Zamówienia do 30 tys. EURO / 130 tys. PLN
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 3 postępowanie.
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Parafia Rzymsko-Katolicka
p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Przewozie
68-132 Przewóz ul. Krótka 10
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
"Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 3 postępowanie. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 3 postępowanie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Hałabura |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-16 10:25:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-19 10:00:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-07 10:00:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 451 raz(y) |
Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 2 postępowanie.
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Parafia Rzymsko-Katolicka
p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Przewozie
68-132 Przewóz ul. Krótka 10
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
"Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 2 postępowanie. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: "Remont tynków i kolorystyka ścian wewnętrznych oraz odnowienie części elewacji północnej w kościele parafialnym w Przewozie”. 2 postępowanie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Hałabura |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-23 15:04:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-23 15:08:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-23 15:08:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2276 raz(y) |
Budowa kanalizacji sanitarnej Piotrów gm. Przewóz - zakres dodatkowy
Załączniki
Pobierz dane XML Budowa kanalizacji sanitarnej Piotrów gm. Przewóz - zakres dodatkowy Drukuj informację Budowa kanalizacji sanitarnej Piotrów gm. Przewóz - zakres dodatkowy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Rzepka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 13:00:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewelina Rzepka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 13:09:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewelina Rzepka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-30 15:07:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6270 raz(y) |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipna wraz z budową oświetlenia i przebudową linii napowietrznej NN 0,4 kV (usunięcie kolizji)”
Akapit nr 1 - brak tytułu
GMINA PRZEWÓZ NIP: 9281934241
MIEJSCOWOŚĆ: PRZEWÓZ
ADRES: 68-132 PRZEWÓZ PL.PARTYZANTÓW 1 STRONA INTERNETOWA: https://przewoz.com.pl TEL. 68 362 32 79
WIGN.271.4.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza szacunkowej kwoty 130.000 zł
do złożenia oferty na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn.
„Budowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipna wraz z budową oświetlenia i przebudową linii napowietrznej NN 0,4 kV (usunięcie kolizji)”
Przewóz, 22 sierpień 2022 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipna wraz z budową oświetlenia i przebudową linii napowietrznej NN 0,4 kV (usunięcie kolizji)” Drukuj informację Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipna wraz z budową oświetlenia i przebudową linii napowietrznej NN 0,4 kV (usunięcie kolizji)”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Hałabura |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-24 10:58:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-24 10:59:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-06 13:04:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12178 raz(y) |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa budynku gminnego przedszkola 4 oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Przewozie.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
GMINA PRZEWÓZ NIP: 9281934241
MIEJSCOWOŚĆ: PRZEWÓZ
ADRES: 68-132 PRZEWÓZ PL.PARTYZANTÓW 1 STRONA INTERNETOWA: https://przewoz.com.pl TEL. 68 362 32 79
WIGN.271.5.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza szacunkowej kwoty 130.000 zł
do złożenia oferty na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn.
„Budowa budynku gminnego przedszkola 4 oddziałowego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Przewozie.”
Przewóz, 22 sierpień 2022 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa budynku gminnego przedszkola 4 oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Przewozie.” Drukuj informację Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn. „Budowa budynku gminnego przedszkola 4 oddziałowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Przewozie.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Damian Hałabura |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-23 10:16:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-23 10:21:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-05 10:37:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12230 raz(y) |
Zapytanie ofertowe: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przewóz w roku 2021.
Akapit nr 1 - brak tytułu
WÓJT GMINY PRZEWÓZ Przewóz, dnia 25.05.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający
Gmina Przewóz, pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) wybór wykonawcy niniejszego zadania nie podlega UPZP.
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przewóz w roku 2021”.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przewóz w roku 2021. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przewóz w roku 2021.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Gołowczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-26 11:53:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-26 12:03:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-26 12:22:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25737 raz(y) |
Zapytanie ofertowe: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Lipnej.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Przewóz
Plac Partyzantów 1
68-132 Przewóz
NIP: 928-19-34-241
tel.: (68) 3623287 , fax: (68) 3623287
e-mail :
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt. 8 tejże ustawy)
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn. : „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Lipna”
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Lipnej. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Lipnej.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Balik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-23 09:43:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-23 09:49:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-29 13:23:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 31600 raz(y) |
Zapytanie ofertowe: „Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 175/2 i 166 obręb Przewóz”.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewóz, dnia 15.12.2020 r.
Gmina Przewóz
Plac Partyzantów 1
68-132 Przewóz
NIP: 928-19-34-241
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotówkach kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy.
– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotówkach kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy.
ZAPRASZA
do złożenia oferty na wykonanie zadania.
1. Przedmiot zamówienia:
„Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 175/2 i 166 obręb Przewóz”,
Uwaga, prace ziemne będą prowadzone pod ścisłym nadzorem archeologicznym.
2. Termin realizacji:
- do dnia 26.02.2021 r.
3. Istotne warunki zamówienia:
Dokumenty które należy dołączyć do oferty:
- wykonawca winien dysponować kierownikiem robót budowlanych w podanym zakresie lub równoważnym, należy przedłożyć stosowne dokumenty potwierdzające uprawnienia;
- do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy wykonania robót,
- do oferty należy dołączyć wykaz przynajmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanych nie wcześnie niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
4. Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu;
- Oferta powinna być czytelna i napisana drukiem niezmywalnym, na maszynie, wydrukowana na drukarce lub napisana odręcznie czytelnym pismem;
- Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego;
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane, wszystkie poprawki lub korekty parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu;
Wypełniony formularz „Oferta”, według wzoru określonego w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego, wraz z kosztorysem ofertowym wykonania robót oraz pozostałymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Gminy Przewóz (adres: Plac Partyzantów 1, Sekretariat) do dnia 23.12.2020 r. do godz. 11:00
Wykonawca zobowiązany jest umieścić ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej nazwą i adresem wykonawcy. Koperta winna być oznaczona:
Gmina Przewóz, Plac Partyzantów 1, 68-132 Przewóz
Zapytanie ofertowe na: „Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz”
- Nie otwierać przed dniem 23.12.2020 r. przed godz. 11:15
5. Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały wynosi minimum 3 lat. Natomiast Zamawiający ma również prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego, a przedłużenie okresu gwarancji powoduje przedłużenie okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Wykonawca będzie odpowiadał za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi.
Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania
- Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz, Plac Partyzantów 1, 68-132 Przewóz
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Przewóz jest Pan Henryk Gibała tel. 602 254 899
.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn. „Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz”.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z rozpytania ofertowego;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W załączeniu
- wzór oferty Wykonawcy
- Przedmiar
- wzór umowy
- projekt lokalizacji parkingu
Mariusz Strojny - Wójt Gminy
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: „Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 175/2 i 166 obręb Przewóz”. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: „Wykonanie parkingu w miejscowości Przewóz na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 175/2 i 166 obręb Przewóz”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Balik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-15 12:11:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-15 12:23:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-12 08:23:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32028 raz(y) |
Remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewóz, dnia 11.12.2020r.
Gmina Przewóz
Plac Partyzantów 1
68-132 Przewóz
NIP: 928-19-34-241
tel.: (68) 3623287 , fax: (68) 3623287
e-mail :
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt. 8 tejże ustawy)
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn. : „Remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie”
- Opis przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie
2) Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.
a)elewacja
b)obróbki blacharskie i ślusarska
c)roboty drogowe i posadzkowe
3) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania.
- W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do:
- prowadzenia robót zgodnie z obowiązującym prawem;
- oznakowania i zabezpieczenia placu budowy, zapewnienie bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób;
- rozwiązania kwestii poboru wody i energii elektrycznej;
- uporządkowania terenu po zakończeniu budowy;
- dokonania wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych oraz odpadów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów, przekazaniem i transportem odpadów na składowisko;
- Wykonawca odpowiada za plac budowy od dnia jego przekazania do daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia;
- Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu. Jakiekolwiek koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
II. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 28.05.2021r.
III. Warunki udziału w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności technicznej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde, przy czym każde zamówienie powinno obejmować wykonanie robót budowlanych w zakresie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz potwierdzi dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności poda informacje, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
- Zdolności zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r., poz. 1186) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831);
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcami przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Alicja Balik tel. 68 362 32 79.
V. Opis sposobu przygotowania oferty;
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu;
- Oferta powinna być czytelna i napisana drukiem niezmywalnym, na maszynie, wydrukowana na drukarce lub napisana odręcznie czytelnym pismem;
- Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego;
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane, wszystkie poprawki lub korekty parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu;
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
- Zamawiający oceni wyłącznie oferty nieodrzucone.
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów:
Cena (koszt) - waga kryterium 60%.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: C=(C min : C oferty ) × 60, gdzie Cmin oznacza najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert , a Coferty cenę badanej oferty.
Długość okresu gwarancji jakości – waga kryterium 40%
Ocena oferty dla kryterium gwarancji jakości:
Gwarancja w miesiącach
|
Liczba punktów
|
36 miesięcy
|
0 pkt
|
48 miesięcy
|
20 pkt
|
60 miesiące
|
40 pkt
|
Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą bezusterkowego odbioru protokołu końcowego.
Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.
Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub dłuższy niż 60 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SIWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji jakości.
Okres gwarancji będzie liczony od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
Punkty przyznane poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
P=C+G
3.Punkty przyznane poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane.
