ˆ

Grzegorz Noga

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SESJA NR X/2011 z dnia 19.05.2011

Informacja ogłoszona dnia 2012-06-03 22:20:51 przez Renata Piwowarczyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Pytanie:
Radny zapytał, do kogo należy zjazd z ulicy Poznańskiej na ulicę 1 Maja? Zwrócił uwagę na zły stan nawierzchni przejścia dla pieszych.
Odpowiedź:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami za stan skrzyżowania ulic 1 Maja - Poznańska odpowiada zarządca drogi wyższej kategorii, dlatego też remont przejścia na ul. 1 Maja musi wykonać GDDKiA, pismo w tej sprawie zostanie wystosowane do 10 czerwca 2011 r.
 
Pytanie:
Radny zapytał, czy istnieje możliwość zablokowania wjazdu przy bloku na ul. 1 Maja 1 - 3 i ogrodzenia tego terenu krawężnikiem? Zauważył, że miała być w tym miejscu uliczka dojazdowa do garażu.
Odpowiedź:
Przejazd przy bloku będzie zablokowany poprzez ustawienie słupków. Termin realizacji tego zadania: do końca czerwca 2011 r.
 
Pytanie:
Radny zapytał, czy w szkołach będzie catering? Co się stanie z wyposażeniem stołówek szkolnych? Ile będzie kosztować posiłek? Co z pracownikami zatrudnionymi w stołówkach? Czy będzie to dotyczyć również szkół i przedszkoli wiejskich?
Odpowiedź:
W sprawie stołówek szkolnych informuję, że nadal trwają negocjacje i rozmowy z personelem stołówek, dyrekcją placówek oświatowych oraz restauratorami w sprawie zasad żywienia uczniów od nowego roku szkolnego. Propozycje zmian zasad żywienia oraz przyczyny wprowadzenia tych zmian były wielokrotnie tematem rozmów z dyrektorami placówek oświatowych. Na bieżąco informujemy o ogromnym zadłużeniu gminy, wynoszącym obecnie blisko 29 mln zł. Koszt utrzymania wszystkich stołówek wynosi około 320 tys. zł rocznie (płace pracowników kuchni oraz media). Rozwiązanie jakie proponujemy wiąże się ze świadczeniem posiłków przez podmioty zewnętrzne, przygotowane w wydzierżawionych kuchniach szkolnych lub kuchniach podmiotów zewnętrznych. Pragniemy zachować niezmienioną jakość oraz cenę posiłków. Szukamy również rozwiązania, które pozwoli na zachowanie miejsc pracy dla personelu. Posiłki, w każdym z wariantów, podawane będą w stołówkach szkolnych (pozostających we władaniu dyrektorów), w tych samych naczyniach, jak odbywało się to dotychczas. O tym, czy osoby postronne mogłyby korzystać ze stołówki decydować będzie dyrektor szkoły. Godziny wydawania posiłków będą dostosowane do godzin pracy każdej placówki. Nadmieniam, że catering już od wielu lat funkcjonuje w szkołach naszej Gminy: w Osiecznicy oraz Radnicy. Firma zewnętrzna również obsługuje szkoły w Gminie Dąbie. Dyrektorki tych placówek chwalą sobie współpracę ze świadczącymi te usługi restauratorami.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-03 22:13:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Alejun
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-03 22:20:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Alejun
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-03 22:20:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony