ˆ

Koordynator do spraw dostępności

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności

Informacja ogłoszona dnia 2021-02-24 14:09:29 przez wieslaw kopec

Akapit nr 1 - brak tytułu

Koordynator do spraw dostępności
 
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
 
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
 
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
Kontakt:
 
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
 
Katarzyna Niedźwiecka  - referent w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku, pokój nr 3;
 
tel. 683888154

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowe Miasteczko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Niedźwiecka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-24 14:09:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
wieslaw kopec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-24 14:09:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
wieslaw kopec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-30 11:21:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
278 raz(y)