Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko Kierownika referatu Finansowo Księgowego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Dąbie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2018-09-03
Ogłoszono dnia: 2018-09-03 przez Małgorzata Nowicka - Szymańska
Termin składania dokumentów: 2018-09-17 15:30:00
Nr ogłoszenia: 4/2018
Zlecający: Wójt Gminy Dąbie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej trzyletnie doświadczenie w księgowości.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa związanych z sektorem finansów publicznych: ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych (oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej), ustawa o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej, znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej.
- Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej;
- Dobra umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
- Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych.
- Cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne.
- Wiedza z zakresu kontroli zarządczej i egzekucji należności.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie ksiąg rachunkowych jednostki Urząd Gminy oraz funduszu i środków pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opracowywanie planów finansowych jednostki w zakresie dochodów i wydatków.
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym.
- Dekretowanie dowodów księgowych potwierdzona własnoręcznym podpisem.
- Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach.
- Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu.
- Przygotowywanie przelewów i ich realizacja.
- Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.
- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków.
- Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych.
- Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
- Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu
- Prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji miesięcznych, przesyłanie elektronicznie plików JPK do urzędu skarbowego.
- Nadzór nad pracą referatu.
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim (wyjazdy na szkolenia). Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych. Wyposażone w niezbędne urządzenia techniczne. Praca odbywa się w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy, przy czym dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym istnieje obowiązek odbycia służby przygotowawczej. Współpraca z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dyplomów potwierdzające uzyskane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”;
- klauzulę informacyjną oraz oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem;
- kserokopia pierwszej strony dowodu osobistego potwierdzająca obywatelstwo polskie;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-17 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „KONKURS-Kierownik FK”” w Sekretariacie Urzędu Gminy Dąbie, ul. Szeroka 4 w godzinach: 730 – 1530 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 września 2018r. (liczy się data wpływu do urzędu).