Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Rejestr danych kontaktowych (RDK)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2021-01-03 12:04:39
Termin załatwienia
nie dotyczy
Osoba kontaktowa
Beata Kujawa i Renata Czekalska
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
na Pokój: nr 2,
Telefon kontaktowy
68 4109753 i 68 4109754
Adres e-mail
r.czekalska@krosnoodrzanskie.pl
b.kujawa@krosnoodrzanskie.pl
Sposób załatwienia
Przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych, tak aby stały się one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych, następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Jeśli dane mają być usunięte – zostaną one usunięte natychmiast (nie otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego).
Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1
Pokoje: nr 4, 4a (USC - rejestracja stanu cywilnego) i nr 2, 2a (sprawy obywatelskie, zarządzanie kryzysowe i OSP).
Wymagane Dokumenty
- wniosek o przekazania/ aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w Rejestrze Danych Kontaktowych, bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK,
- dowód osobisty lub paszport,
- telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie, na które za pośrednictwem sms-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych – jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku.
Opłaty
Usługa jest bezpłatna.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Uwagi
Wniosek można złożyć w dowolnym urzędzie gminy, który ma dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych – niezależnie od miejsca zameldowania.
Każdy, kto spełnia poniższe warunki, może dopisać swoje dane:
- ma nadany numer PESEL,
- jest osobą pełnoletnią.