Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.22.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.22.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. gospodarki odpadami komunalnymi
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Witnica
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd
Data udostępnienia: 2019-06-14
Ogłoszono dnia: 2019-06-14
Termin składania dokumentów: 2019-06-25 15:30:00
Nr ogłoszenia: WOR.120.22.2019
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7. minimum roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym z gospodarką odpadami komunalnymi
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7. minimum roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym z gospodarką odpadami komunalnymi
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych,
4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych,
4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie księgowości analitycznej na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący;
2. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości;
3. Księgowanie wpłat na kontach podatników;
4. Prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 – „Należności z tytułu dochodów budżetowych” poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczna;
5. Systematyczna kontrola terminowości wpłat należności z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi, za zajęcie pasa drogowego i urządzenia wbudowane;
6. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych na wszystkie należności;
7. Dokonywanie zwrotów i zaliczanie nadpłat w całości lub w części na poczet przyszłych należności;
8. Wystawianie postanowień o sposobie zarachowania wpłat oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej wpłaty;
9. Windykacja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, za zajęcie pasa drogowego i urządzenia wbudowane oraz gromadzenie dokumentacji związanej z procesem windykacyjnym;
10. Naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należności;
11. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych oraz ich bieżąca aktualizacja;
12. Bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych;
13. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald;
14. Sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdawczości z zakresu windykacji;
15. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wynikających z realizowanych kompetencji;
16. Prowadzenie wynikającej z zakresu realizowanych zadań sprawozdawczości;
17. W ramach realizowanych w Wydziale zadań opracowanie planów pracy i elementów projektu budżetu gminy;
18. Załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy;
19. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw;
20. Prowadzenie wymaganej dokumentacji, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie jej do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
2. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości;
3. Księgowanie wpłat na kontach podatników;
4. Prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 – „Należności z tytułu dochodów budżetowych” poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczna;
5. Systematyczna kontrola terminowości wpłat należności z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi, za zajęcie pasa drogowego i urządzenia wbudowane;
6. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych na wszystkie należności;
7. Dokonywanie zwrotów i zaliczanie nadpłat w całości lub w części na poczet przyszłych należności;
8. Wystawianie postanowień o sposobie zarachowania wpłat oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej wpłaty;
9. Windykacja należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, za zajęcie pasa drogowego i urządzenia wbudowane oraz gromadzenie dokumentacji związanej z procesem windykacyjnym;
10. Naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należności;
11. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych oraz ich bieżąca aktualizacja;
12. Bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych;
13. Dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald;
14. Sporządzanie okresowych analiz, informacji i sprawozdawczości z zakresu windykacji;
15. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń wynikających z realizowanych kompetencji;
16. Prowadzenie wynikającej z zakresu realizowanych zadań sprawozdawczości;
17. W ramach realizowanych w Wydziale zadań opracowanie planów pracy i elementów projektu budżetu gminy;
18. Załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy;
19. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw;
20. Prowadzenie wymaganej dokumentacji, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz przekazywanie jej do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6. kwestionariusz osobowy,
7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”.
2. życiorys,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6. kwestionariusz osobowy,
7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc pracy.
11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
• Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
• ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1000);
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-06-25 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica, 66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi”, w terminie do dnia 25.06.2019 r., do godz. 1530. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Sawicka (tel. 95 721 64 40).
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Sawicka (tel. 95 721 64 40).