ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Otyń
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor do spraw budownictwa i inwestycji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Otyniu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Otyniu

Data udostępnienia: 2021-12-23

Ogłoszono dnia: 2021-12-23

Termin składania dokumentów: 2022-01-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2021

Zlecający: Burmistrz Otynia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie średnie  lub wyższe budowlane;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi komputera WORD, EXCEL ;
  2. predyspozycje osobowościowe:  umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania i  interpretacji przepisów prawnych;
  3. umiejętność radzenia  sobie w sytuacjach stresowych;
  4. samodzielność, dyspozycyjność;
  5. ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków;
  6. prawo jazdy  kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie i prowadzenie inwestycji na terenie gminy;
  2. kompletownie dokumentów przedprojektowych;
  3. opiniowanie opracowanych dokumentacji projektowych;
  4. koordynacja wykonawstwa inwestycji i remontów oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem środków finansowych;
  5. organizowanie odbiorów inwestycji i remontów oraz udział w pracach komisji odbioru;
  6. przekazywanie inwestycji do użytkowania;
  7. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych  ze sprawami budownictwa;
  8. przygotowywanie przedmiarów robót wraz z opisem przedmiaru zamówienia stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zajmowanego stanowiska;
  9. dokonywanie oceny potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastruktury technicznej;
  10. przekazywanie  inwestycji do użytkowania;
  11. współpraca z administracją rządową i samorządową  w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego;
  12. współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie inwestycji i budownictwa;
  13. współpraca z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. pozyskiwania środków unijnych i promocji gminy w zakresie  wyszukiwania i pozyskiwania źródeł  finansowania  zadań inwestycyjnych;
  14. współpraca z Kierownikiem Referatu w zakresie stosowania obowiązujących procedur  przy udzielaniu zamówień publicznych i opracowywaniu umów;
  15. przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń Burmistrza w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce stanowiska pracy znajduje się w budynku 2-kondygnacyjnym bez windy;
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  3. wymiar czasu pracy: 8 godzin dziennie;
  4. data zatrudnienia:   01 lutego 2022 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i umiejętności;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-04 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres:
 
Urząd Miejski w Otyniu
ul. Rynek 1
67-106 Otyń
 
z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko inspektora do spraw budownictwa i inwestycji w Urzędzie Miejskim w Otyniu"

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu  dokument tożsamości;
  3. dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  4. kandydatom przysługuje prawo uzyskiwania informacji o rozstrzygnięciach, na poszczególnych etapach naboru, w trybie dostępu do informacji publicznej;
  5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn , a także na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Otyniu;
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 3559412  lub 68 3559400.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony