ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. inwestycji i zamówień publicznych

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji

Data udostępnienia: 2023-04-14

Ogłoszono dnia: 2023-04-14

Termin składania dokumentów: 2023-04-24 16:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.18.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - preferowane techniczne w zakresie administracji publicznej, ekonomii, zamówień publicznych,
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7. minimum półroczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym  z realizacją zadań Wydziału Inwestycji
b. Wymagania dodatkowe:
1. bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w  zakresie ustaw:
- Prawo Zamówień Publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
4. umiejętność pracy w zespole,
5. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
6. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
7. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
8. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
9. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie inwestycji:
  1. Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym.
  2. Prowadzenie budowy nowych inwestycji gminnych, adaptacjii remontów budynków                  i  dróg stanowiących mienie gminne:
  1. udział w radach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji,
  2. przygotowywanie dokumentów oraz występowanie o warunki zabudowy,
  3. pozyskiwanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  4. przygotowanie dokumentów niebędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
  5. przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
  6. koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
  7. zapewnienie nadzoru inwestycyjnego,
  8. sporządzanie sprawozdań oraz informacji z prowadzonych prac,
  9. wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.
  1. Współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach.
  2. Nadzór nad inwestycją w okresie gwarancji – zapewnienie usuwania usterek gwarancyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych.
  3. Dokonywanie przekazania placu budowy i odbioru robót inwestycyjnych, remontowych i  przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom.
  4. Prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych.
  5. Nadzór nad terminowością realizacji umów.
  6. Przygotowanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość.
 
W zakresie pozyskiwania środków finansowych:
  1. Przygtowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych źródeł na zadania inwestycyjne należące do kompetencji zajmowanego stanowiska pracy.
  2. Współdziałanie z poszczególnymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie opracowywanie projektów i przygotowywania wniosków  o  dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych.
 
W zakresie zamówień publicznych:
  1. organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Pawo zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w  szczególności:
  1. przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
  2. uzgadnianie składu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
  3. opracowywanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
  4. opracowywaie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań (w tym dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówień),,
  5. uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno – techniczna,
  6. rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
  7. reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień pulicznych,
  8. przygotowywanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postęowań,
  9. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o  zamówienia publiczne,
  10. opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
  11. prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
  12. archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
  1. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  2. Koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
  3. Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i  remontów,
  4. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.

V. Wymagane dokumenty:

  1. odręcznie podpisany list motywacyjny,
  2. życiorys,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. kwestionariusz osobowy,
  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia    z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. odręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. odręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  10. ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac,
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  12. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.  
 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-24 16:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych ”, w terminie  do dnia 24.04.2023 r., do godz. 1630.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Pejska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-14 19:15:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-14 19:17:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-25 17:34:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
234 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony