ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta i Gminy Witnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.43.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.43.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. windykacji należności oraz księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Podatków i Opłat

Data udostępnienia: 2023-09-11

Ogłoszono dnia: 2023-09-11

Termin składania dokumentów: 2023-09-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.43.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
            2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
            5. nieposzlakowana opinia,
            6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
            7. co najmniej roczny staż pracy w administracji.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustaw: Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
    w administracji, ustawy Kodeks cywilny, ustawy Kodeks postępowania cywilnego, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o podatkach                         i opłatach lokalnych, podstaw ustawy o finansach publicznych i ustawy                                    o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
  2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. odpowiedzialność, zdyscyplinowanie,
  6. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
  7. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
  8. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
  9. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie księgowości analitycznej na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący;
  2. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie                          z ustawą o rachunkowości;
  3. Księgowanie wpłat na kontach;
  4. Prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 – „Należności z tytułu dochodów budżetowych” poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej  z ewidencją analityczna;
  5. Systematyczna kontrola terminowości wpłat należności cywilnoprawnych;
  6. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do dochodzenia zaległości                      z tytułu niepodatkowych należności budżetowych, w tym: wezwania do zapłaty i pozwy sądowe;
  7. Dokonywanie zwrotów i zaliczanie nadpłat w całości lub w części w zakresie należności cywilnoprawnych;
  8. Naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania  należności;
  1. Prowadzenie ewidencji wezwań i pozwów sądowych oraz bieżąca aktualizacja;
  2. Bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia windykacji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych;
  3. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald;
  4. Sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdawczości z zakresu windykacji;
  5. Współdziałanie ze stanowiskami pracy ds. wymiaru należności cywilnoprawnych                    w działalności  kontrolnej podmiotów;
  6. Terminowe przygotowanie danych miesięcznych, kwartalnych i rocznych niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości budżetowej;
  7. Ochrona bazy danych w ewidencji  podatkowej  zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami;
  8. Obsługa interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy;
  9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
2. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
3.Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, na parterze. W budynku brak jest windy osobowej.

V. Wymagane dokumenty:

1. odręcznie podpisany list motywacyjny,
2. życiorys,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6. kwestionariusz osobowy,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. odręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9. odręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
10. ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
12. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.  
 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia                 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-09-21 15:30:00
b. Sposób:
a. Termin:
2023-09-21 do  godz. 15:30
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. windykacji należności i księgowości podatkowej”, w terminie  do dnia 21.09.2023 r., do godz. 1530.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Witnicy.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie w ogłoszeniu                   o naborze i dokumenty, które nie będą spełniały wymagań niezbędnych określonych                       w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).
 
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Pejska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-11 20:31:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-11 20:32:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-05 20:42:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
327 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony