ˆ

Wydział Spraw Społecznych

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-12 01:24:26 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Zameldowanie na pobyt stały
 
Opis:
Zameldowanie na pobyt stały może nastąpić w miejscu faktycznego pobytu. Osoby posiadające karty mobilizacyjne winny zgłosić przed zameldowaniem zmianę miejsca pobytu w WKU i uzyskać potwierdzenie dokonania obowiązku na formularzu meldunkowym. W przypadku zgłoszenia zameldowania dziecka pod innym adresem niż rodziców, wymagane jest orzeczenie sądu miejscu pobytu dziecka, bądź złożenie oświadczenia przed urzędnikiem o ustaleniu miejsca pobytu dziecka. Przy zameldowaniu osób nie posiadających tytułu prawnego do lokalu wymagana jest obecność właściciela (współwłaściciela lokalu), najemcy osoby posiadającej spółdzielcze prawo do lokalu. Osoby te potwierdzają fakt pobytu na zgłoszeniu meldunkowym w obecności pracownika urzędu. W przypadku braku potwierdzenia pobytu, zameldowanie może być dokonane po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego.
 
Wymagane załączniki:
Zgłoszenie pobytu stałego na obowiązującym formularzu: [ pobierz ]
Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (dotyczy osób zameldowanych wcześniej w innych miejscowościach).
Dowód osobisty.
Ważny paszport polski (dotyczy osób powracających z zagranicy).
Skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeśli zameldowanie jego dotyczy).
Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej - mężczyzn do lat 60 i kobiet posiadających ten dokument).
Dokument stwierdzający prawo własności lokalu, najmu, spółdzielcze prawo do lokalu.
 
Termin realizacji:
Od ręki.
 
Opłaty:
Nie ma.
 
Tryb odwoławczy:
Etapy:
Wydział Spraw Obywatelskich, pokój nr 19, tel. 3555958
 
Podstawa prawna:
Art. 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 29, 47 ust. 2 ustawy z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960)
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24.XII.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Dz.U. z 2002 r. nr 236 poz 1999.


 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Kożuchów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-12 00:59:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zasilenie Danymi
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-12 01:24:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zasilenie Danymi
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-12 01:24:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1149 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony