Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OPS.8112.01.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OPS.8112.01.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Asystent Rodziny
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Torzymiu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2022-09-01
Ogłoszono dnia: 2022-09-01
Termin składania dokumentów: 2022-09-21 15:00:00
Nr ogłoszenia: OPS.8112.01.2022
Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Torzymiu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 447 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
- wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
Zakres programowy szkolenia, o którym mowa wyżej został określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011 r. Nr 272 poz. 1608)
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada obywatelstwo polskie;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu : wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie , wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych ,
- wysoka kultura osobista
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych
- umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy , kreatywność
- umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność pracy w grupie,
- Prawo jazdy kategorii B i możliwość użytkowania samochodu osobowego do celów służbowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
- wspieranie aktywności społecznej rodzin;
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w systemie zadaniowego czasu pracy
- miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 1960) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Torzymiu.
V. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV);
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(wzór dostępny jako załącznik do ogłoszenia o naborze na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtorzym/ w zakładce ogłoszenia o pracy),
5) podpisane oświadczenie,
(wzór dostępny jako załącznik do ogłoszenia o naborze na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtorzym/ w zakładce ogłoszenia o pracy),
6) podpisana zgoda na przetwarzanie przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Torzymiu danych osobowych dla potrzeb rekrutacji oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze (wzór dostępny jako załącznik do ogłoszenia o naborze na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtorzym/ w zakładce ogłoszenia o pracy).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-09-21 15:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko asystenta rodziny” należy składać lub przesyłać na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym w terminie do: 21 września 2022 r.(włącznie).
Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez Ośrodek (data wpływu).
c. Miejsce:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - zwanego dalej RODO) informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym;
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować poprzez e-mail: iod@torzym.pl lub pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym;
- Pani/Pana dane zostały podane dobrowolnie i będą przetwarzane celu prawidłowej realizacji procedury naboru na wolne stanowisko asystenta rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Torzymiu. Zgoda może zostać wycofana poprzez złożenie pisemnego oświadczenia. Podanie danych osobowych jest warunkiem dopuszczenia do udziału w procedurze naboru.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej oraz ustawy o pracownikach samorządowych;
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wynikającym z przepisów prawa dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla jakiego zostały zebrane, oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez właściwe przepisy prawa;
- na zasadach określonych przepisami RODO posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonywano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OPS.8112.01.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OPS.8112.01.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Torzym |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kozołubski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-01 13:17:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Oblej |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-01 13:19:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Oblej |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-01 13:19:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 692 raz(y) |