i wszystkich załączników powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Każda poprawka w treści oferty powinna być parafowana przez Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy.
Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta  na dostawę zabawek, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brzeźnicy i oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej
w Chotkowie”
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać listownie na adres Zamawiającego.
Termin i miejsce składania ofert – 16 września 2020 r. do godz.15.00, siedziba Zamawiającego:
Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Zielonogórska 30, 68-113 Brzeźnica.
Dopuszcza się złożenie oferty w formie:
-  elektronicznej na adres ,
 - fax-em  nr 683771302.
 
12. Pozostałe informacje:
W przypadku przedstawienia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem ofertowym lub nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania i nie będzie dalej uwzględniana przy ocenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  • zmiany lub unieważnienia niniejszego ogłoszenia,
  • zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
  • unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty,
  • wezwanie Wykonawcy do złożenia wyjaśnień i/lub uzupełnienia złożonej oferty.
W przypadku wyboru oferty oraz podpisania umowy, płatności przekazywane będą na wskazany numer konta w terminie do 30 dni, po przedłożeniu faktury lub rachunku (nie częściej niż raz na miesiąc).
Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brzeźnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Poniedziałek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-09 14:45:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Nowak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-09 14:47:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Nowak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-24 14:40:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
523 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony