Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia o spłacie hipoteki na rzecz Gminy Otyń
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Finansowy
Ogłoszono dnia: 2012-12-06 09:08:13
Termin załatwienia
Bez zbednej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku. Gdy do wydania zaświadczenia wymagane jest uzupełnienie wniosku przez wnioskodawcę, termin ten oblicza się od dnia uzupełnienia wniosku.
Osoba kontaktowa
Alina Pierchurowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
pok.13
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
pok.13
Telefon kontaktowy
68 355 94 09
Adres e-mail
df@otyn.pl
Sposób załatwienia
Po sprawdzeniu stanu kont w poszczególnych podatkach i opłatach zostaje wydane zaświadczenie o treści żądanej przez wnioskodawcę. Dokument może być odebrany przez wnioskodawcę lub przez pełnomocnika
Miejsce odbioru
Urząd Gminy w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
pok.13
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
pok.13
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o spłacie hipoteki na rzecz Gminy Otyń złożony w sekretariace Urzędu Gminy w Otyniu. Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty dołączony do wniosku.
Czas realizacji
Bez zbednej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku. Gdy do wydania zaświadczenia wymagane jest uzupełnienie wniosku przez wnioskodawcę, termin ten oblicza się od dnia uzupełnienia wniosku.
Opłaty
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł wpłacona na rachunek Urzędu Gminy w Otyniu lub bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy w Otyniu. Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
Tryb odwoławczy
Brak
Uwagi
We wniosku o wydanie zaświadczenia należy podać aktualny nr księgi wieczystej
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2001 r., Nr 124, poz 1361 z późn.zm.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)