Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. inwestycji i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji
Data udostępnienia: 2023-04-14
Ogłoszono dnia: 2023-04-14
Termin składania dokumentów: 2023-04-24 16:30:00
Nr ogłoszenia: WOR.120.18.2023
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe - preferowane techniczne w zakresie administracji publicznej, ekonomii, zamówień publicznych,
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7. minimum półroczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym z realizacją zadań Wydziału Inwestycjib. Wymagania dodatkowe:
1. bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie ustaw:
- Prawo Zamówień Publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
4. umiejętność pracy w zespole,
5. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
6. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
7. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
8. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
9. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie inwestycji:
- Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym.
- Prowadzenie budowy nowych inwestycji gminnych, adaptacjii remontów budynków i dróg stanowiących mienie gminne:
- udział w radach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji,
- przygotowywanie dokumentów oraz występowanie o warunki zabudowy,
- pozyskiwanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- przygotowanie dokumentów niebędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
- przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
- zapewnienie nadzoru inwestycyjnego,
- sporządzanie sprawozdań oraz informacji z prowadzonych prac,
- wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Wydziału.
- Współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach.
- Nadzór nad inwestycją w okresie gwarancji – zapewnienie usuwania usterek gwarancyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych.
- Dokonywanie przekazania placu budowy i odbioru robót inwestycyjnych, remontowych i przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom.
- Prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych.
- Nadzór nad terminowością realizacji umów.
- Przygotowanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość.
W zakresie pozyskiwania środków finansowych:
- Przygtowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych źródeł na zadania inwestycyjne należące do kompetencji zajmowanego stanowiska pracy.
- Współdziałanie z poszczególnymi komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie opracowywanie projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych.
W zakresie zamówień publicznych:
- organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Pawo zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
- przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
- uzgadnianie składu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
- opracowywanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
- opracowywaie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań (w tym dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówień),,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno – techniczna,
- rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
- reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień pulicznych,
- przygotowywanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postęowań,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
- opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
- prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
- archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
- Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
- Koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
- Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów,
- Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
V. Wymagane dokumenty:
- odręcznie podpisany list motywacyjny,
- życiorys,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- odręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- odręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-04-24 16:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy, 66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych ”, w terminie do dnia 24.04.2023 r., do godz. 1630. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.18.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Witnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Pejska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-14 19:15:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-14 19:17:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-25 17:34:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 234 raz(y) |