Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.27.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.27.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2021-11-26
Ogłoszono dnia: 2021-11-26
Termin składania dokumentów: 2021-12-10 14:30:00
Nr ogłoszenia: WOR.120.27.2021
Zlecający: Gmina Witnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe - preferowane w zakresie administracji publicznej, prawnicze
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- minimum 3 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość pracy w systemie „ ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych;
2. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych:
- ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 709, ze zm. ),
- ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1359),
- ustawa z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1988 ),
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 510 ze zm.),
- ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 816 ze zm. )
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1319, ze zm.),
- ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – prawo przedsiębiorców ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 162 ),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, ze. zm. ),
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, ze zm.)
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm. ),
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305, ze. zm.)
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, uznanie dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska;
- prowadzenie Rejestru Stanu Cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego;
- prowadzenie skorowidzów urodzeń, małżeństw i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej akt;
- sporządzenie aktów: urodzeń, zgonów i małżeństw oraz rejestrów pomocniczych do tych akt;
- odtwarzanie i ustalanie treści aktu stanu cywilnego oraz wydawanie z tych aktów odpisów skróconych i zupełnych;
- prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego;
- udzielanie ślubów w Urzędzie Miejskim w Witnicy i poza nim;
- wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu;
- prowadzenie, przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych;
- wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego , kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska oraz ustawy o ewidencji ludności;
- prowadzenie korespondencji z placówkami konsularnymi w kraju i za granicą;
- sporządzenie statystycznych sprawozdań w zakresie spraw określonych w aktach stanu cywilnego;
- prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego;
- przekazywanie informacji do organów ewidencji ludności i do właściwych urzędów stanu cywilnego o zarejestrowanych w USC zdarzeniach mających wpływ na stan cywilny osób;
- współdziałanie z organami ewidencji ludności;
16. w zakresie dowodów osobistych:
a) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
b) aktualizacja kopert osobowych;
c) wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
d) udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych;
e) wydawanie upoważnionych organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacj
17. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.)”.
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-12-10 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica, 66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta i Gminy Witnica w terminie do dnia 10.12.2021 r., do godz. 1430. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
X. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.27.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.27.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Witnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Pejska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-26 18:01:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-26 18:01:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-27 17:29:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 390 raz(y) |