Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.26.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.26.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. inwestycji i zamówień publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Witnicy
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji
Data udostępnienia: 2019-07-22
Ogłoszono dnia: 2019-07-22
Termin składania dokumentów: 2019-08-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: WOR.120.26.2019
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Witnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – preferowane w zakresie administracji publicznej, techniczne, ekonomii, zamówień publicznych ,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
b. Wymagania dodatkowe:
1. bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów w zakresie ustaw:
- Prawo Zamówień Publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór oraz organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawo zamówień publicznych we współpracy z innymi wydziałami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
1) przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
2) uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Burmistrza w tej sprawie,
3) opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
4) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
5) opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
6) uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
7) rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
8) reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań,
10) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
11) opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
12) prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
13) archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
3. Nadzorowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
5. Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji
i remontów,
6. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
7. Z zakresu inwestycji:
1) nadzorowanie modernizacji, adaptacji i remontów budynków stanowiących mienie gminne,
2) nadzorowanie budowy nowych inwestycji gminnych,
3) współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach,
4) dokonywanie przekazywania placu budowy i odbiorów robót inwestycyjnych, remontowych i przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom,
5) prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych,
6) nadzór nad terminowością realizacji umów,
7) przygotowywanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość,
1) przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
2) uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Burmistrza w tej sprawie,
3) opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
4) opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
5) opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
6) uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
7) rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
8) reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań,
10) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
11) opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
12) prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
13) archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
3. Nadzorowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu,
5. Współpraca z pracownikami Wydziału w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji
i remontów,
6. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
7. Z zakresu inwestycji:
1) nadzorowanie modernizacji, adaptacji i remontów budynków stanowiących mienie gminne,
2) nadzorowanie budowy nowych inwestycji gminnych,
3) współpraca z wykonawcami, dostawcami, usługodawcami oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego przy realizowanych inwestycjach,
4) dokonywanie przekazywania placu budowy i odbiorów robót inwestycyjnych, remontowych i przekazywanie zakończonych inwestycji właściwym podmiotom,
5) prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych,
6) nadzór nad terminowością realizacji umów,
7) przygotowywanie uchwał w zakresie prowadzonych spraw oraz sprawozdawczość,
8) rozliczanie dofinansowań wykonywanych inwestycji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, I piętro. W budynku brak jest windy osobowej.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-06 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica, 66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych Urzędzie Miasta i Gminy Witnica w terminie do dnia 06.08.2019 r., do godz. 1530. Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).