4.Kryteria liczbowe obliczane będą w wartościach liczbowych z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
5.Jeżeli zostaną złożone dwie oferty, które uzyskają tę samą liczb punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
6. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
VII. Oferta ma zawierać:
1. Ofertę cenową – wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Kosztorys ofertowy
3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
- Cena określona przez Wykonawcę w ofercie zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie.
- Całkowitą cenę brutto oferty, za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi wartość zamówienia netto wraz z podatkiem od towaru i usług (VAT).
- Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
- Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Wypełniony formularz „Oferta”, według wzoru określonego w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego, wraz z kosztorysem ofertowym wykonania robót oraz pozostałymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Gminy Przewóz (adres: Plac Partyzantów 1, Sekretariat) do dnia 21.12.2020 r. do godz. 11:00
- Wykonawca zobowiązany jest umieścić ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej nazwą i adresem wykonawcy. Koperta winna być oznaczona:
Gmina Przewóz, Plac Partyzantów 1, 68-132 Przewóz
„Remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie”
- Nie otwierać przed dniem 21.12.2020 r. przed godz. 11:15
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt 1. nie będzie rozpatrywana.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn
…Wójt Gminy – Mariusz Strojny…
(podpis)
Załączniki
Pobierz dane XML Remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie Drukuj informację Remont elewacji budynku ośrodka zdrowia w Przewozie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Balik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-11 14:21:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-11 14:26:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-12 08:25:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 31783 raz(y) |
Usuwanie azbestu 2020 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przewóz, dnia 31.07.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Przewóz, pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 ze zm.) wybór wykonawcy niniejszego zadania nie podlega UPZP.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przewóz w roku 2020”.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac:
b) zbiórce, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z płyt azbestowo-cementowych falistych w ilości około 214 m2, zdeponowanych na nieruchomościach będących własnością osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Gminy Przewóz
w miejscowościach: Straszów, Sanice, Lipna w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
w miejscowościach: Straszów, Sanice, Lipna w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia harmonogramu odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace.
Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwo nieszczęśliwych wypadków, dot. pracowników i osób trzecich, powstałe w związku
z prowadzonymi pracami.
z prowadzonymi pracami.
Wskazane wyżej ilości wyrobów zawierających azbest są orientacyjne i mogą ulec zmianie gdyż podstawą ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Wykazy nieruchomości objętych przedmiotem umowy stanowią załącznik nr 2 do umowy.
III. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 28.08.2020 r.
IV. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca:
W ofercie należy podać Nr KRS bądź NIP.
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku posiadania aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ na zbieranie odpadów niebezpiecznych oraz transport odpadów niebezpiecznych.
W ofercie należy wskazać miejsce unieszkodliwienia odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych – zgodne z obowiązującymi przepisami).
V. Kryterium wyboru ofert
Głównym kryterium jest cena.
Cena za 1 Mg nie może być wyższa niż cena dofinansowania przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenie gminy z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach realizacji w roku 2020 Programu priorytetowego NFOŚiGW: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Wskazane jest również udokumentowanie doświadczenia przy realizacji tożsamych prac dotowanych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, przeprowadzanych na zlecenie jednostek samorządu terytorialnego.
Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do realizacji zadania tj. m.in.: wykonanie przedmiaru robót, sporządzenie harmonogramu prac, odbiór odpadów i oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zabezpieczenie terenu prac, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac.
VI. Oferta powinna zawierać cenę za:
zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest stanowiących pokrycie dachowe, elewacyjne - płyt azbestowo – cementowych
- Cenę brutto i netto za 1 tonę
- Cena brutto za 1m2 /należy wskazać zastosowany przelicznik średniej wagi 1 m2/
VII. Miejsce, termin złożenia oferty, termin otwarcia ofert oraz sposób złożenia oferty:
Ofertę złożyć należy w sekretariacie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Przewóz, pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz pokój numer 2 w terminie do dnia 6 sierpnia 2020 r. do godz. 11.00. z dopiskiem „Usuwanie azbestu na terenie Gminy Przewóz”
Sposób złożenia oferty: w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Oferty zostaną otwarte w dniu 6 sierpnia 2020 r. o godz. 11:15 w pokoju numer 9.
VI. Dodatkowe uwagi:
- Wszelkich informacje udzielane będą pod numerem telefonu tel. 68 362 32 79, fax. 68 362 32 87;
- Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
- W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
Załącza się formularz ofertowy załącznik numer 1 i projekt umowy – załącznik numer 2
Wójt Gminy Przewóz
/-/ Mariusz Strojny
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Przewóz |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-07-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M.Sz. |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-07-31 14:29:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Szlachetka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-07-31 14:31:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Szlachetka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-07-31 14:33:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 36442 raz(y) |