ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Skarbnik

Miejsce pracy: Urząd Gminy Dąbie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2022-07-08

Ogłoszono dnia: 2022-07-08

Termin składania dokumentów: 2022-07-22 14:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2022

Zlecający: Wójt Gminy Dąbie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  5. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  6. spełnienie jednego z poniższych warunków:
  1. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  2. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  3. wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości jednostek sektora finansów publicznych;
  2. znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, a także innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Gminy;
  3. dobra umiejętność obsługi komputera;
  4. cechy osobowości: sumienność, zaangażowanie, systematyczność, , umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy, predyspozycje kierownicze, dyspozycyjność, odporność na stres;
  5. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Skarbnik gminy jest jednocześnie głównym księgowym budżetu. Zadania głównego księgowego
jednostki sektora finansów publicznych określa art. 54 ust.1 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U z
2021 r. poz. 305).
Do zadań Skarbnika Gminy należy prowadzenie gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
  1. nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Gminy, wnioskowanie jego zmian;
  2. koordynowanie planowania budżetu gminy;
  3. opracowywanie projektów uchwał w sprawie budżetu, a także projektów uchwał w sprawie zatwierdzenia sprawozdań z wykonania budżetu;
  4. wykonywanie budżetu oraz prowadzenie kontroli finansowej i gospodarczej;
  5. opracowywanie analiz gospodarki finansowej gminy oraz wynikających z nich wniosków;
  6. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, oraz informowanie rady oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej o odmowie złożenia kontrasygnaty;
  7. opracowywanie procedur kontroli finansowej w Urzędzie Gminy i kontrola ich przestrzegania;
  8. nadzór nad gospodarką finansową gminy, a w szczególności odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  9. nadzór nad prowadzeniem rachunkowości i ewidencją majątku gminy;
  10. przedkładanie wójtowi sprawozdań finansowych i opisowych z realizacji budżetu gminy;
  11. pełnienie nadzoru nad gospodarką finansową jednostek organizacyjnych gminy;
  12. kierowanie, organizowanie pracy, koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez poszczególnych pracowników w podległej komórce organizacyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zarządzeniami i poleceniami Wójta;
  13. nadzorowanie dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w podległej komórce organizacyjnej;
  14. koordynowanie oraz nadzorowanie prawidłowości i terminowości postępowań administracyjnych prowadzonych w podległej komórce organizacyjnej;
  15. wskazywanie propozycji sposobu realizacji zadań Gminy w zakresie dotyczącym podległej komórki organizacyjnej;
  16. podpisywanie pism, dokumentów, umów w zakresie określonym na podstawie odrębnego upoważnienia Wójta;
  17. nadzór nad prawidłowym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej i obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt podległych pracowników;
  18. określanie zakresów czynności pracownikom zatrudnionym w podległej komórce organizacyjnej oraz ich zmiana i bieżąca aktualizacja;
  19. organizowanie i nadzorowanie sprawnej i kompetentnej obsługi obywateli, prowadzenie postępowań w sposób budzący zaufanie jego uczestników do władzy publicznej oraz terminowego załatwiania indywidualnych spraw;
  20. opracowywanie okresowych ocen podległych pracowników;
  21. zapewnienie organizacyjno-technicznych warunków ochrony danych osobowych oraz przestrzegania procedur i zasad systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz nadzór nad przestrzeganiem tych zasad przez podległych pracowników;
  22. udostępnianie informacji w Biuletynie informacji Publicznej;
  23. współpraca z kierownikami pozostałych komórek organizacyjnych i kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie zadań realizowanych przez Gminę;
  24. realizacja obowiązków i odpowiedzialność w zakresie gromadzenia dochodów budżetowych oraz wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny celem uzyskania najlepszych efektów przy danych nakładach, w ramach realizacji przypisanych zadań;
  25. planowanie i wykonanie wydatków związanych z zakresem realizowanych zadań

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy: 1 etat
  2. forma zatrudnienia: powołanie (zgodnie z art.4 ust.1 pkt.2 o pracownikach samorządowych) Do stosunku pracy nawiązanego na podstawie powołania mają zastosowanie przepisy kodeksu pracy (art.68 – 72);
  3. praca biurowa przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin.

V. Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • list motywacyjny
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dyplomów potwierdzające uzyskane wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy;
  • oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
  • oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam     z pełni praw publicznych”;
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • klauzulę informacyjną oraz oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z  ogłoszonym naborem;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-22 14:30:00
b. Sposób:
Zasady przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej
  1. Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowy kwalifikacyjne.                O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymogi formalne – określone w niniejszym ogłoszeniu – będą informowani telefonicznie.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
  3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz osób, które nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po upływie tego terminu zostaną zniszczone.
  4. Wójt Gminy Dąbie może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie konkursowe bez wyłonienia kandydata.
  5. Ze względu na zasady powoływania Skarbnika określone w art.18 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2022 poz. 559, 583, 1005, 1079) – osoba wyłoniona w konkursie zostanie przedstawiona jako kandydat do powołania na Skarbnika przez Radę Gminy Dąbie.
c. Miejsce:
 
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach  z  dopiskiem „KONKURS na stanowisko Skarbnika Gminy Dąbie”  na adres Urzędu Gminy Dąbie ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie lub w sekretariacie w dniach i godzinach: poniedziałek 730 -  1630 , wtorek-czwartek 730 -  1530 , piątek 730 – 1430 w nieprzekraczalnym terminie do dnia   22 lipca 2022r.  (liczy się data wpływu do urzędu).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Dąbie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Nowicka-Szymańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-08 11:07:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mateusz Gruszczyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-08 11:08:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Kijewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-19 15:25:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1051 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony