ˆ

Ogłoszenia o naborze

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. kadr w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Informacja ogłoszona dnia 2011-05-27 13:16:29 przez Renata Piwowarczyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-05-27
O-II.2110.2.2011
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór
na stanowisko podinspektora ds. kadr w Wydziale Organizacyjnym
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
 
I. Miejsce zatrudnienia
   Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
   ul. Parkowa 1
   66-600 Krosno Odrzańskie
    
II. Forma zatrudnienia: – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu na stanowisku urzędniczym.
  
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
 
A. Wymagania niezbędne.
Kandydatem może być osoba która:
1.     Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2.     Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3.     Posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
4.     Posiada co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku ds. kadr.
5.     Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
 
B. Wymagania dodatkowe.
1.     Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora ds. kadr.
2.     Znajomość przepisów z zakresu:
-  ustawy o samorządzie gminnym i przepisów wykonawczych,
-  prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dot. pracowników samorządowych.
3.     Doświadczenie w obsłudze programów kadrowych
4.     Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole.
 
     IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.    Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, awansowaniem i nagradzaniem pracowników Urzędu Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz sporządzanie na wniosek pracowników dokumentacji rentowo-emerytalnej do ZUS.
2.     Przygotowywanie dokumentacji z zakresu powoływania, zaszeregowania, awansowania i odwoływania kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.
3.     Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i kontrolą jej przestrzegania (listy obecności, wykorzystanie czasu pracy, absencja chorobowa, ewidencja wyjść, urlopy, kary dyscyplinarne i ich zacieranie).
4.     Prowadzenie spraw i przygotowywanie dokumentów związanych z nadaniem odznaczeń państwowych, odznaczeń resortowych, wyróżnień i nagród.
5.    Prowadzenie ewidencji pracowników podlegających obowiązkowi służby wojskowej oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi i cywilnymi.
6.     Prowadzenie spraw gospodarki odzieżą ochronną i roboczą.
7.     Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w Urzędzie.
8.    Organizowanie oraz prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych przeglądów kadrowych oraz ocen kwalifikacyjnych, prowadzenie ewidencji rezerwy kadrowej.
9.     Wydawanie legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych.
10. Prowadzenie ewidencji osobowej i akt osobowych pracowników.
11. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych.
12. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Urzędu oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
13. Rejestracja umów – zleceń, umów o dzieło, upoważnień i pełnomocnictw.
14. Organizacja i koordynacja praktyk zawodowych.
15. Gospodarowanie funduszem świadczeń socjalnych.
16. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.
17. Prowadzenie rejestru osób, którym przyznano ryczałt samochodowy.
18. Prowadzenie rejestru zatrudnionych i zwolnionych pracowników Urzędu Miasta i kierowników jednostek organizacyjnych.
19. Wydawanie zaświadczeń i świadectw pracy.
20. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu konkursów stanowiskowych.
21. Współpraca przy wykonywaniu zadań związanych z organizacją pracy Urzędu.
22. Zastępstwo na stanowisku ds. obsługi kancelarii ogólnej Urzędu.
23. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.
24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
25. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.
26. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
27. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia
 
1.     Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2.     List motywacyjny.
3.     Kwestionariusz osobowy.
4.     Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych – uwierzytelniona kopia.
5.     Dokumenty potwierdzające staż pracy– uwierzytelniona kopia.
6.     Oświadczenie kandydata, ze posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7.     Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8.     Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
VI. Sposób i termin składania ofert:
1.     Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 10 czerwca 2011 r.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2.     Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. kadr w Wydziale Organizacyjnym”.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska. Telefon kontaktowy: 68 383 50 17.
 
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
 
Marek Cebula
 
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Czarnolewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Czarnolewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-27 13:16:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-27 13:16:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-27 13:16:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
26393 raz(y)