Robert Maciąg
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
SESJA NR XXIV/12 Z DNIA 25 CZERWCA 2012
Informacja ogłoszona dnia 2012-09-03 13:11:31 przez Krzysztof Alejun
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wniosek:
Radny wniósł o sprzątanie schodów biegnących przy amfiteatrze.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
W dniu 10.07.2012 r. przekazane zostało zlecenie do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim o zwiększenie ilości prac porządkowych przy sprzątaniu schodów przy amfiteatrze.
Radny wniósł o sprzątanie schodów biegnących przy amfiteatrze.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
W dniu 10.07.2012 r. przekazane zostało zlecenie do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim o zwiększenie ilości prac porządkowych przy sprzątaniu schodów przy amfiteatrze.
Wniosek:
Radny zgłosił , iż przy zjeździe z mostu na ulicę Chrobrego widoczny jest duży nieład jeżeli chodzi o reklamy. Ponadto znajduje się tam tablica informująca o kierunku jazdy. Zapytał czy jest to teren gminny. Poprosił o sprawdzenie i zweryfikowanie tego.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
Teren naprzeciw mostu dz. nr 1077 jest terenem gminnym. Reklamy ustawione są w pasie drogi krajowej. W dniu 11.07.2012 r. skierowano pismo do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze o przesłanie opinii dotyczącej ustawionych reklam naprzeciw mostu przy znaku kierunkowym Słubice-Świebodzin, z uwzględnieniem czytelności znaku kierunkowego.
Radny zgłosił , iż przy zjeździe z mostu na ulicę Chrobrego widoczny jest duży nieład jeżeli chodzi o reklamy. Ponadto znajduje się tam tablica informująca o kierunku jazdy. Zapytał czy jest to teren gminny. Poprosił o sprawdzenie i zweryfikowanie tego.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
Teren naprzeciw mostu dz. nr 1077 jest terenem gminnym. Reklamy ustawione są w pasie drogi krajowej. W dniu 11.07.2012 r. skierowano pismo do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze o przesłanie opinii dotyczącej ustawionych reklam naprzeciw mostu przy znaku kierunkowym Słubice-Świebodzin, z uwzględnieniem czytelności znaku kierunkowego.
Pytanie:
Radny zapytał jakie jest stanowisko odnośnie muru przy ulicy WOP. Zapytał kiedy zostanie on naprawiony.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
Planowana odbudowa muru powinna zakończyć się do końca września br. Szacowany koszt naprawy to 25 tys. zł (wstępny kosztorys w załączeniu – do wiadomości Radnego). Obecnie w budżecie jest przeznaczona na ten cel kwota 10 tys. zł. Wydział IR szuka dodatkowych środków na odrestaurowanie muru. Nie ma nakazu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o natychmiastowym odbudowaniu muru, a wyłącznie nakaz zabezpieczenia terenu przyległego, co zostało zrealizowane. Jednakże ze względów bezpieczeństwa, po zabezpieczeniu środków finansowych, naprawimy mur przy ul. WOP.
Radny zapytał jakie jest stanowisko odnośnie muru przy ulicy WOP. Zapytał kiedy zostanie on naprawiony.
Odpowiedź pisemna Burmistrza:
Planowana odbudowa muru powinna zakończyć się do końca września br. Szacowany koszt naprawy to 25 tys. zł (wstępny kosztorys w załączeniu – do wiadomości Radnego). Obecnie w budżecie jest przeznaczona na ten cel kwota 10 tys. zł. Wydział IR szuka dodatkowych środków na odrestaurowanie muru. Nie ma nakazu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o natychmiastowym odbudowaniu muru, a wyłącznie nakaz zabezpieczenia terenu przyległego, co zostało zrealizowane. Jednakże ze względów bezpieczeństwa, po zabezpieczeniu środków finansowych, naprawimy mur przy ul. WOP.
Wniosek:
Radny stwierdził, iż nie otrzymał dokumentów odnośnie inwentaryzacji lamp.
Odpowiedź:
Burmistrz stwierdził, że Radny Maciąg otrzymał informację iż odpowiedzi dotyczące jego wniosku ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej otrzyma na sesji Rady Miejskiej. Przewodniczący nie zamknął jeszcze obrad. Dokumenty dotyczące inwentaryzacji lamp są przygotowane. Jednak kiedy Radny wychodzi przed końcem sesji, to nie może mieć pretensji, iż ich nie otrzymał.
Radny stwierdził, iż nie otrzymał dokumentów odnośnie inwentaryzacji lamp.
Odpowiedź:
Burmistrz stwierdził, że Radny Maciąg otrzymał informację iż odpowiedzi dotyczące jego wniosku ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej otrzyma na sesji Rady Miejskiej. Przewodniczący nie zamknął jeszcze obrad. Dokumenty dotyczące inwentaryzacji lamp są przygotowane. Jednak kiedy Radny wychodzi przed końcem sesji, to nie może mieć pretensji, iż ich nie otrzymał.
Pobierz dane XML SESJA NR XXIV/12 Z DNIA 25 CZERWCA 2012 Drukuj informację SESJA NR XXIV/12 Z DNIA 25 CZERWCA 2012
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Monika Karwowska-Pawłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-09-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Karwowska-Pawłowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-09-03 13:11:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-09-03 13:11:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-09-03 13:11:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 845 raz(y) |