ˆ

Koordynator ds dostęności

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności

Informacja ogłoszona dnia 2021-01-14 14:56:31 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.  o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) oraz Zarządzenia Nr 120.28.2020 Burmistrza Otynia z dnia  22 grudnia 2020r. w Urzędzie Miejskim w Otyniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
 
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Pani Izabela Tłuczek – Zając
Adres do korespondencji: ul. Rynek 1, 67-106 Otyń,
 tel. 68 3559413,
 e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Otyń
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Halina Malczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-14 14:54:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-14 14:56:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-14 14:56:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
194 raz(y)