Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor do spraw komunalnych i drogownictwa w Urzędzie Miejskim w Otyniu
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Otyniu
Data udostępnienia: 2023-03-16
Ogłoszono dnia: 2023-03-16
Termin składania dokumentów: 2023-03-27 16:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2023
Zlecający: Burmistrz Otynia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- staż pracy: co najmniej 5 letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o własności lokali, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o drogach publicznych,
- biegła znajomość aplikacji biurowych ( Microsoft, Word, Excel, Open Office)
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, terminowość;
- umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na sytuacje stresowe;
- terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność;
- prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi gminy oraz prowadzenie spraw związanych z obsługą formalno-prawną zasobu lokali komunalnych.
- Prowadzenie ewidencji lokali.
- Zawieranie i wypowiadanie umów najmu na lokale mieszkalne.
- Prowadzenie spraw lokali komunalnych objętych wspólnotami mieszkaniowymi.
- Zawieranie i wypowiadanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
- Rozliczanie kosztów eksploatacji budynków komunalnych oraz naliczanie opłat czynszo-wych za lokale.
- Prowadzenie wszystkich czynności związanych z naliczaniem opłat za pobór wody z gminnych sieci wodociągowych i odbioru ścieków.
- Wystawianie faktur związanych z zakresem prowadzonych spraw, comiesięczne sporządzanie ewidencji (rejestrów) sprzedaży oraz współdziałanie z Referatem Finansowym w zakresie windykacji należności.
- Wykonywanie uprawnień zarządcy dróg będących własnością gminy Otyń.
- Prowadzenie ewidencji gminnych dróg publicznych, obiektów mostowych i przepustów, rejestru numerów nadanych drogom.
- Utrzymanie, zarządzanie i oznakowanie dróg, uzgadnianie lokalizacji zjazdów,
- Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji w przypadkach, gdy dotyczy robót w pasie dróg gminnych.
- Przygotowywanie decyzji lub umów zajęcia pasa drogowego i umieszczenia w nim urzą-dzeń infrastruktury niezwiązanej z potrzebami ruchu drogowego.
- Organizowanie publicznego transportu zbiorowego.
- Wykonywanie czynności zlecanych przez Burmistrza lub Sekretarza Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2 -kondygnacyjnym bez windy;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
- data zatrudnienia: 01 kwietnia 2023 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1781 ).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-03-27 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyńz dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora do spraw komunalnych i drogownictwa ” w Urzędzie Miejskim w Otyniu
w terminie do dnia: 27 marca 2023 r. do godz. 16 00.
w terminie do dnia: 27 marca 2023 r. do godz. 16 00.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 OtyńVII. Informacje dodatkowe:
- osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości;
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn, a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
- Urząd Miejski w Otyniu zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny;
- z osobami, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania konkursowego nie będzie prowadzona korespondencja;
- kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412 lub 68 3559400.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Otyń |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Halina Malczewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-16 15:04:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-16 15:07:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-31 09:14:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 658 raz(y) |