Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.7.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.7.2023.NGSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-06-13
Ogłoszono dnia: 2023-06-13
Termin składania dokumentów: 2023-06-26 16:30:00
Nr ogłoszenia: O.2110.7.2023.NG
Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Kandydatem może być osoba, która:
- spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy;
- posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office), poczty elektronicznej, Internetu oraz urządzeń biurowych;
- zna przepisy prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”,
- Statutu Gminy Krosno Odrzańskie.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie (preferowane): wyższe administracyjne bądź pokrewne;
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności min. 5 lat;
- staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
- umiejętność: analitycznego myślenia, zorientowanie na rezultaty pracy, wysoki poziom komunikacji werbalnej i pisemnej, umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim i jej organów, w tym:
- sprawowanie obsługi biurowej i sekretarskiej Rady i jej Komisji,
- organizowanie i przygotowywanie posiedzeń organów Rady,
- uzgadnianie terminów posiedzeń,
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji,
- zabezpieczanie terminowego doręczania radnym zawiadomień i materiałów na sesję i posiedzenia Komisji Rady,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady,
- obsługa oprogramowania eSesja i Legisator,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady, a także postanowień, oświadczeń, apeli, opinii
i obwieszczeń, - prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych, nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na nie,
- prowadzenie rejestru i dokumentacji jednostek pomocniczych gminy, współdziałanie z nimi oraz obsługa wyborów w tych jednostkach,
- prowadzenie ewidencji członków Rady, organów jednostek pomocniczych gminy,
- opracowywanie informacji statystycznych z zakresu funkcjonowania samorządu,
- współpraca z komisarzem wyborczym w zakresie organizacji wyborów i referendów,
- udostępnianie informacji publicznej w zakresie dostępu do dokumentów Rady i jej Komisji,
- przekazywanie uchwał do nadzoru celem badania legalności oraz przesyłanie uchwał stanowiących akty prawa miejscowego do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego,
- obsługa obchodów uroczystości i świąt organizowanych przez Radę,
- organizowanie, zgodnie z ustaleniami przewodniczącego, udziału radnych w szkoleniach, seminariach, konferencjach itp.,
- prowadzenie spraw ochrony prawnej radnych.
- Organizowanie w zakresie zleconym przez Radę konsultacji społecznych, referendów lokalnych.
- Opracowywanie projektów preliminarza wydatków środków finansowych na działalność organizacyjną Rady oraz realizację świadczeń finansowych przysługujących radnym i członkom Komisji zgodnie z uchwałami.
- Organizacja i obsługa narad i konferencji z udziałem radnych zwoływanych przez Burmistrza lub Przewodniczącego Rady.
- Opracowywanie na zlecenie Burmistrza wniosków i prowadzenie dokumentacji o nadanie odznaczeń państwowych i innych odznaczeń radnym oraz organizacja uroczystości ich wręczania.
- Prowadzenie spraw z zakresu nadawania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Krosna Odrzańskiego.
- Opracowywanie projektów planów pracy Rady i jej organów, informowanie zainteresowanych o zadaniach wynikających z tych planów.
- Wykonywanie zadań związanych z wyborami ogólnokrajowymi, referendami oraz wyborami do samorządów mieszkańców miast i wsi stosownie do obowiązujących przepisów.
- Przekazywanie do realizacji uchwał Rady oraz wniosków, interpelacji, zapytań radnych i Komisji własnym jednostkom.
- Prowadzenie rejestru prawa miejscowego oraz elektronicznej bazy aktów prawa miejscowego.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza.
- Przechowywanie oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Burmistrzowi Krosna Odrzańskiego, przekazywanie ich kopii właściwym instytucjom.
- Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.
- Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z inspektorem ochrony danych.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym umieszczanie materiałów w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
- Przygotowywanie dokumentów i zestawień oraz prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia mienia gminnego.
- Sporządzanie transkrypcji z nagrań z sesji Rady Miejskiej, zgodnie z zapisami ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu);
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego,
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)".
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-26 16:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 26 czerwca 2023 r. do godziny 16:30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 533) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno OdrzańskieVII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel.:
Kadry – 68 4109710,
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - 68 4109706.
BURMISTRZ
Marek Cebula
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O.2110.7.2023.NGDrukuj informację Ogłoszenie numer: O.2110.7.2023.NG
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Gałązka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-13 15:08:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Natalia Gałązka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-13 15:08:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Natalia Gałązka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-08 13:27:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1067 raz(y) |